Gå til innhold

Så får man prøve å finne fotfeste igjen...

Nilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke jeg heller.

Da kan jeg si det jeg har tenkt lenge, men ikke villet skrive:

Jeg har mange ganger gått inn i boka di med hjerte i halsen.

Gruet litt for hva som kan stå, har du vært fraværende har jeg fått vondt i magen og tenkt at nå... nå har det skjedd noe.

Men det ser ut til at jeg har bekymra meg uten grunn.... :strix:

Du er ikke den eneste som har tenkt slik, og jeg er så glad for at du nå snart er i mål Nilla. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen superrugeren!

Hvordan står det til?

Eh....

Jeg lurte på om Hurraguttene hadde lyst på en liten pakke jeg.

Men de kan ikke få den om jeg ikke har adressa di....

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller.

Da kan jeg si det jeg har tenkt lenge, men ikke villet skrive:

Jeg har mange ganger gått inn i boka di med hjerte i halsen.

Gruet litt for hva som kan stå, har du vært fraværende har jeg fått vondt i magen og tenkt at nå... nå har det skjedd noe.

Men det ser ut til at jeg har bekymra meg uten grunn.... :strix:

Jeg har fryktet for noe sånt hver gang jeg har vært fraværende. At nå skremmer jeg KG-damene unødvendig.

Jeg må få si at omsorgen deres rører meg, dypt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at hurraguttene har blitt så store og fine i mammamagen, and still counting! Over 35 uker, jeg er imponert og glad! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg over at du har kommet så langt, og endelig kan slappe av og senke skuldrene. Du aner ikke hvor rørt jeg har vært etterhvert som positiviteten har økt her inne! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg over at du har kommet så langt, og endelig kan slappe av og senke skuldrene. Du aner ikke hvor rørt jeg har vært etterhvert som positiviteten har økt her inne! :hoppendeglad:

:hoppendeglad:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur aldri eg har vore så glad for å ha bomma på ein tippedato tidligare. Nå veks hurragutta seg store og gode. :hjerte::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorelle og Dreia: :strix:

Prata litt med min lokale jordmor i går kveld, og hun tror IKKE jeg blir med hjem på torsdag... :sjenert::redd: Dette kommer så brått på! :daane::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nei, det er ikke noe spesielt jeg kjenner på, men hu mener de bør vurdere å ha meg der fram til fødsel, enten det vil bety igangsetting rimelig fort, eller for å følge med på leiet til guttene.

Personlig syns hun ikke det er så mye mer å vente på. Så får vi se da, hva legene sier. :)

(Vil egentlig tro at kroppen min og guttene har best av å starte når den/de er modne for det, men samtidig er det spennende å tenke på at det kanskje kan skje noe til helga uansett. :popcorn: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...