Nilla Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #2501 Del Skrevet 18. juni 2011 Felleskjøpet-dresser står på lista over nødvendig barneutstyr når hurraguttene vokser til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 18. juni 2011 #2502 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg er med på kg-vedtaket, denne gangen går det bra for dere Krysser alt som kan krysses ihvertfall! Glad for å høre at du og guttene blir passet godt på. Jeg syns du virker som ei utrolig tøff dame, det må jeg bare si Jeg har dagbok ja, men har ikke fått surra meg til å ordne link Er ikke så flink til å skrive i den heller, får vel skjerpe meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. juni 2011 #2503 Del Skrevet 18. juni 2011 Psst, hvis du får byttet rom til rett over gangen, får du dusj på rommet Ja, disse måsene kan å holde leven, og det høres ut som du har samme rommet som meg, du har skap med hånduker, skjorter, bind osv ut i gangen til venstre når du kommer ut av rommet? Jeg har travet min del i de gangene og kjenner OBS'en ut og inn. Isbitmaskinen tipset Dreia, meg om også og den ble flittig brukt Det er nesten så jeg savner den dag i dag Og den tempurmadrassen er gull verdt, jeg fikk en slik jeg også Dette kommer til å gå bra, fortsett å ta livet med ro på rugesuiten og kos deg med hurraguttene i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. juni 2011 #2504 Del Skrevet 18. juni 2011 Det er bra! Vil tro de trenger det litt mer enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 18. juni 2011 #2505 Del Skrevet 18. juni 2011 Felleskjøpet-dresser står på lista over nødvendig barneutstyr når hurraguttene vokser til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. juni 2011 #2506 Del Skrevet 18. juni 2011 Og hurraguttene kommer til å være herlig i felleskjøpet-dresser Vond rygg er ikke noe særlig, veldig bra at de hadde en litt bedre madrass til deg. Det er ikke akkurat de beste madrassene i sykehussengene Jeg var jo helt herpet i ryggen etter den, og jeg var der bare i litt over ett døgn. Det var noen andre faktorer inne i bildet da, men lell.. Jeg synes måkene kan holde seg ved sjøen jeg, og ikke oppe ved sykehuset Herlig at kyrene har kommet seg på beite og er fornøyd God lørdag Nilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #2507 Del Skrevet 18. juni 2011 Ja, man kjenner fort at sengene her ikke er som senga hjemme! Men håper neste natt blir bedre, både av ekstra madrass og av at det må da roe seg ned i ryggen igjen. Er allerede mye bedre enn i natt da. Greier å resie meg på første forsøk og sånt. God lørdag til deg og, Pusilus! Og til andre som måtte stikke innom dagboka mi. Tror ikke det blir så mange fler besøk fra meg i dag, min kjære er nemlig på vei hit og skal ligge over til i morgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. juni 2011 #2508 Del Skrevet 18. juni 2011 Tror ikke det blir så mange fler besøk fra meg i dag, min kjære er nemlig på vei hit og skal ligge over til i morgen. Kos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 18. juni 2011 #2509 Del Skrevet 18. juni 2011 Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. juni 2011 #2510 Del Skrevet 18. juni 2011 Herlig med Felleskjøpet-gutar Kos deg med besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. juni 2011 #2511 Del Skrevet 18. juni 2011 Kos deg masse med besøk fra Mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juni 2011 #2512 Del Skrevet 19. juni 2011 Klart gutta må få felleskjøpsdresser Kommer nok til å bli to flotte hjelpegutter i fjøset det Kos deg med mannen og ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #2513 Del Skrevet 19. juni 2011 Da er nok min kjære vel hjemme igjen, og godt i gang med fjøsstellet. Mens jeg sitter her og leker høne. (en slags parallell til det å ruge. ) Eller har jeg nå fått tatt en dusj. Ryggen er mye bedre, så jeg fikk lura til å rake legger og armhuler, så nå er det godt å være til. Min kjære hadde med ei bordvifte til meg også, så jeg har det riktig så luftig og godt. Og i sted var vakthavende jordmor innom her og ville sjekke hjerteslagene/pulsen til hurragutta med ctg. Det er visst ganske vanskelig enda, da de har for stor tumleplass og lik hjertefrekvens, slik at det er vanskelig å si garantert sikkert om man har fått høre begges puls. Så da tok vi liksågodt en tur over gangen og tok en ul. Så da har jeg fått sett mine to gull igjen. Alltid like hyggelig. :happy: Han som ligger nederst ligger med ryggen litt på skrå ut, og med ansiktet delvis oppover. Og han som ligger øverst har snudd helt om ift hvordan han har pleid å ligge, så nå har han ryggen helt opp mot toppen av livmora og "kikker" rett inn i tærne til broren sin. Syns det er utrolig at de kan greie å romstere og flytte så mye på seg der inne! Dessuten sa jordmora at de nok veier rundt 900 gram nå, så de begynner virkelig å bli mer solide nå ja. Tror det er på tide med en strekk på senga nå, tåler ikke å sitte for lenge i gangen enda. Har fått dilla på boka jeg leser, så jeg må få lest noen sider til. Ha en fortsatt flott søndag alle mine KG-snupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #2514 Del Skrevet 19. juni 2011 Er det noen som legger merke til at jeg er på fornyings-jakt når det gjelder smileyer? Oppdaget plutselig at det var kommet en hel haug nye smileyer siden sist jeg så gjennom lista. Ikke sikkert de er så nye, men vet ikke om jeg har sett gjennom lista på dette året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #2515 Del Skrevet 19. juni 2011 Åh, nå er Chris Medina på radio'n med "What are words". Prøver å unngå den jeg, for jeg klarer ikke å holde tårene tilbake. Så her sitter jeg, midt i en tåreflom! Folk får si hva de vil om kommersialisering av skjebner osv., sangen og hans historie er utrolig sterk! Synes nå jeg. :frown: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. juni 2011 #2516 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har bare hørt den sangen en gang og ikke tenkt noe mer over han.. Men igår så jeg han på nyhetene, da han møtte ei norsk jente med cerebral parese tror jeg, og da fikk jeg høre hvordan det var med kona hans osv, og det var veldig sterkt. Fikk et par tårer i øyekroken! Så godt at alt står bra til! Og ja, det er merkelig at de får rørt såpass på seg inne i magen, utrolig hvor god plass det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 19. juni 2011 #2517 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Så koselig å høre om hurraguttene i hurrastuen. Og nå begynner de virkelig å bli store. Jeg leste om Chris Medina i en tråd her og fulgte linken. Og så var han på Rådhusplassen fredag. Sangen er aldeles nydelig, selv om live-fremføringen haltet litt. Og nye smileyer - er det så mange nye da? Selv synes jeg denne er fin men den passer jo ikke alltid. Liker også denne godt Bare sånne strenge altså Endret 19. juni 2011 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juni 2011 #2518 Del Skrevet 19. juni 2011 Den sangen er helt fantastisk og jeg får helt gåsehud hver gang jeg hører den Så herlig å få se gutta igjen i dag 900g, begynner jo å bli riktige store og fine de nå Nye smileyer ja, ikke flink til å sjekke de jeg heller...sjeldent jeg går gjennom listen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 19. juni 2011 #2519 Del Skrevet 19. juni 2011 900 gram er jo strålende Begynner å bli store! Kos deg med boka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 19. juni 2011 #2520 Del Skrevet 19. juni 2011 900 gram med perfeksjon - ganger 2 :hjerte: Er det forresten berre eg som ikkje klarar å følgja med på populærmusikken. Her går det for tida i Mummisangen - "papapapapapapapapapa, mamamamamamamamamama" osv. mens me skravlar og vandrar rundt på stovegolvet. Berre gled deg - sjølv om det nok blir meir travelt med to som skal læra seg å gå samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå