Anamelona Skrevet 4. november 2009 #221 Del Skrevet 4. november 2009 Så må jeg fikse litt på tickeren min også Ja, du ble jo skrudd en hel del frem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. november 2009 #222 Del Skrevet 4. november 2009 Satt frem såpass mye ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 4. november 2009 #223 Del Skrevet 4. november 2009 Hæ?! Dette er jo et racersvangerskap jo!!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #224 Del Skrevet 4. november 2009 Ja, du ble jo skrudd en hel del frem!! Satt frem såpass mye ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. november 2009 #225 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Teflohjernen min husker ikke en gang hva tickeren din sa før du fikset den Men for nesten halvvegs til mål. Endret 4. november 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #226 Del Skrevet 4. november 2009 Hæ?! Dette er jo et racersvangerskap jo!!!! :dåne: :ler: Ja jeg tenkte å ruge frem en spesiell julegave til mannen Neida, ... Men det går da jammen unna her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. november 2009 #227 Del Skrevet 4. november 2009 Så må jeg fikse litt på tickeren min også Ny termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 4. november 2009 #228 Del Skrevet 4. november 2009 Men jeg er så jublende glaaaaaaaaaad!!!! Bare 147 dager igjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #229 Del Skrevet 4. november 2009 Teflohjernen min husker ikke en gang hva tickeren din sa før du fikset den Men for nesten halvvegs til mål. Den sa 18+3 , så det er 4 dager frem .................... Dere vil ikke tro hvor nysgjerrig MrSunny var på å få vite kjønn Og etter ultralyden har han lett på nettet for å prøve å finne det ut Mye kvalm ja, hmmmm.... Hjerteslag ?????? Hvor mye ???? Han sa at han hadde lyst å ringe til legen å spørre etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. november 2009 #230 Del Skrevet 4. november 2009 Søt han er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #231 Del Skrevet 4. november 2009 Ny termin? Men jeg er så jublende glaaaaaaaaaad!!!! Bare 147 dager igjen!!!! Og vennen .. NÅ ligger det et par nye bilder i bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. november 2009 #232 Del Skrevet 4. november 2009 Herlig at det blei flytta "riktige" vegen. Kanskje det blir ein aprilsnarr? Søte, engasjerte Mr Sunny. *ile i blogg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #233 Del Skrevet 4. november 2009 Herlig at det blei flytta "riktige" vegen. Kanskje det blir ein aprilsnarr? Søte, engasjerte Mr Sunny. *ile i blogg* Ja kanskje det hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 5. november 2009 #234 Del Skrevet 5. november 2009 Og vennen .. NÅ ligger det et par nye bilder i bloggen JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KlarFor2ern Skrevet 5. november 2009 #235 Del Skrevet 5. november 2009 Spennende med ul, det er alltid så deilig å se at det er liv der inne... :rødme: Er det mulig å få tilgang til bloggen? til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #236 Del Skrevet 5. november 2009 JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Spennende med ul, det er alltid så deilig å se at det er liv der inne... :rødme: Er det mulig å få tilgang til bloggen? til deg. Skal inn å legge deg til nå jeg ............................. Herremin for en nysgjerrig mann jeg har !!!! Han maser og maser om å finne ut hvilket kjønn det er på den lille... Nå ba han meg nettopp ringe å spørre legen I går satt han på nettet for å prøve å finne det ut på egenhånd.. Kvalm -ikke kvalm ? , hjertelyd , hvor mye var den på ???? Han tenker visst ikke på noe annet Jeg er fremdeles ganske sikker på hvilket kjønn det er, men vil jeg vite det helt sikkert ?? :klø: Eneste fordelen med å vite det nå er at jeg ser at Vesla blir MEGA-skuffet hvis det er gutt- og det er litt kjedelig med ei sur jente når denne babyen kommer da- (hvis det er gutt ).. Da er det bedre hun får vite det nå- så vi er over skuffelsen til bebissen kommer , liksom uffameg .. for en gjeng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 5. november 2009 #237 Del Skrevet 5. november 2009 Takk for bloggtilgang! Om jeg får bidra med litt erfaring... Hehe. Jeg var 9 når jeg ble storesøster første gang, og jeg gjentok høylytt gjennom hele svangerskapet at jeg skulle IKKE ha en lillebror!!! Men med en gang gutten var født, så var alt det glemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #238 Del Skrevet 6. november 2009 Takk for bloggtilgang! Om jeg får bidra med litt erfaring... Hehe. Jeg var 9 når jeg ble storesøster første gang, og jeg gjentok høylytt gjennom hele svangerskapet at jeg skulle IKKE ha en lillebror!!! Men med en gang gutten var født, så var alt det glemt Det var godt å høre Jeg tenker nok at det er stas å bli storesøster uansett hvilket kjønn det blir .. Ha en fin helg Problematique .................. Så var det jommen blitt helg igjen .. Synes tiden går ganske raskt jeg ! Jeg har vært på jobb i natt. Følte meg i såpass form at jeg kunne ta en ekstra natt Litt trøtt i dag selvfølgelig, men nå kan jeg jo ligge på sofaen resten av kvelden så da går det greit Vesla skal til pappan sin så det blir en helg for oss kjærester ! Skal ut på noe hyggelig i morgen , det gleder jeg meg til Venter i spenning på nårtid jeg kan kjenne skikkelige spark i magen igjen.. Men morkaken min ligger på fremre vegg i følge legen i går, altså ut mot navlen og da kan det dempe litt av hva jeg kjenner av liv inni der .. Får smøre meg med tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. november 2009 #239 Del Skrevet 6. november 2009 Herlige mannen, kanskje nysgjerrigheten hans tar helt overhånd og han ringer for å høre med legen selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. november 2009 #240 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) For en gjeng ja... Det er vel bare du som kan avgjøre om dere skal vite eller ikke nå, Sunny? Endret 6. november 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå