Gå til innhold

"Kvelden før kvelden" er blitt for politisk korrekt


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha tilbake "Kvelden før kvelden" på NRK slik den var for noen få år siden. En koselig kveld med ribbesteking, salmer/julesanger og avslappet stemning. Det er mulig jeg ikke er politisk korrekt av meg, men jeg liker rett og slett ikke utgaven til Nome & co. Jeg vet at han er veldig samfunnsengasjert og at det er mange viktige saker å sette fokus på, men kan vi la vær å blande inn politikk denne ene kvelden? Ble nesten irritert over de føringene han har lagt i programmet de siste åra. Nei, jeg vil ha tilbake kosekvelden min. Når alt er gjort klart, huset vasket og pyntet, treet står det og skinner og ungene er lagt. Da vil jeg ta frem en likør, lene meg tilbake i sofaen og se på den koselig utgaven av "Kvelden før kvelden"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åja, det skulle vært som det var før!! :)

Jeg rekker aldri å bli ferdig med julevask, pynt og juletre i tide, så jeg pleier å se på det mens jeg løper frem og tilbake i stua, men uansett, la oss få tilbake et program med ren julekos, ikke alt dette andre tullet. Viktig, jada - men la oss få en pause, la jul være jul! :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det skulle vært som det var før!! :)

Jeg rekker aldri å bli ferdig med julevask, pynt og juletre i tide, så jeg pleier å se på det mens jeg løper frem og tilbake i stua, men uansett, la oss få tilbake et program med ren julekos, ikke alt dette andre tullet. Viktig, jada - men la oss få en pause, la jul være jul! :gullengel:

Veldig enig i dette her ja! Savner Ingrid Espelid Hovig med juleribba.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest22

Åjaa.. Lille juleaften er nesten bedre enn julaften, men jeg synes kvelden før kvelden, som var med på å skape stemningen før, har tapt seg veldig. De siste årene har jeg sett på film eller andre juleprogrammer og bare skrudd over til grevinnen og hovmesteren. Men men, ting endres, og en får bare ta det som det er. Det er en koselig kveld likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline

Jeg liker kvelden før kvelden, men har begynt å se på lille nøtteaften istedet, synes det er morsommere. Skrur gjerne litt frem og tilbake da, ettersom hva som skjer i programmet. Grevinnen og Hovmesteren må jeg alltid få med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...