Gjest O'hara Skrevet 18. mars 2010 #601 Del Skrevet 18. mars 2010 Og en annen sak .. Har du falt ut av både dagbok og blogg-verdenen ? Finner deg ikke jeg Neida, jeg er i bloggeverden. Har ikke du tilgang til bloggen min?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #602 Del Skrevet 18. mars 2010 Beklager, men Hehe, ja jeg lo jeg også Måtte ta meg sammen for å hjelpe ham Tror han er litt bedre i dag, men det går nok noen dager før han er fin igjen ... Jeg spøkte med ham i gårkveld- når han kom inn på soverommet så spurte jeg om han var klar? Klar ??? Ja for litt HAN ; jojo, du kan tro... (han som slet med å komme seg opp trappa...) men for å være morsom så gjorde han noen "sånne" bevegelser det resulterte i AUUUUUUUUU... Hihi.. Neida, jeg er i bloggeverden. Har ikke du tilgang til bloggen min?? :klø: Jo jeg har hatt det , men fant deg ikke igjen her om dagen,. lette høyt og lavt Nå kommer jeg søren ikke inn på blogg-siden engang :klø: Noe som ikke er helt 100 % med KG i dag kanskje ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #603 Del Skrevet 18. mars 2010 Nå har jeg sovet, igjen føler meg som en skikkelig sløøøving om dagen, men jordmoren var enig med meg i at jeg måtte bare sove så masse jeg kunne på dagtid, siden nettene er litt dårlige.. De fleste fødsler starte på natten - så greit å ha litt overskudd Magen er så sinnsykt stram om dagen, kjenner det gjør vondt i huden rundt navlen Jeg vil ikke ha noen flere strekkmerker ! Kjente skikkelig etter her når jeg hadde en kynner - og det føles sørenmeg ut som livmoren ligger oppUNDER ribbeina mine .. puh... gleder meg til å puste normalt igjen .. Nei, nå skal jeg rydde littegrann her før jeg må planlegge middag og kjøre 3 jenter avgårde på fotballtrening Avtalte med mammene dems at jeg kan kjøre litt nå før ungen kommer- så hvis Vesla kan sitte på med dem etterpå Ikke så kjekt å stresse ut og avgårde med en nyfødt .. (mannen kan jo kjøre han også da, men.. ).. Så skal jeg sette meg ned å skrive liste, over småting jeg bør ha gjort før det skjer noe her, hvilke småting jeg må handle, og begynne å pakke sykehusbagen min .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 18. mars 2010 #604 Del Skrevet 18. mars 2010 KG's bloggverden er litt ute og kjøre om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #605 Del Skrevet 19. mars 2010 KG's bloggverden er litt ute og kjøre om dagen... Ja den er nok det , men nå kom jeg inn -og jeg finner fremdeles ikke bloggen din ...................... Jammen helg igjen.. Synes dagene går ganske fort jeg Vesla skal på sleepoverparty i kveld så jeg må pakke litt diverse til henne. Så imorgen er det en mini fotballcup hun skal være med på. Så det blir litt farting hit og dit, men men.. I morgen skal hun til pappan sin så da er jeg og mannen hjemme alene . NÅ har han forbud mot å gå på byn ! Vet aldri nårtid det kan skje noe her så han får pent holde seg hjemme ! God helg jenter !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. mars 2010 #606 Del Skrevet 19. mars 2010 God helg til deg også Sunny ps, jeg finner bloggen til O´h om jeg klikker på signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 20. mars 2010 #607 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Kom i tanker om at det nok nærmet seg noe her snart, og måtte titte innom. Ikke lenge igjen nå... Endret 20. mars 2010 av Prada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. mars 2010 #608 Del Skrevet 20. mars 2010 Titter såvidt innom på denne nye, håpløse KG'n jeg ikke forstår mye av.. Skjønner at det er mye egenandeler ute og går på akuttmottakene. Kanskje det var sånn at jeg hadde frikort sist jeg var på noe lignende. Eller at jeg var gravid. Ikke hver dag jeg er på akuttundersøkelse, så det er ikke bare greit å vite. Men poenget var iallefall at man slipper å betale tusenvis av kroner for en undersøkelse om man har skadet seg. En liten egenandel er nok bare verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. mars 2010 #609 Del Skrevet 21. mars 2010 Helgefravær her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #610 Del Skrevet 22. mars 2010 God helg til deg også Sunny ps, jeg finner bloggen til O´h om jeg klikker på signaturen Kom i tanker om at det nok nærmet seg noe her snart, og måtte titte innom. Ikke lenge igjen nå... Nå nærmer det seg rimelig fort her !! Jeg har begynt å få fødsels-nerver Kan ikke hjelpe for å grue meg som en hund.. Prøver å tenke at dette må jeg jo gjennom uansett-så hva er vitsen.. men Gleder meg til belønningen da Helgefravær her eller? Ja det er nok bare helgefravær ikke noe nytt her nei. Sover faktisk litt bedre om nettene nå enn jeg gjorde tidligere Nå kan det holde med å stå opp 3-4 ganger per natt og det er bra det har blitt en vane å vandre ut på do for å tisse med øynene nesten lukket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. mars 2010 #611 Del Skrevet 22. mars 2010 Bare 9 dager igjen i følge tickeren Virkelig spennende tider fremover her nå altså Skjønner at du gruer deg, men det kommer nok til å gå så bra så Alt klart hjemme og fødselsbagen ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #612 Del Skrevet 22. mars 2010 Bare 9 dager igjen i følge tickeren Virkelig spennende tider fremover her nå altså Skjønner at du gruer deg, men det kommer nok til å gå så bra så Alt klart hjemme og fødselsbagen ferdig? Ja Men termindatoen er om 12 dager da.. Med mindre mens-terminen min stemmer Da er det eeeeenda noen dager til. (tror nemlig den siste stemmer best).. Det meste er klart ja, må bare handle ammeinnlegg, såpe, sinksalve, bleier .. Fødselsbagen nei, den har jeg visst ikke begynt på.. Skal ikke føde jeg vel ?? uff, Bør kanskje tenke på det snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. mars 2010 #613 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg har jo tippet en aprilsnarr, så da har du noen dager igjen til å handle inn det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #614 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg har jo tippet en aprilsnarr, så da har du noen dager igjen til å handle inn det siste Ja jeg skal få inn siste rest nå en av dagene, men.. såpe og slikt er jo ikke krise om vi ikke har i hus heller liksom- butikkene holder nok ikke stengt selv om jeg har født Stellebag må jeg også kjøpe Fikk penger av svigers til å handle noe til BabySun så jeg må finne noe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad tante Skrevet 22. mars 2010 #615 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja jeg skal få inn siste rest nå en av dagene, men.. såpe og slikt er jo ikke krise om vi ikke har i hus heller liksom- butikkene holder nok ikke stengt selv om jeg har født Stellebag må jeg også kjøpe Fikk penger av svigers til å handle noe til BabySun så jeg må finne noe fint Kjære søte vene deg:) det er som du sier, butikkene stenger ikke så la de andre ta seg av resten du mangler nå Slapp av å kos deg, det nærme seg med stormskritt vett du:) Å vi venter i spenning sammen me deg;)))) God klem:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. mars 2010 #616 Del Skrevet 22. mars 2010 :dåne: Nå trodde jeg det hadde skjedd noe jeg, siden glad tante var den siste som hadde skrevet, men jeg ble nok lurt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. mars 2010 #617 Del Skrevet 22. mars 2010 Har du slettet bloggen din? :klø: Synes det nyt designet i bloggene er utrolig rotete... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #618 Del Skrevet 22. mars 2010 Kjære søte vene deg:) det er som du sier, butikkene stenger ikke så la de andre ta seg av resten du mangler nå Slapp av å kos deg, det nærme seg med stormskritt vett du:) Å vi venter i spenning sammen me deg;)))) God klem:) Det er sant det Men jeg bør komme meg ut litt også, blir ganske lei av å sitte her hjemme Prøver jo å gjøre litt, men det er ikke særlig fart i meg ... :dåne: Nå trodde jeg det hadde skjedd noe jeg, siden glad tante var den siste som hadde skrevet, men jeg ble nok lurt ja Neida, her er det rolig.. (utenom inni bena mine ... ) møkkagreier !! Har du slettet bloggen din? :klø: Synes det nyt designet i bloggene er utrolig rotete... Nei jeg har ikke slettet den,. Tror det er flere som har problemer med blogg-opplegget.. ....................... Jaja, så satt jeg her igjen. Orker ikke å ligge å vri meg med de bena mine, nesten så jeg bare kan bli i stua i natt .. urk.. Det skal bli helt fantastisk å slippe halsbrannen og de urolige bena. Og ikke minst få blæra mi for meg selv igjen Var på vekta i går og jammen har jeg da rundet 20 kg + :dåne: Nå må jeg vel slutte å vokse !!!Skal ærlig innrømme at jeg ikke har vært så sunn i det siste, har liksom fått litt dilla på sjokolade Meeeen, jeg må jo prøve å unngå det etterpå når jeg ammer, så jeg tenkte jeg kanskje kunne få lov å kose meg litt nå... Jaja, ingen andre enn meg selv som sliter etterpå med å få av disse kiloene.. Skal snart finne veien tilbake til senga her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 23. mars 2010 #619 Del Skrevet 23. mars 2010 Her går det mot noen spennende dager ja Helt enig i at du skal unne deg litt snacks nå før babyen kommer, må kose seg litt nå på slutten som alt bare er ubehag og diverse plager Skal du på noe akupunktur eller modningssjekk i nærmeste fremtid eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #620 Del Skrevet 23. mars 2010 Her går det mot noen spennende dager ja Helt enig i at du skal unne deg litt snacks nå før babyen kommer, må kose seg litt nå på slutten som alt bare er ubehag og diverse plager Skal du på noe akupunktur eller modningssjekk i nærmeste fremtid eller? Godt at du er enig i at jeg har lov å spise litt godt nå om dagene Laget sjokoladekake i går Det var meningen at jeg skulla få modningsakupunktur hos jordmora, men så skulle hun på kurs og det blir visst ikke noe av :klø: Men hun stripper meg antagelig neste gang (hvis ikke det har skjedd noe til da) .. Det er den 30, neste uke - bare hun "finner" livmorhalsen min da Håper den har sunket og er mer moden innen den tid !! I dag er jeg ordentlig lei .. Har hatt en meega dårlig natt, kanskje sovet 1,5 tilsammen. Vesla ordnet seg og kom seg avgårde til skolen selv så jeg gikk å la meg igjen, men har ikke sovet skikkelig likevel.. Jeg skjønner ikke ... BabySun har jo sunket og lagt seg godt ned i bekkenet , men alikevel så trykker det noe så sinnsykt oppi ribbeina- får liksom ikke luft innimellom.. Så er det vel vanlig at de blir roligere mot slutten pga plassmangel, men den lille inni her Prøver å krype ut gjennom navlen tror jeg .. Utrolig masse liv ! Skal bli spennende å se om BabySun er like aktiv på utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå