Gå til innhold

Så får man prøve å finne fotfeste igjen...

Nilla

Anbefalte innlegg

Så nydelige tepper! Bra jobba! :jepp: Luene til gutta dine har vært ferdige noen dager, men er på hytta litt utenfor allfarvei og uten bil på dagtid mens posten er åpen, så får nok ikke sendt dem før vi kommer hjem. Men det er bare noen få dager til, så regner med at jeg rekker det før de kommer ut. ;)

Høres ut som om det er bra med deg - måtte bare inn og sjekke nå via mobilen for å sjekke at det ikke hadde skjedd noe! Ganske sommerstille på KG om dagen, men her hadde det skjedd litt på en uke likevel! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så nydelige tepper! Bra jobba! :jepp: Luene til gutta dine har vært ferdige noen dager, men er på hytta litt utenfor allfarvei og uten bil på dagtid mens posten er åpen, så får nok ikke sendt dem før vi kommer hjem. Men det er bare noen få dager til, så regner med at jeg rekker det før de kommer ut. ;)

Høres ut som om det er bra med deg - måtte bare inn og sjekke nå via mobilen for å sjekke at det ikke hadde skjedd noe! Ganske sommerstille på KG om dagen, men her hadde det skjedd litt på en uke likevel! ;)

:klemmer:

Vi satser på at det ikke haster så veldig med luene. ;)

Alt er bra, litt sutring på meg før i dag bare. Har det kjempebra, og trives godt som gravid. :)

Minttu og Nòtt; :hallo:

Dere er nå registrert i tippelista. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, måtte grave fram dusjen, vår egen dusj i kveld. Er et anleggsområde der oppe, men alternativet (dusj i badekar, med en mage som dasker borti noe HELE tida) var ikke særlig fristende.

Så nå har jeg sula opp i go'stolen med hovne ben og velduftende kropp. Nabo'n kjører ut frau, så verandaen ble ikke noe blivende sted. :spy: Men har hatt mange gode timer der ute i dag da. :)

Nå tror jeg det blir strikking, iskaldt vann og opptak av tirsdagens Privat praksis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert best å trekka inn i stova då, ja. Akkurat det er ikkje noko eg savnar ved å bu på landet, kjenner eg. :fnise:

Kos deg med strikking, vatn og TV. Her er det strikking, te og Varg Veum-film. Og sjokolade. Det er tross alt fredag, noko eg har venta på heeeeiiiile veka... :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har du jaggu gått lengere i svangerskapet enn det jeg gjorde med jentungen!

:ler:

:fnise:

Hadde jeg ikke trodd tidligere i vår/sommer, MarianneE!

Nei...

Men du har gjort en veldig god jobb kjære deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Nilla :goodbye:

For noen nydelige tepper! Skulle ønske jeg skulle strikke...

Jeg må bare si at jeg er så rørt over hvor nære du er å få to friske og fine hurragutter, og du fortjener en medalje for hvor sterk du er! Det er ikke lenge igjen nå :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blondie65

Jeg satt og leste innlegg fra tidligere i tråden - spesielt rundt tidspunktet før 12 uker og i tiden rundt 22/23 uker. Jeg husket hvor redd du var og jeg må innrømme at selv om jeg ikke akkurat har båret to hurragutter i egen livmor ved hjelp av egne hofter, så må jeg innrømme at skrekken har sittet i hos meg også.

Og gleden over at det nå nærmer seg termin og vi skal ønske Hurraguttene (og ikke Mons Rollaug :fnise:) velkommen til verden er stor også for oss som har fulgt deg. Jeg tror ikke jeg tar på meg for mye kongelighet ved å "si" vi her istedet for jeg.

Men nå er du i den 8. måned av svangerskapet - tenk det! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg tar på meg for mye kongelighet ved å "si" vi her istedet for jeg.

Absolutt ikkje! Me er mange, mange her som gledar oss med Nilla-familien! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Jeg ble rørt til tårer av å åpne dagboka mi i dag. Så mange fine innlegg! Dere er så gode!

*tørker tårer og vagger ut på verandaen til strikkinga si*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...