Gå til innhold

Så får man prøve å finne fotfeste igjen...

Nilla

Anbefalte innlegg

Så herlig at alt står bra med gutta i magen :grine: , og selvfølgelig med mamma´n deres :tommel: Flinke rugekassen vår :hug:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempebra at kontrollen var fin. Nå er det bare venting igjen, omtrent. Jeg husker innspurten som en koselig og svært fredelig tid (selv om det seff var tuuuuuungt), med strikketøyet og magen min. Håper du også koser deg og hviler godt før det braker løs for alvor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin kontroll, du er god! :klemmer:

Mine gutter ble født 34+4, og du vet jo hvor fint alt gikk og går med de. :rodmer:

Nyt den siste tiden som gravid! Har dere bestemt navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har NESTEN bestemt oss for navn, men heeelt sikre er vi ikke ennå. Tror vi må se dem først. :sjenert:

----------

34+2 i dag og ingen tegn til at noe er på gang. :)

OG jeg har fått begynt på alpakka-pledd nummer 2. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lager jeg et luftig teppe a la Mor Signe.

Omtrent som dette (det øverste bildet) , men strikket på skrå og med hullkant rundt. Blir litt mer forseggjort da syns jeg, men det er en smakssak. :)

Det blir ihvertfall mykt og deilig. Gleder meg til å tulle to små karer inn i disse. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva fargar strikkar du i? Og kva garn?

Eg har også lyst til å strikka eit luftig Mor Signe-teppe, men det blir vel med tanken, sidan pjokken uansett berre sparkar av seg alt av tepper, og sidan eg har fleire som ligg ubrukte... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne tepper har jeg strukket 3 av til Vesla de er herlige, og veldig fine når de er strikket på skrå med hullkant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

En venninne av meg som fødte for noen måneder siden hadde bestemt seg for navn, men når fødselen kom og nurket kom ut så ble det et annet navn. Jeg tror man må hilse på babis(ene) før man kan være helt sikker på navnet.

Og det er jo ikke lenge til ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg strikker i Sandnes mini Alpakka, farge 6211.

Fargene kan dere seher

Strikket til 160 masker på skrå, med pinne nummer 7. Blir litt over 1 meter på langsida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg som fødte for noen måneder siden hadde bestemt seg for navn, men når fødselen kom og nurket kom ut så ble det et annet navn. Jeg tror man må hilse på babis(ene) før man kan være helt sikker på navnet.

Ja, tror ikke vi blir helt sikre før vi får sett dem på ordentlig.

Og det er jo ikke lenge til ...

Det har du rett i, Blondie! :rodmer:

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det garnet er kjempedeilig. :jepp: Eg begynte også på eit teppe i minialpakka (med havskum-mønster) mens eg var innlagt på sjukehuset, men gav meg på det for blodtrykkets skyld etter at tråden hadde slitt for n-te gong og eg stadig måtte begynna heilt på nytt. Det hadde verken eg eller pjokken noko godt av, så nå ligg alpakkaulla saman med alle andre halvferdige strikkeprosjekt. Kanskje eg skulle ha prøvd meg igjen? *inspirert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt noe som helst slags problem med tråden jeg ihvertfall. Har ikke sett noe svakhetstegn på den.

Kanskje det er mer hardbart å strikke havskum enn bare rett fram? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...