SallyBrown Skrevet 21. november 2009 Forfatter #101 Del Skrevet 21. november 2009 I dag har vi begge sett bevegelsene på utenpå magen. Ganske merkelig og veldig koselig Ellers så går det i å hoste, snufse og spise halsdrops. Stygg hoste som lurte seg innpå meg i natt. Ikke godt:( Sov leeenge i dag, og det var fantastisk godt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 21. november 2009 Forfatter #102 Del Skrevet 21. november 2009 blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 22. november 2009 Forfatter #103 Del Skrevet 22. november 2009 To nye innlegg i bloggen forresten. Et med bilder og en om julegaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 22. november 2009 Forfatter #104 Del Skrevet 22. november 2009 Lat søndag Sov leeenge. Er fortsatt slapp, så jeg gjør minst mulig. Har ordnet noen julegaver på nettet. Sender bestilling i kveld, også håper jeg at de blir sendt fort. *krysse alt jeg har* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 24. november 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 24. november 2009 I dag er jeg hjemme. Føler meg for frisk til å være hjemme,men for syk til å være på jobb. Ikke enkelt altså...Og samvittigheten min har det ikke godt her jeg sitter i sofaen, men har jobbet her i to år nå uten å ha vært borte pga sykdom en eneste dag... Nå skal jeg sove litt til, også skal jeg ringe legekontoret og høre om jeg skulle fått sjekket hosten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 24. november 2009 #106 Del Skrevet 24. november 2009 Ta godt vare på deg selv du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 25. november 2009 Forfatter #107 Del Skrevet 25. november 2009 Oppdatering i blogg forresten Ja, Faerytale, nå skal jeg ta vare på meg selv. Ta livet med ro og la kroppen bestemme tempoet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 26. november 2009 Forfatter #108 Del Skrevet 26. november 2009 Nå ligger jeg på sofaen med dyna godt rundt meg, og film på tv'n. Her skal jeg halvsove et par timer... Etter det skal jeg pakke for helga, også må jeg på jobb en tur. Hadde vært greit å ha et yrke der jeg faktisk bare kunne være borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 26. november 2009 Forfatter #109 Del Skrevet 26. november 2009 Halvsove ja...hehe..Jeg tenkte at det var lurt å legge seg på sofaen, for da sov jeg kanskje ikke så tungt som i senga. Men jeg sover jo som en stein uansett hvor jeg er for tida Var på jobb en tur etterpå, lagde en oversikt for den som skal være for meg neste uke. Nå er vi på farten, blir borte i helga. Tenkte jeg skulle si ifra, om noen skulle finne på å savne meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 26. november 2009 #110 Del Skrevet 26. november 2009 God tur! Jeg kommer til å savne deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 27. november 2009 #111 Del Skrevet 27. november 2009 Kos deg på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 30. november 2009 Forfatter #112 Del Skrevet 30. november 2009 Har hatt ei super helg Her er det nydelig vintervær, og jeg skal ut en tur i frisk luft. Kjenner jeg er mye bedre etter ei uke der kroppen har styrt tempoet. Spent på hvordan det blir å starte på jobb igjen...Men fortsatt ei uke til det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. november 2009 #113 Del Skrevet 30. november 2009 Bra du har hatt en super helg, ikke noe er bedre! Godt du er i bedre form, men likevel har en uke på deg før du skal på jobb. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 30. november 2009 Forfatter #114 Del Skrevet 30. november 2009 blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #115 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå skriver jeg vogntanker i bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #116 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg er i live altså Tilbake på jobb, og det er godt Fint om noen orker å se på vogn-innlegget i bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 10. desember 2009 #117 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har sett det, men sa jeg ikke noe på msn om det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #118 Del Skrevet 10. desember 2009 Det gjorde du, faerytale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #119 Del Skrevet 16. desember 2009 Fortsatt i live Her forsvinner dagene fryktelig fort. Fullt tempo. Men snart laaaang juleferie :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. desember 2009 #120 Del Skrevet 23. desember 2009 Bare innom for å ønske deg en god jul! Siste jula med bare 2 i familien ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå