Spatula Skrevet 29. august 2011 #3221 Del Skrevet 29. august 2011 Rugesuiten Der er det bare fryd og gammen - slipper kveldsola og helikoptrene i tide og utide, eget bad er luksus på sykehuset, slipper det skitne gulvet på fellesbadet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 29. august 2011 #3222 Del Skrevet 29. august 2011 Nå er du hvertfall kommet lengre enn det jeg kom med tvillingene i magen! Men mener de virkelig at de kan snu seg enda? Jordmoren min sa at tvillinger mine ikke hadde sjans til å snu seg etter uke 34, jammen er det mye forskjellig info man får. Men krysser fingrene for at hvertfall din TV1 greier å snu seg på en eller annen måte, førstemann er vel den viktigste å få ut med hodet først. Den tråden på DG har jeg også lest, men min erfaring er hvertfall at det ble MYE bedre etter de 3 første månedene. DG er godt å ha, jeg var mye og leste der inne da barna var nyfødte. Det hjalp litt å lese at jeg ikke var den eneste som holdt på å bli litt gal. Uff, nei nå skremmer jeg deg vel. :gjeiper: Selv om det var knalltøft med to babyer, så var slutten på svangerskapet enda tøffere synes jeg. Og det har du jo straks fått overstått Nilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 29. august 2011 #3223 Del Skrevet 29. august 2011 Det er klart det er slitsomt å ha to babyer på en gang, men jeg tror de aller fleste finner gode rutiner som passer for en selv etterhvert. Jeg husker egentlig de første månedene som veldig fredelige, fordi ungene sov en del og trengte mest mat, bleieskift og mammakos. Jeg synes den mest slitsomme tiden var når jeg begynte i jobb igjen og det er jo leeenge til for deg. Det virker som dere har mange snille besteforeldre rundt dere og det er GULL verdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 29. august 2011 #3224 Del Skrevet 29. august 2011 Det er slitsomt med tvillinger, men mest kos! Vi har vært super heldige og fått sovebarn, og det tror jeg dere også får. Og hvis ikke takler dere det og. Nå har guttene våre virkelig begynt å ha det gøy sammen, og det er så fint og rørende å se på. Du har så utrolig mye å se fram til, og jeg er så glad for at du snart får begynne å oppleve det! De kommer 1.september, så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 29. august 2011 Forfatter #3225 Del Skrevet 29. august 2011 Spatula: Deilig! Tinio: De sier at det er verre for tvillinger enn for en enling, men at det fortsatt er mulig. Særlig med tanke på at de har godt med fostervann rundt seg. Tinio, Caramba og Trekkoppfuglen: Ja, en bør vel være innstilt på at det blir slitsomt, ihvertfall ift at man har vært vant til å være bare to voksne, sove hele natta, og legge opp dagen etter egne behov. Men det er jo dette vi har ønsket oss, og aller mest skal det bli veldig stas og kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 29. august 2011 #3226 Del Skrevet 29. august 2011 Kanskje de snur seg da! Kan hende det er lettere om begge ligger i sete også, mine lå jo med hakene godt hektet fast i hverandre så da var det kanskje litt vanskeligere å komme seg løs. Jeg er helt sikker på at det blir masse stas og kos. Du har SÅ masse å glede deg til, og så blir det bare morsommere og morsommere etterhvert som de utvikler seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. august 2011 #3227 Del Skrevet 30. august 2011 Nok ein gong måtte eg innom på mobilen for å sjekka ståa. Nysgjerrig? Eg? Nei, laaangt ifrå! Håper du har ein fin dag på Øya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 30. august 2011 #3228 Del Skrevet 30. august 2011 Neeeei, ingen som er inne her med mobilen for å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3229 Del Skrevet 30. august 2011 Kanskje de snur seg da! Kan hende det er lettere om begge ligger i sete også, mine lå jo med hakene godt hektet fast i hverandre så da var det kanskje litt vanskeligere å komme seg løs. Jeg er helt sikker på at det blir masse stas og kos. Du har SÅ masse å glede deg til, og så blir det bare morsommere og morsommere etterhvert som de utvikler seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3230 Del Skrevet 30. august 2011 Nok ein gong måtte eg innom på mobilen for å sjekka ståa. Nysgjerrig? Eg? Nei, laaangt ifrå! Håper du har ein fin dag på Øya. Intet nytt å komme med her, dessverre. Har doblet trandate-dosen da bt steg litt utover kvelden i går. Men mistenker at det hadde litt å gjøre med at jeg gikk en "tur", OG at jordmora kanskje brukte feil mansjett under målinga. Hun ble ihvertfall veldig usikker på det da hun skulle ta den andre målinga utpå kvelden... Fikk restriksjoner i bruk av tv og data, da det kan trigge bt. Så jeg må bare ta kjappe runder innom her. Hadde vondter i korsryggen i natt, men det måttet selvfølgelig gi seg igjen. Så her er det lite nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3231 Del Skrevet 30. august 2011 Neeeei, ingen som er inne her med mobilen for å sjekke Dere er gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 30. august 2011 #3232 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Nå er du forbi min termindato også, jeg fødte 36 + 5. Du skal se du blir den tvillingmora her inne med lengst svangerskap, hvem i all verden skulle trodd det rundt uke 24-25? Endret 30. august 2011 av Caramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. august 2011 #3233 Del Skrevet 30. august 2011 Fra og med uke 37 regnes det som til terminen på St.Olavs så nå er det jo bare fryd og gammen Det skal bli ville hurramegrundt-tilstander her inne når de to små snuskene har kommet til verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3234 Del Skrevet 30. august 2011 Høres bra ut! Må bare minne dere på at jeg har en rar ticker, amerikansk system. Jeg er "bare" 36+4 i dag, eller 36 + 6/10 uke som tickeren kaller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. august 2011 #3235 Del Skrevet 30. august 2011 Innom og sniker litt, er jo så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. august 2011 #3236 Del Skrevet 30. august 2011 Tre dager går jo fort det er jo på fredag allerede!og når du har kommet til uke 37 - da regnes de ikke som premature lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. august 2011 #3237 Del Skrevet 30. august 2011 Høres bra ut! Må bare minne dere på at jeg har en rar ticker, amerikansk system. Jeg er "bare" 36+4 i dag, eller 36 + 6/10 uke som tickeren kaller det. Altså i uke 37. Hurra for det. Og for under 25 dager igjen til ordinær termin. Er det ikke i morgen det er onsdag? :gjeiper: Jo. Godt intet skjedde i dag, jeg har vært opptatt i møter hele dagen og jobbet overtid og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. august 2011 #3238 Del Skrevet 30. august 2011 *skremt av Blondies tilstedeværelse* litt for snart-ikkje-lenger-fare-for-premature-gutar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3239 Del Skrevet 30. august 2011 *skremt av Blondies tilstedeværelse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3240 Del Skrevet 30. august 2011 Dagens gjetter er Minttu. Hun har da 3,5 timer igjen før hun strykes ut! -------- Ingen snille trollkjerringer her da, som kan ganne litt rier på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå