dreia Skrevet 10. august 2011 #2921 Del Skrevet 10. august 2011 Husarbeid, som i vasking og støvtørking - nei takk. Klesvask - jaaaaaa takk! (Berre så synd at det ikkje er nok i skittentøyskorga til ny klesvask i morgon. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 10. august 2011 #2922 Del Skrevet 10. august 2011 Husarbeid, som i vasking og støvtørking - nei takk. Klesvask - jaaaaaa takk! (Berre så synd at det ikkje er nok i skittentøyskorga til ny klesvask i morgon. ) Ja jeg mente klesvasken da. Nå er ikke den det verste. Men det er jo litt styr da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 10. august 2011 Forfatter #2923 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Dreia er velkommen hit en gang i uken. Jeg hater husarbeid. Luene er ferdig. Hvis Blondie er riktig flink husker hun hva det var hun skulle ta med på post-i-butikken i morgen. :^) Kan sende deg ei melding i mårra tidlig jeg. Endret 10. august 2011 av Nilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 10. august 2011 Forfatter #2924 Del Skrevet 10. august 2011 Husarbeid, som i vasking og støvtørking - nei takk. Klesvask - jaaaaaa takk! (Berre så synd at det ikkje er nok i skittentøyskorga til ny klesvask i morgon. ) Rister på hodet og tenker; "Dreia, gale kvinne!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 10. august 2011 #2925 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Må berre kommentere at eg blir så glad for å lese om strikkehjelpa her inne! Veldig godt å sjå at fremmande (?) kan gjere sånne gode ting for kvarandre Koselig å lese her inne no, Nilla. 44 dagar til termin! Endret 10. august 2011 av *Frida* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 10. august 2011 #2926 Del Skrevet 10. august 2011 Kan sende deg ei melding i mårra tidlig jeg. Jeg greier det nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 10. august 2011 Forfatter #2927 Del Skrevet 10. august 2011 Må berre kommentere at eg blir så glad for å lese om strikkehjelpa her inne! Veldig godt å sjå at fremmande (?) kan gjere sånne gode ting for kvarandre Koselig å lese her inne no, Nilla. 44 dagar til termin! Ja, det er kjempekoselig! Snille KG-damene. Ja, termin nærmer seg med stormskritt!! Men ser veldig fram til å få hilse på guttene nå. Snuse inn deilig babylukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. august 2011 #2928 Del Skrevet 10. august 2011 Får nesten lyst til å klekke en ny liten kylling selv, av alt babypratet som er inne, men jeg priser meg lykkelig over den lille som sover søtt i senga si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 10. august 2011 #2929 Del Skrevet 10. august 2011 Husarbeid, som i vasking og støvtørking - nei takk. Klesvask - jaaaaaa takk! (Berre så synd at det ikkje er nok i skittentøyskorga til ny klesvask i morgon. ) :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. august 2011 #2930 Del Skrevet 10. august 2011 Rister på hodet og tenker; "Dreia, gale kvinne!" Enig med deg Nilla Og dreia, det henger sengetøy på tørkesnoren min, og det er halvfullt i skitnetøyskorgen. Det er bare å føle seg som hjemme, nøkkel kan du få om du kommer innom meg på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. august 2011 #2931 Del Skrevet 11. august 2011 Da er luene på vei i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 11. august 2011 Forfatter #2932 Del Skrevet 11. august 2011 Da er luene på vei i posten Så spennende! Flinke Blondie-dama. ----------- Oppdatering fra dagen i dag med sykehusbesøk m.m. kommer i morgen. Alt er bra med både meg og guttene. Sykehusbesøket tok ca 7 timer, så nå er det en stk sliiiiten Nilla som skal spise og tusle (tilbake) til senga si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 11. august 2011 #2933 Del Skrevet 11. august 2011 Men Nilla da, du skulle jo føde i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 11. august 2011 #2934 Del Skrevet 11. august 2011 Hehe, luene ble sendt avgårde herfra i dag, også. Så da blir det vel luerush i postkassa di snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 11. august 2011 Forfatter #2935 Del Skrevet 11. august 2011 Hehe, luene ble sendt avgårde herfra i dag, også. Så da blir det vel luerush i postkassa di snart! *liker dette* Luerush høres heeeeeelt greit ut! Enda ei flink jente! Er så glad for mine KG-venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 11. august 2011 Forfatter #2936 Del Skrevet 11. august 2011 Men Nilla da, du skulle jo føde i dag! Oi, ja, vi har kommet så langt ut i august ja! Sorry Gaby, du bomma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 11. august 2011 #2937 Del Skrevet 11. august 2011 Hehehe så lenge du får gjort det før den 29. er jeg fornøyd - da reiser jeg på ferie og går glipp av det hele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 12. august 2011 #2938 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg vil være med på tippelista, og tror egentlig at mandag den 15 er en fiiin dag. Selv om de nok blir der inne lengre enn det. Kanskje 24. August er en bedre tippedag. Da er det 15 år siden jeg møtte Romeo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 12. august 2011 #2939 Del Skrevet 12. august 2011 Spent på kontrollrapport. Artig når du har begynt å passera tippedatoar. Tru om me bommar veldig mykje og du føder langt uti september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 12. august 2011 #2940 Del Skrevet 12. august 2011 Spent på kontrollrapport. Artig når du har begynt å passera tippedatoar. Tru om me bommar veldig mykje og du føder langt uti september. For de to hurraguttene er det godt å være i mammas mage så lenge som mulig. For Nilla kan det jo bli noen uutholdelige uker ... Jeg håper jeg tar feil og at det ikke blir neste uke - vi kan godt passere september ... Gosj ... Det er jo ikke lenge til det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå