Trekkoppfuglen Skrevet 26. august 2011 #3141 Del Skrevet 26. august 2011 Håper dere har det bra. Tenker ofte på dere, er så spent på det som snart skal skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 26. august 2011 #3142 Del Skrevet 26. august 2011 Håper gutta nå har snudd seg og ligger med hodet ned, klar for fødsel. Dette er veldig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 26. august 2011 #3143 Del Skrevet 26. august 2011 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommerjenta* Skrevet 26. august 2011 #3144 Del Skrevet 26. august 2011 Åh er innom her flere ganger om dagen og sjekker nå. BLe helt hektet på hele historien og forløpet og det hele og krysser armer og ben og alting Gleder meg til oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. august 2011 #3145 Del Skrevet 26. august 2011 Ja damer. Da kommer en oppdatering. Nilla er uten nettilgang. Siden hun har tilløp til svangerskapsforgiftning beholder de henne på sykehuset til fødsel. Formen er fin, bedyrer hun. Det er ikke snakk om igangsetting enda, men de ønsker å overvåke slik at det kan vurderes fortløpende tiltak ut fra hva som er best for den vordende mamma'n og hurraguttene. Strikketøyet er med så der strikkes! Nå går vi nok inn i noen spennende døgn folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 26. august 2011 #3146 Del Skrevet 26. august 2011 Sommerjenta her. Ny bruker siden jeg og har en spire i magen brått men må legge igjen et spor så jeg finner igjen denne lett når jeg logger inn. Spennende døgn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. august 2011 #3147 Del Skrevet 26. august 2011 Godt at hun er der hun er nå, vet at hun er i de beste hender Nå blir det spennende nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. august 2011 #3148 Del Skrevet 26. august 2011 Gratulerer med spiren Evelita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. august 2011 #3149 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg vurderer å la være å slå av PC om natten så jeg kan tusle ut her for oppdatering selv om den skulle komme midt på natten. Ja, nå blir det spennande døgn framover. Og snart har Nilla to små krabatar ho kan tulla inn i gode, mjuke teppe ho har strikka. :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 26. august 2011 #3150 Del Skrevet 26. august 2011 Så bra at du er lagt inn frem til fødselen nå. Da er dere sikkert i de beste hender. Spennende å høre hvor lenge det går nå før det blir fødsel. Kos deg med strikking og nyt de siste dagene med ro og fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. august 2011 #3151 Del Skrevet 26. august 2011 Her blir det spennende framover ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 26. august 2011 #3152 Del Skrevet 26. august 2011 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. august 2011 #3153 Del Skrevet 26. august 2011 Like spennende hver gang jeg er innom å leser nå Snart har du guttene på utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 26. august 2011 #3154 Del Skrevet 26. august 2011 Å herlighet, her blir det spennende fremover ser jeg! Tenk at dere endelig skal få hurraguttene i armene deres, det er til å grine av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. august 2011 #3155 Del Skrevet 26. august 2011 Så spennande! Masse lykke til med fødselen, Nilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 26. august 2011 #3156 Del Skrevet 26. august 2011 Så spennende Nilla! Blir helt rørt av å tenke på at om ikke så lenge så har du hurraguttene hos deg Det er fantastisk det!! Lykke, lykke til når ting setter igang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. august 2011 #3157 Del Skrevet 26. august 2011 Blondie: Du får hilse henne fra oss alle sammen! Godt å høre at formen er bra, håper det fortsetter. Dette blir spennende! Stor på Nilla min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. august 2011 #3158 Del Skrevet 26. august 2011 Nå går jeg og legger meg - med PC på og mobil på nattbordet. Jeg håper Nilla sover godt, dersom jeg hører noe skal jeg love og hilse. Men jeg vil jo ikke vekke en vordende mor mens hun sover. Forøvrig prøver jeg å skrive minst mulig i tråden slik at ikke alle dere som venter på nyheter skal få vekselvis hjerteattakk eller bli skuffet av at det ikke er noe spennende nytt. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. august 2011 #3159 Del Skrevet 27. august 2011 Å herlighet, her blir det spennende fremover ser jeg! Tenk at dere endelig skal få hurraguttene i armene deres, det er til å grine av! Noen av oss har allerede felt mange tårer over det allerede.... Nilla er uten nettilgang, passer meg bra! Jeg tenkte og kjøpe en liten ting til hurraguttene, har fått tommelen opp av Nilla og adresse og sende til. Men er det noen som har en idè om hva jeg skal kjøpe? Så noen søte, små pysjamaser i byen. Kunne det vært noe? Eller en liten bamse til dem hver? Synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 27. august 2011 #3160 Del Skrevet 27. august 2011 Noen av oss har allerede felt mange tårer over det allerede.... Nilla er uten nettilgang, passer meg bra! Jeg tenkte og kjøpe en liten ting til hurraguttene, har fått tommelen opp av Nilla og adresse og sende til. Men er det noen som har en idè om hva jeg skal kjøpe? Så noen søte, små pysjamaser i byen. Kunne det vært noe? Eller en liten bamse til dem hver? Synspunkter? Jeg ser av utstyrslisten at hun har 4 nattdrakter i str 50, men bare 2 i str 56. Jeg har jo ikke peil hvor mange man trenger da - men sikkert flere enn to ...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå