Nótt Skrevet 19. august 2011 #3041 Del Skrevet 19. august 2011 Gratulerer med ny bil!!! Skjønner at det er skummelt at Nilla-mannen skal være borte et drøyt døgn, men Hurra-gutta vet å vente på pappa'n sin må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 19. august 2011 Forfatter #3042 Del Skrevet 19. august 2011 Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. august 2011 #3043 Del Skrevet 19. august 2011 Det går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 19. august 2011 #3044 Del Skrevet 19. august 2011 Gratulerer med nytt glis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. august 2011 #3045 Del Skrevet 19. august 2011 Grattis med ny bil, så moro Satser på at hurraguttene vet å vente på pappan sin 27 er jo ikke før til lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2011 #3046 Del Skrevet 19. august 2011 Gratulerer med ny bil! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 19. august 2011 #3047 Del Skrevet 19. august 2011 Hehe, ikke meninga å lure noen, jeg bare ble så glad av å tenke på de flinke hurraguttene som vokser og koser seg i mammamagen! God helg, og gratulerer med bilkjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. august 2011 #3048 Del Skrevet 20. august 2011 Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. august 2011 #3049 Del Skrevet 20. august 2011 Nå har hurragutta allerede vore i magen din like lenge som pjokken fekk vera i min. Nå er dei så absolutt heilt klare for verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 20. august 2011 #3050 Del Skrevet 20. august 2011 Det går sikkert bra med bil-henting Krysser fingre, dessuten er det leeeenge til min tippe-dato og jeg føler meg litt synsk i dag Godt å høre at bil er i hus, det blir sikkert deilig med diger bil. Vi har også kjøpt oss 7-seter nå og det er godt å også ha plass til litt gjester i bilen når vi feks har besøk av mamma eller svigermor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. august 2011 #3051 Del Skrevet 20. august 2011 Innom for å sjekke når vi har internett-tilgang *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 20. august 2011 Forfatter #3052 Del Skrevet 20. august 2011 Intet nytt under solen. Eller under regnet... Har regnet nesten non stop i dag, men nå begynner det kanskje å lysne. Dagen har blitt tilbrakt med strikking og vasking av bittesmå klær. Greide ikke å holde meg lenger, så nå er alt i str 50 og 56 vasket opp. Det er så smått! Nå blir det litt mer strikking og TV, da Nilla-mannen har påberopt seg alt ansvar for kveldens harrypizza! God gammeldags lørdagskveld med andre ord. Hvem vet hvor mange sånne vi har framom oss på ei stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 20. august 2011 Forfatter #3053 Del Skrevet 20. august 2011 8 puslebrikker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. august 2011 #3054 Del Skrevet 20. august 2011 8 puslebrikker igjen! Hvem hadde trodd det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 20. august 2011 #3055 Del Skrevet 20. august 2011 Høres flott ut Nilla. Hils Nillamannen så mye fra meg. Gratulerer med ny bil. Spennende det da. Jeg har ikke funnet bilen jeg vil ha ennå jeg. Leter og leter, men den dukker liksom aldri opp. Kos dere, og ha en flott lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. august 2011 #3056 Del Skrevet 20. august 2011 Dagen har blitt tilbrakt med strikking og vasking av bittesmå klær. Greide ikke å holde meg lenger, så nå er alt i str 50 og 56 vasket opp. Det er så smått! I know! Eg kikka også på dei bitte, bitte små klæra i str. 50/56 før fødsel og lurte på om babyar faktisk er sååååå små. Og då pjokken kom, svømte han jo i str. 50! Men etter berre nokre få månader kunne eg igjen ikkje forstå at nokon kunne vera såååå små at dei passa inn i nyføddklæra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 20. august 2011 Forfatter #3057 Del Skrevet 20. august 2011 Høres flott ut Nilla. Hils Nillamannen så mye fra meg. Gratulerer med ny bil. Spennende det da. Jeg har ikke funnet bilen jeg vil ha ennå jeg. Leter og leter, men den dukker liksom aldri opp. Kos dere, og ha en flott lørdag. Kjempespennende! Det er ikke hver dag man tar ei så stor avgjørelse økonomisk sett! Vi har bil til salgs etter hvert vi da. Bare å si fra om du er interessert! Ha en flott lørdagskveld du og, Kanuttenvennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 20. august 2011 Forfatter #3058 Del Skrevet 20. august 2011 I know! Eg kikka også på dei bitte, bitte små klæra i str. 50/56 før fødsel og lurte på om babyar faktisk er sååååå små. Og då pjokken kom, svømte han jo i str. 50! Men etter berre nokre få månader kunne eg igjen ikkje forstå at nokon kunne vera såååå små at dei passa inn i nyføddklæra. Har vel gått gjennom noen sånne faser vi og innen jula er her tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 20. august 2011 Forfatter #3059 Del Skrevet 20. august 2011 Hvem hadde trodd det?? Ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. august 2011 #3060 Del Skrevet 20. august 2011 Ikke jeg heller. Da kan jeg si det jeg har tenkt lenge, men ikke villet skrive: Jeg har mange ganger gått inn i boka di med hjerte i halsen. Gruet litt for hva som kan stå, har du vært fraværende har jeg fått vondt i magen og tenkt at nå... nå har det skjedd noe. Men det ser ut til at jeg har bekymra meg uten grunn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå