Minttu Skrevet 7. august 2011 #2901 Del Skrevet 7. august 2011 Absolutt ikkje! Me er mange, mange her som gledar oss med Nilla-familien! Kos deg med strikking idag, Nilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 7. august 2011 #2902 Del Skrevet 7. august 2011 Absolutt ikkje! Me er mange, mange her som gledar oss med Nilla-familien! Jaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 8. august 2011 #2903 Del Skrevet 8. august 2011 Det er så fantastisk at du har kommet så langt som du har. Tre uker igjen, så slår du meg også på ruging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 9. august 2011 Forfatter #2904 Del Skrevet 9. august 2011 Advarsel, skikkelig syterinnlegg følger! Ush, shabby form i dag. Måtte krype til korset og ta to paracet i dag. Liker IKKE! Var våken fra 1 til halv 4 i natt, begynte å tro at fødselen var i gang. Magen var steinhard hele tida, det gikk vonde stikninger nedover hver side av magen, og jeg kjente kraftig nedpress. Greide jo ikke å sove igjen da, måtte jo følge med på hva dette var! Resulterte i lite søvn, kraftig hodepine og generelt shabby form i dag. I tillegg øsregner det, vi har hatt snekker på loftet i hele dag, og da har jeg ikke kunnet gå og legge meg midt på dagen. Her nede er det så mye fluer at det ikke går an å få fred. Nakken er stiv og jeg er stadig kvalm. Og nå skal vi i kaffe-besøk til noen feriefolk her. Mest fristende å krype under dyna i et kjølig rom og bli der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. august 2011 #2905 Del Skrevet 9. august 2011 Håper kaffebesøket blir kortvarig, og at du får ei bedre natt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 9. august 2011 Forfatter #2906 Del Skrevet 9. august 2011 Håper kaffebesøket blir kortvarig, og at du får ei bedre natt i natt. Det håper jeg også, Dreia. Nå er det veldig trivelige folk vi skal besøke, så kanskje er det akkurat en sånn endring av fokus som skal til for å glemme formen litt. Pleier ofte å bli bedre og da. Leste akkurat i ei annen dagbok, og der skrev LineGourmet at stikninger på denne tida i svangerskapet kan være tegn på at hodet holder på å feste seg. Det hadde vært supert! Gutta har jo ikke vist noe tegn til interesse for å ligge med hodene ned tidligere, så det har vært en liten bekymring for mor. I natt, da disse stikningene var på det hyppigste (har vært noen videre utover dagen også), var det voldsom til aktivitet på gutta. Så kanskje drev de og snudde seg? I så fall en veldig gyldig grunn til å gi mamman en del ubehag! Og vips, så ble humøret litt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. august 2011 #2907 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg hadde det også slik som du beskriver det da hodet holdt på å feste seg med lillemor Snart har du tatt rekorden min også på 34+4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. august 2011 #2908 Del Skrevet 9. august 2011 Det er da utmerket at Hurraguttene snur seg den veien de skal ... Kan også rapportere at lue nummer to er nesten ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 9. august 2011 #2909 Del Skrevet 9. august 2011 Tenk at du har kommet så langt i svangerskapet med dine to små allerede Skriver under kvalme og kanskje det var i min dagbok du leste om stikninger....? Jeg har i hvertfall hatt kraftige stikninger i underlivet i en ukes tid nå. Er jo som du sier en trøst hvis det er slik at det er fordi de fester seg.... Og det er jo ikke å forakte Selvom det er helt grusomt så er det en trøst å høre at andre også er kvalme så sent i svangerskapet, det er jo bare så slitsomt Tenk at du har to stk i magen...... Og her går jeg og syter hvor tungt det er og jeg har bare en..... Stå på Nilla, nå er det bare noen uker til du er i mål med to små Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 9. august 2011 #2910 Del Skrevet 9. august 2011 Satser på at hurraguttene bare basa og herja litt for å legge seg skikkelig på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. august 2011 #2911 Del Skrevet 9. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. august 2011 #2912 Del Skrevet 9. august 2011 Håper det er gutta som snudde seg i natt Dagens form høres slitsom ut håper kaffebesøket gikk fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. august 2011 #2913 Del Skrevet 10. august 2011 Bedre med søvn i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 10. august 2011 #2914 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Under 45 dager igjen Endret 10. august 2011 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 10. august 2011 Forfatter #2915 Del Skrevet 10. august 2011 I natt har jeg sovet omtrent så utmerket som man kan greie når det virker som om man har svelget en medisinball. Har kost meg med strikking og venninnebesøk i dag. Liker sånne venninner som kommer og legger sammen all tørr klesvask og henger opp alt som er vaska. Slike er velkomne hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 10. august 2011 #2916 Del Skrevet 10. august 2011 Å, sånne venninner ville jeg også hatt! Må man svelge en medisinball da først kanskje? Men du fortjener det! Må virkelig være slitsomt å gå med TO inni magen sin! Men nå er det ikke lenge til de kommer ut! Håper at de hadde en liten snuoperasjon inni der slik at de kan komme ut "rett vei" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. august 2011 #2917 Del Skrevet 10. august 2011 Snille gode venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. august 2011 #2918 Del Skrevet 10. august 2011 I natt har jeg sovet omtrent så utmerket som man kan greie når det virker som om man har svelget en medisinball. Har kost meg med strikking og venninnebesøk i dag. Liker sånne venninner som kommer og legger sammen all tørr klesvask og henger opp alt som er vaska. Slike er velkomne hos meg! Og snille venninna. Sjølv om eg også gjerne kunne tatt akkurat den jobben. Eg diggar å vaska, henga opp og bretta klær. *lykke* Nok ein fordel med småungar i hus - endå meir klesvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. august 2011 #2919 Del Skrevet 10. august 2011 Og snille venninna. Sjølv om eg også gjerne kunne tatt akkurat den jobben. Eg diggar å vaska, henga opp og bretta klær. *lykke* Nok ein fordel med småungar i hus - endå meir klesvask. Du må gjerne komme hit og gjøre sånt for meg. *kjedelig*... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 10. august 2011 #2920 Del Skrevet 10. august 2011 Dreia er velkommen hit en gang i uken. Jeg hater husarbeid. Luene er ferdig. Hvis Blondie er riktig flink husker hun hva det var hun skulle ta med på post-i-butikken i morgen. :^) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå