Gjest Blondie65 Skrevet 17. juli 2011 #2741 Del Skrevet 17. juli 2011 Strikketøsen i Bergen kan melde at en lue er nesten ferdig og det blir da 2 luer til to barn. Noe annet går ikke an altså. Har kost meg med arbeidet og vært ikke så rent lite facinert over hvor liten størrelse vi snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 17. juli 2011 #2742 Del Skrevet 17. juli 2011 Så søte dere er som tilbyr dere å strikke Jeg skulle gjerne strikket jeg også, men foreløbig klarer jeg så vidt å strikke "rett fram" som jeg sier, så en lue tror jeg hadde tatt et par år Kanskje til femårsdagen Kjedelig du har plager med ryggen... Du får få mannen til å gi deg en skikkelig runde massasje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. juli 2011 #2743 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg tipper gutta kommer på min bursdag 15.august eller min bryllupsdag den 24.august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #2744 Del Skrevet 18. juli 2011 Så søte dere er som tilbyr dere å strikke Jeg skulle gjerne strikket jeg også, men foreløbig klarer jeg så vidt å strikke "rett fram" som jeg sier, så en lue tror jeg hadde tatt et par år Kanskje til femårsdagen Kjedelig du har plager med ryggen... Du får få mannen til å gi deg en skikkelig runde massasje! Sikkert kjekt med luer og votter når de skal begynne på skolen også, Lumos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. juli 2011 #2745 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg tipper 28.august som var min menstermin med lillemor Men aller helst håper jeg at legen får rett og at du må settes i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 18. juli 2011 #2746 Del Skrevet 18. juli 2011 Er så koselig å lese her inne Nilla Skulle gjerne ha strikket til deg jeg også, men jeg har dessverre mer enn nok med mitt eget babyteppe som jeg har holdt på med i snart ett år Men jeg er blitt ganske god på symaskin, så trenger du noe der får du bare skrike ut! Ønsker deg en god uke Nillamor, og håper ryggen holder seg på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #2747 Del Skrevet 18. juli 2011 Strikketøsen i Bergen kan melde at en lue er nesten ferdig og det blir da 2 luer til to barn. Noe annet går ikke an altså. Har kost meg med arbeidet og vært ikke så rent lite facinert over hvor liten størrelse vi snakker om. Flinke strikketøsa! Ja, det er ikke store greiene. Men sikkert stort nok når de skal ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 18. juli 2011 #2748 Del Skrevet 18. juli 2011 30+4!! Ukene flyr. Plutselig er de her Nilla.. :babygutt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #2749 Del Skrevet 18. juli 2011 Det er egentlig tickeren min som viser litt feil, men JA, tida flyr! Tickeren er amerikansk og viser egentlig at jeg er 30 uker og 4/10 uke på vei. På norsk er jeg 30+3 i dag. Har mange ganger tenkt å bytte ticker, men så var det vanskelig å finne fine tvillinggravid-tickere. Den eneste andre som jeg likte, var den jeg hadde med engleguttene. Og da ville jeg ha noe annet denne gangen. Men litt brøkregning er da ikke å forakte det heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 18. juli 2011 #2750 Del Skrevet 18. juli 2011 God sommer, Nilla og god rugetid videre! Jeg kommer innom innimellom den neste måneden, i morgen reiser vi på ferie. Jeg tror guttene kommer 1.september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bing Skrevet 18. juli 2011 #2751 Del Skrevet 18. juli 2011 Så hyggelig lesning her inne Gratulerer med 30 uker, og god ruging videre !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #2752 Del Skrevet 18. juli 2011 Nå trenger jeg tips til gode babycalls! Våre kriterier: - god batterivarighet, gjerne oppladbare, a la mobilbatteri - lite skurring - må dekke godt på avstand, da jeg må ha muligheten til å ta en snartur i fjøs o.l. - display som viser temperatur, gjenværende batteritid o.l. - helst ikke for stor, ser for meg at "babydelen" kan henge på vogna om de sover ute - video/kamera ikke nødvendig Har tenkt på Neonate 5000 - tror jeg det var, den koster ca 1200,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. juli 2011 #2753 Del Skrevet 18. juli 2011 Vi har en philips scd456 som vi er veldig fornøyd med. Den delen som står hos TM har en liten nattlampe på man tenner ved et trykk på selve nattlampa (blir ikke varm). Jenta vår elsket og følge med på lyset og den står og lyser nå på 4. året. Husker ikke prisen desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 18. juli 2011 #2754 Del Skrevet 18. juli 2011 Neonate er bare skikkelig god altså! Men når jeg søkte på nett nå så stod det at produktet ikke lenger er i salg? Men uansett så dekker den alle behovene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #2755 Del Skrevet 18. juli 2011 Jo, jeg vet at Neonate er i salg, for det er den de fører og anbefaler på Barnas Hus. De hadde en rimelig en, men den sa butikkdama at vi ikke ville ha, for den hadde så kort rekkevidde at den skurret for mye. De hadde også SuperNova, men den var det dårligere batterier på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 18. juli 2011 #2756 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg tipper 28.august som var min menstermin med lillemor Men aller helst håper jeg at legen får rett og at du må settes i gang Nå håper også jeg at jeg tar feil og at fødselen blir omtrent på fullgått løp. Men jeg håper jo det blir en naturlig startet fødsel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. juli 2011 #2757 Del Skrevet 18. juli 2011 Vi har den fra TopCom som ble nr to i tv2 hjelper deg sin test denne er svært fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. juli 2011 #2758 Del Skrevet 18. juli 2011 Vi har den fra TopCom som ble nr to i tv2 hjelper deg sin test denne er svært fornøyd med den Den har vi også, men jeg synes foreldredelen har litt dårlig batterikapasitet. I tillegg er det endel skurring. Ellers gjør den jobben sin Men den har ikke temperaturmåler da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 18. juli 2011 #2759 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Me har Super NOVA, og er veldig fornøyd med den! Stort og oversiktleg display, og lett å bruka. Og veldig greit at temperaturen der barnet ligger og sover, heile tida viser i displayet. Det einaste negative er at etter 2 års bruk, vart batterikapasiteten dårlegare enn før. Endret 18. juli 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 19. juli 2011 #2760 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg tipper at hurraguttene kommer den 27. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå