Gå til innhold

Så får man prøve å finne fotfeste igjen...

Nilla

Anbefalte innlegg

I dag blir det strikking i skyggen, for i dag har vi :sol: ! :strix:

Er kjempeglad i sola, og elsker å nyte den - fra skyggen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den har vi også, men jeg synes foreldredelen har litt dårlig batterikapasitet. I tillegg er det endel skurring. Ellers gjør den jobben sin ;) Men den har ikke temperaturmåler da..

Hmm, sikker på at vi har samme? Vår har tempraturmåling, og ikke noe skurring.

Den har også slik at man kan kommunisere via den, slik at man kan berolige barnet uten å gå inn til det. Også har det fem rolige nattasanger som kan spilles av, samt nattlampe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, sikker på at vi har samme? Vår har tempraturmåling, og ikke noe skurring.

Den har også slik at man kan kommunisere via den, slik at man kan berolige barnet uten å gå inn til det. Også har det fem rolige nattasanger som kan spilles av, samt nattlampe.

Tydeligvis ikke den samme nei! Ser jo det nå som jeg er på en pc og gikk inn på linken! Vi har den fra TopCom som ble nr 2 i denne testen vi.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det strikking i skyggen, for i dag har vi :sol: ! :strix:

Er kjempeglad i sola, og elsker å nyte den - fra skyggen. :fnise:

Det er det som er det beste :Nikke: Nyte solen i skyggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig sommarvêr for tida, ja. :sol: Her nytes det aller mest på trilletur, mest mulig ute i solsteiken. :nigo: (Det begynner vel å lukta svidd av meg snart. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Blondie + sol - solkrem - badevann = steikte svinekoteletter eller eventuelt kokt hummer.

Blondie + sol + solkrem - badevann = svett norvegia som går lei

Blondie + sol + solkrem + badevann + parasoll = nesten perfekt

Blondie + sol + solkrem + badevann + parasoll + god bok = PERFEKT

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie + sol - solkrem - badevann = steikte svinekoteletter eller eventuelt kokt hummer.

Blondie + sol + solkrem - badevann = svett norvegia som går lei

Blondie + sol + solkrem + badevann + parasoll = nesten perfekt

Blondie + sol + solkrem + badevann + parasoll + god bok = PERFEKT

:)

Enig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi straks klare for avreise igjen. Nok en bytur, og ul med vekstestimering! :hoppe:

Og i dag skal mamma få være med på ul. Tipper det blir tårer, det ble det ihvertfall da vi spurte om hun ville være med. :sjenert: Håper hurraguttene ikke er alt for sjenerte i dag da. :ler:

Er fryktelig trøtt, har ikke fått sove mer enn et par timer i natt. Alt for lite! :trøtt: Og da jeg sto opp så var jeg blitt litt hoven i hendene så i dag er første dag uten giftering. Og jeg er så varm og kvalm. I tillegg til at det gjør vondt i mellomgulvet når jeg skal ha på sokker. Håper det bare er fordi jeg er diger, og ikke noen tegn på svangerskapsforgiftning, for det vil jeg ikke ha! :nei:

Sikkert bare unødvendige bekymeringer, men godt det er sjekk i dag da. :enig:

Ha en fin dag, alle dere flotte KG-damene! :blomst:

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at moren din ble så glad over og få være med!

Det må føles godt at alt har gått så bra, noen hinder har det vært, men i det store og hele har det jo gått veldig bra med deg.

Det er så godt og lese!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det går toppers på kontrollen i dag :) Det er nok stas for kommende mormor å være med for å se hurraguttene :hjerte:

Første dag uten gifteringen og du er snart 31 uker, jeg kjenner flere som har måttet gi tapt der lenge før med bare en innabords.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Guri, tenk at du har fått bært på guttene dine så lenge alt Nilla! Tiden flyyyyr! :nigo:

Håper alt er såre vel på kontroll og at hevelsene forsvinner like raskt som de kom :regler::jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Håper de ikke er sjenerte på kontrollen, og så koselig at moren din får sett guttene på ultralyd! :strix:

Søvn er overvurdert! :fnise:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blondie65

Håper alt er såre vel på kontroll og at hevelsene forsvinner like raskt som de kom :regler::jepp:

AMEN!

Og --- hurra for under 65 dager igjen til TickerTermin. :):hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vel på kontroll i dag! :tommelsmil:

En liten GBS-infeksjon i urinprøven, så starter på antibiotikakur i morgen. Men det burde ta knekken på svineriet, så jeg er foreløpig ikke særlig bekymret.

Nå er 1 stk babybjørn vippestol (vi skal FÅ en fra noen slektninger også! Føler oss heldige!!! :jepp: ) og 2 lammeskinn samt noen ullklær i hus.

Den blivende mormor fikk sett på hurraguttene, og den ene lå og klødde seg på nesen. Da kom det et par "nei se!! og "aaah" fra henne. :fnise::rodmer:

Og da vi kom hjem så tok hun like godt helgavask på hele 1. etg! :daane:

Så nå lukter det deilig av grønnsåpe her, og Nilla-mannen har smekket så masse fluer og fjernet at nå er det faktisk trivelig igjen her. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med ei slik engasjert og smårørt kommande mormor. Og ikkje minst herlig at alt ser fint ut. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...