KlarFor2ern Skrevet 8. februar 2010 #481 Del Skrevet 8. februar 2010 Vi vet at vi får en gutt denne gangen, og jeg har også vært mye mere hissig i dette svangerskapet enn sist da vi fikk en jente... Jeg er sikker på at du har en gutt i magen Sunny. Men nå har vi ikke lenge igjen du.....tiden raser avgårde. :rødme: Vi har heller ikke kommet igang med så mye shopping enda. Har bestillt ny vogn da, men ellers har vi mye fra førstemann. Kos deg videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #482 Del Skrevet 8. februar 2010 Bare kjekt at dere holder liv i dagboka mi I mellomtiden har jeg sittet på do med diare`og oppkast fytti rakkern så dårlig jeg har vært !!! Jeg er enda ikke god, men magen har roet seg litt hvertfall,. det er kanskje ikke så rart for det er jo helt tomt inni der Har klart å spise littegranne i dag da, håper bare magen vil holde på det !! Mannen kom hjemom fra jobben i dag for å rydde litt her hjemme. Så sendte jeg ham ut for å kjøpe stekt ris til meg.. Jooda, han kjørte men de hadde jo ikke åpnet enda- så han kom hjem med "dagens middag" fra meny, rundstykker og en hel kylling Jeg hadde jo ikke lyst på noe av det !! Kokte hvertfall opp litt ris og tok små kyllingbiter uten skinn oppi.. smakte lite og ingenting, men sålangt er magen grei.. (spiste jo bare 15 gafler da ) NÅ... skal jeg prøve å komme meg i dusjen. jeg lukter en blanding av oppkast, diare`og gammel svette :dåne: Våknet i natt av at hele dynen og lakenet var vått !! Svetten bare rant av meg Nei .. fy, dette var ikke noe kjekt men, er på bedringens vei tror jeg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #483 Del Skrevet 8. februar 2010 Og beklager at jeg ikke svarer på det dere skriver, men nå makter jeg bare å sitte foran datan en liten stund- så det er alt dere får herfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. februar 2010 #484 Del Skrevet 8. februar 2010 Håper du slipper mer oppkast nå og at magen forholder seg rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #485 Del Skrevet 8. februar 2010 Håper du slipper mer oppkast nå og at magen forholder seg rolig. Takk Det ser ut til å gå bra nå, selv om formen er dårlig enda.. Svetten siler og er ganske uggen og slapp.. Det henger nok litt i dette her ! Nå må det vel snart skje noe hos deg stakkars, det må være slitsomt å måtte vente så lenge .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. februar 2010 #486 Del Skrevet 8. februar 2010 Takk Det ser ut til å gå bra nå, selv om formen er dårlig enda.. Svetten siler og er ganske uggen og slapp.. Det henger nok litt i dette her ! Nå må det vel snart skje noe hos deg stakkars, det må være slitsomt å måtte vente så lenge .. Slitsomt for deg å bli spysyk nå da. Er litt lei av å vente, men i dag har vært en veldig grei dag faktisk. Har fått gjort mye, hatt mye energi og har fortsatt en del energi. Deilig, for det er en god stund siden sist for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. februar 2010 #487 Del Skrevet 8. februar 2010 Omgangssjuka i heimen? God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 9. februar 2010 #488 Del Skrevet 9. februar 2010 Stakkars deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #489 Del Skrevet 10. februar 2010 Slitsomt for deg å bli spysyk nå da. Er litt lei av å vente, men i dag har vært en veldig grei dag faktisk. Har fått gjort mye, hatt mye energi og har fortsatt en del energi. Deilig, for det er en god stund siden sist for å si det sånn. Det er godt å høre Omgangssjuka i heimen? God bedring! uff ja Men er myyyye bedre i dag Stakkars deg Er som sagt bedre i dag, så nå kjenner jeg energien kommer sakte tilbake igjen Ikke at den var helt på topp før jeg ble syk, men da klarte jeg sånn noenlunde å gå opp trappene hjemme uten å ta pause hvertfall ! .............. I dag har vi vært å kjøpt vogn og stellebord og jeg er strålende fornøyd !! I morgen kommer søsteren min på besøk og hun har med seg sengen hun lånte etter Vesla. Da kan jeg få kjøpt ny madrass og ordne den til så fint at :rødme: Tror mannen begynner å skjønne at det snart skal komme en her .. Må bare fortelle.. Mannen er så fæl med å prate i søvne ! Man kan faktisk føre en hel samtale med ham, (uten at han husker noe som helst etterpå).. I går kveld Gikk vi å la oss tidlig, kikket på tv i sengen, men han sovnet som vanlig da.. Akkurat når Frustrerte Fruer er ferdig så ser jeg at han ligger å ruller med øynene Hva ER det du holder på med ? ; sa jeg ... Han sover, men svarer ... "jeg leser i boka"... Hvilken bok ? - Han ; Frustrerte Fruer vel ! Ja men, det er jo ikke en bok (jeg ler ... ) Han : Joda... Det har kommet til uke 26 og uke 28 nå ! Det sier kanskje litt om hva han tenker på om dagen Nei, nå må jeg farte avgårde til butikken og handle litt mer spaghetti.. Vesla har bestemt middag her i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. februar 2010 #490 Del Skrevet 10. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 11. februar 2010 #491 Del Skrevet 11. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KlarFor2ern Skrevet 11. februar 2010 #492 Del Skrevet 11. februar 2010 De er jo søte disse vorende fedrene..... Hvilken vogn endte du opp med å kjøpe? Ellers er det godt å høre at du er på bedringens vei. Ingenting er værre enn å ha omgangssyke når man er gravid.....been there, done that.. til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. februar 2010 #493 Del Skrevet 11. februar 2010 Må bare fortelle.. Mannen er så fæl med å prate i søvne ! Man kan faktisk føre en hel samtale med ham, (uten at han husker noe som helst etterpå).. I går kveld Gikk vi å la oss tidlig, kikket på tv i sengen, men han sovnet som vanlig da.. Akkurat når Frustrerte Fruer er ferdig så ser jeg at han ligger å ruller med øynene Hva ER det du holder på med ? ; sa jeg ... Han sover, men svarer ... "jeg leser i boka"... Hvilken bok ? - Han ; Frustrerte Fruer vel ! Ja men, det er jo ikke en bok (jeg ler ... ) Han : Joda... Det har kommet til uke 26 og uke 28 nå ! Det sier kanskje litt om hva han tenker på om dagen Sier litt om hva som foregår i hodet på mannen om dagen ja Moro med kjøp av stellebord og vogn da Hvilken vogn ble det? Deilig å begynne å få ting på plass da Har dere handlet mye annet også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #494 Del Skrevet 11. februar 2010 Han er jo herlig da !! De er jo søte disse vorende fedrene..... Hvilken vogn endte du opp med å kjøpe? Ellers er det godt å høre at du er på bedringens vei. Ingenting er værre enn å ha omgangssyke når man er gravid.....been there, done that.. til deg! Vi endte med en klassisk svart Emmaljunga Duo Edge. Mannen likte også en kremhvit Mondual eller hva den het, kjempefin den også, men litt mindre praktisk liksom.. Tror vi blir fornøyd med denne jeg Nå var nettopp svigers innom også , for jeg sendte en mms til svigermor -så hun MÅTTE innom å se det nye kjøretøyet Kan tro hun gleder seg til å bli bestemor !! Sier litt om hva som foregår i hodet på mannen om dagen ja Moro med kjøp av stellebord og vogn da Hvilken vogn ble det? Deilig å begynne å få ting på plass da Har dere handlet mye annet også eller? Ja det er godt å få ting på plass. Nå har vi seng, vugge (som må pusses og lakkeres av mannen - den sov han selv i for 38 år siden :rødme: Skal få en fin plass i stuen Stellebord, bilsete, dyner og kluter og diverse.. Litt nye klær og litt fra Vesla, men må nok handle inn littegranne ekstra Så sa svigermor at de pleide å kjøpe noe, men jeg kom ikke helt på hva vi trengte i farten.. NÅ ser jeg at vi trenger stelleveske til vogna :)Vet ikke hvor mye de har tenkt å legge i det heller liksom Får se .. Rart å gå inn på badet og se rett på et stellebord Her skal det visst komme en baby !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 11. februar 2010 #495 Del Skrevet 11. februar 2010 litt av samtalen med mannen. Så koselig med så engasjert kommande bestemor. Rart å gå inn på badet og se rett på et stellebord Her skal det visst komme en baby !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 12. februar 2010 #496 Del Skrevet 12. februar 2010 Det er alltid så koselig å titte innom deg, vennen :rødme: Godt du kom greit igjennom omgangssyken - det er jo noe av det værste som finnes... Koselig å høre om innkjøp til babisen.... :rødme: Tenk så kort tid det er igjen til du møter mageboeren nå... Legger du ut bilder på bloggen? Må jo få se..... Ha en fin fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #497 Del Skrevet 13. februar 2010 litt av samtalen med mannen. Så koselig med så engasjert kommande bestemor. Ja kjekt når dem engasjere seg Det er alltid så koselig å titte innom deg, vennen :rødme: Godt du kom greit igjennom omgangssyken - det er jo noe av det værste som finnes... Koselig å høre om innkjøp til babisen.... :rødme: Tenk så kort tid det er igjen til du møter mageboeren nå... Legger du ut bilder på bloggen? Må jo få se..... Ha en fin fredagskveld Ja det blir nok bilder av BabySun i bloggen når den tid kommer Kanskje jeg skal finne frem et bilde av Vesla som nyfødt også Ha en strålende helg Myrthel ........... Her har vi en veldig rolig helg. Har kun vært ute å handlet ny madrass til babysengen.. handlet mat også da.. Det blir fastfood på oss her i dag og i morgen skal mannen ta meg med ut på middag Kan være romantisk selv om Vesla er med Vesla venter overnattingsgjester nå. Like greit å si ja å før det kommer en liten og jeg er trøtt og sliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 13. februar 2010 #498 Del Skrevet 13. februar 2010 Bra underholdning du har når mannen din sover Herlig å høre hva han tenker på da. Bra du er ferdig med omgangssyka nå. Den er noe dritt - bokstavelig talt. Koselig å lese om innkjøp til den lille nå da. Nærmer seg veldig at det kommer en liten baby i hjemmet nå :rødme: Kos dere ute på middag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #499 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Bra underholdning du har når mannen din sover Herlig å høre hva han tenker på da. Bra du er ferdig med omgangssyka nå. Den er noe dritt - bokstavelig talt. Koselig å lese om innkjøp til den lille nå da. Nærmer seg veldig at det kommer en liten baby i hjemmet nå :rødme: Kos dere ute på middag i morgen Takk honning Nå skal vi først ut på middag og så i selskap Koselig !! Da får jeg stappa i meg nok mat i dag også.. Hadde McDonalds i går . jeg skulle ha en stor kyllingmeny, men dem gjorde feil så jeg fikk en Kyllingburger + en Big mac.. Tror dere jammen ikke jeg klarte å trykke i meg alt sammen Gikk gjennom litt mer babytøy i dag og innser at jeg må ut å handle litt.. Gratulere til alle mammer i dag Og Happy valentine Endret 14. februar 2010 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. februar 2010 #500 Del Skrevet 16. februar 2010 Hadde McDonalds i går . jeg skulle ha en stor kyllingmeny, men dem gjorde feil så jeg fikk en Kyllingburger + en Big mac.. Tror dere jammen ikke jeg klarte å trykke i meg alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå