Gå til innhold

Så får man prøve å finne fotfeste igjen...

Nilla

Anbefalte innlegg

Så koselig å lese her inne, tenk at du snart er i mål :rodmer: Håper alt står bra til med deg og Nilla-mannen og guttene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

De kommer når du minst aner det - det legen sa til meg når jeg hadde svangerskapsforgiftning var at kroppen forbereder seg på fødsel tidligere - og i og med at de har tøyet litt allerede så kan det jo hende at det modnes til, for du hadde jo allerede kjent noen små tak :lur:

Det er en litt merkelig tanke at man ikke får forlate sykehuset før man har født.. Hver dag er fryktelig spennende, iallefall syntes jeg det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan prøve meg på litt ganning jeg også men spørs om jeg er for langt unna ;)

Tenker på deg titt og ofte Nilla-vennen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom på mobilen (igjen...) for å sjå om det var oppdateringar etter legevisitten. Føler meg som DEN masekråka. :ler:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker meg også innom for å kikke, jeg er visst ikke den eneste. Så koselig :) Blitt mitt morgenrituale dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snikleser melder seg her og. :sjenert:

Har lest dagboka di fra første side, og har både heia på dere og vært nervøs for dere. Så fantastisk mye lykke til nå i innspurten, Nilla! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at så mange er innom! :)

Her er det lite action å melde. Trøtt-dag i dag, så har vært heller lite aktiv. Har hatt en del undersøkelser i dag da, svangerskapsforgiftningen er fortsatt stabil. :tommel:

Men.... jeg har en hemmelighet...

:filer:

Sier ikke mer enn det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hemmelighet??? Nysgjerrig-dreia er ingen hyggelig person å ha på besøk, og eg er ikkje akkurat langt frå Øya nå. *lysten på å ta turen og :regler: kva eg meiner om å halda ting hemmelig nå i desse dagar* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...