Gå til innhold

Octomum på tvnorge kl 2030i går


Gjest Gjest_lillemy_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lillemy_*

Var det flere enn meg som satt klistret til skjermen i går kl 2030 og så på octomum? Jeg var rett og slett fascinert. Leste en artikkel om henne på nettet på dagen og dannet meg en mening om henne via den. DA så jeg for meg at hun var pr kåt og gjorde dette kun for pengene sine skyld.

Etter å ha sett første episode av to deler ble inntrykket et annet. Greit nok har hun vært "dum" om det uttrykket kan brukes, og satt barn på seg selv opptil flere ganger. Men hun viser seg som en god mor som ikke forstår hysteriet rundt dette og virkelig stiller opp for barna sine. HJun gjør det som en mor skal gjøre og gi dem det de trenger. Det som var spesielt, var at moren konfronterte henne mer enn hun støttet datteren sin.

Flere som dannet seg en mening`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå så jeg ikke dokumentaren da jeg ikke kan fordra kjerringa, men at hun 'ikke forstår hysteriet' sier vel noe om at hun har en skrue løs?

Hvis min datter hadde seks barn og fant ut at hun ville ha åtte til hadde ikke jeg heller støttet henne. Det er en automatisk neglisering av de første barna, og en veldig egoistisk handling da det er umulig å forsørge dem alene. Hun har selvsagt fått penger for intervjuer og reportasjer, men det er ikke noe man skal kalkulere med før barna kommer til verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama virker helt syk i hodet. Hun snakker og oppfører seg som hun fortsatt er en tenåring. At hun overhodet ikke har noe forståelse rundt at folk reagerer på situasjonen hennes og hvordan hun takler det, burde være nok til å begynne å lure.

Bare den historien hun lo og skrøt om i kveldens episode om at hun fikk moren til å ligge i bagasjerommet da hun var 17 og råkjørte rundt og lo av at hun hørte moren rulle rundt baki viser hvor lite utviklet hun er i både IQ og EQ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker forferdelig! Ungene ligger bare å skriker fordi hun ikke nok tid til å gi dem den oppmerksomheten de trenger... Dumme egoistiske dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sara_*
Hun virker forferdelig! Ungene ligger bare å skriker fordi hun ikke nok tid til å gi dem den oppmerksomheten de trenger... Dumme egoistiske dame!

På slutten av den dokumentaren, da alle babyene lå på rekke og rad på gulvet var det tydelig at produsentene hadde lagt på VELDIG mange babyskrike-stemmer oppå hverandre for å få det til å framstå som om alle ungene hylte av full hals. Men såvidt jeg så var det bare en som skrek.

Men ja, jeg er enig. Hun er ikke helt god...Synes synd i ungene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke noe sterkt for henne i noen retning, at hun har tatt et riktig valg eller et feil - jeg føler ikke det er opp til noen av oss å avgjøre. Jeg så på Dr. Phil at hun ikke ønsket å ta imot barnetrygd og diverse penger som kommer fra skattebetalernes lommer. Jeg syns at hun har fått for mye hets. Det er greit at hun valgte dette selv, men nå er barna faktisk her, de kommer ikke til å forsvinne ved at alle slenger dritt til "Octomom"- Jeg syns det burde vært mye mer fokus på barna og deres velvære, ikke all denne drittslengingen om henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Media framstilte/fremstiller henne som pr-kåt, desperat, psykisk syk, paranoid, you name it. Jeg så nettopp dokumentaren på FEM, og de viste ikke ett eneste klipp der ikke noen av ungene gråt. Det så ut som om de filmet henne over lengre tid og de tok BARE med det verste på dokumentaren, slik det skulle se ut som det var slik hele tiden. Fordi det selger, hva ellers. Det er det absolutt eneste media tenker på. Hvis de hadde vist noe annet enn at alle barna gråt, hun kranglet med moren sin og gjorde noen oppmerksomhetsyke ting hadde alle fått ett helt annet syn på det. Hvilken mor har ikke hatt gråtende barn, kranglet med moren sin og gjort ting for oppmerksomhet? Jeg forstår ikke hvordan enkelte kan være så trangsynte at de svelger alt tven sier, jaja.

Jeg sier ikke at hun har tatt silikon i leppene eller noe, men hvor mange har ikke gjort noe med leppene sine for å ligne på Angelina Jolie, eller gjort noe annet for å ligne en annen kjendis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tror jo vel at hun er Angelina Jolie og det blir ikke noe problem å oppdrage så mange barn.

Hun har tydeligvis både tid og ressurser med sine 14 små barn å fikse falske negler.bbbrrr.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sittende å se octomum på FEM i går... Synes hun virker litt skrudd altså... Som LaFemme skriver over at hun syntes det var fantastisk morsomt da hun lot moren ligge i bagasjerommet mens hun kjørte bilen... Jeg fikk ikke respekt for henne i det hele tatt etter å ha sett programmet. Jeg synes synd på barna hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...