Gå til innhold

Så får man prøve å finne fotfeste igjen...

Nilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sommerjenta*

Åh er innom her flere ganger om dagen og sjekker nå. BLe helt hektet på hele historien og forløpet og det hele og krysser armer og ben og alting :) Gleder meg til oppdatering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ja damer. Da kommer en oppdatering.

Nilla er uten nettilgang. Siden hun har tilløp til svangerskapsforgiftning beholder de henne på sykehuset til fødsel. Formen er fin, bedyrer hun. Det er ikke snakk om igangsetting enda, men de ønsker å overvåke slik at det kan vurderes fortløpende tiltak ut fra hva som er best for den vordende mamma'n og hurraguttene. Strikketøyet er med så der strikkes! :)

Nå går vi nok inn i noen spennende døgn folkens. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerjenta her. Ny bruker siden jeg og har en spire i magen brått :yvonne: men må legge igjen et spor så jeg finner igjen denne lett når jeg logger inn. Spennende døgn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vurderer å la være å slå av PC om natten så jeg kan tusle ut her for oppdatering selv om den skulle komme midt på natten. :natti:

:tommel:

Ja, nå blir det spennande døgn framover. :hoppe: Og snart har Nilla to små krabatar ho kan tulla inn i gode, mjuke teppe ho har strikka. :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er lagt inn frem til fødselen nå. Da er dere sikkert i de beste hender. Spennende å høre hvor lenge det går nå før det blir fødsel. Kos deg med strikking og nyt de siste dagene med ro og fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herlighet, her blir det spennende fremover ser jeg! Tenk at dere endelig skal få hurraguttene i armene deres, det er til å grine av! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Nilla! Blir helt rørt av å tenke på at om ikke så lenge så har du hurraguttene hos deg :rodmer: Det er fantastisk det!! :grine:

Lykke, lykke til når ting setter igang! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blondie: Du får hilse henne fra oss alle sammen! :)

Godt å høre at formen er bra, håper det fortsetter. Dette blir spennende! :)

Stor :klem: på Nilla min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Nå går jeg og legger meg - med PC på og mobil på nattbordet. Jeg håper Nilla sover godt, dersom jeg hører noe skal jeg love og hilse. Men jeg vil jo ikke vekke en vordende mor mens hun sover.

Forøvrig prøver jeg å skrive minst mulig i tråden slik at ikke alle dere som venter på nyheter skal få vekselvis hjerteattakk eller bli skuffet av at det ikke er noe spennende nytt.

God natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herlighet, her blir det spennende fremover ser jeg! Tenk at dere endelig skal få hurraguttene i armene deres, det er til å grine av! :grine:

Noen av oss har allerede felt mange tårer over det allerede....

:ler:

Nilla er uten nettilgang, passer meg bra!

Jeg tenkte og kjøpe en liten ting til hurraguttene, har fått tommelen opp av Nilla og adresse og sende til.

Men er det noen som har en idè om hva jeg skal kjøpe?

Så noen søte, små pysjamaser i byen. Kunne det vært noe?

Eller en liten bamse til dem hver?

Synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Noen av oss har allerede felt mange tårer over det allerede....

:ler:

Nilla er uten nettilgang, passer meg bra!

Jeg tenkte og kjøpe en liten ting til hurraguttene, har fått tommelen opp av Nilla og adresse og sende til.

Men er det noen som har en idè om hva jeg skal kjøpe?

Så noen søte, små pysjamaser i byen. Kunne det vært noe?

Eller en liten bamse til dem hver?

Synspunkter?

Jeg ser av utstyrslisten at hun har 4 nattdrakter i str 50, men bare 2 i str 56. Jeg har jo ikke peil hvor mange man trenger da - men sikkert flere enn to ...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...