Gå til innhold

Mens vi venter


SallyBrown

Anbefalte innlegg

Har vært bedre fra kvalmen i dag :)

Nå er det helg, og det er herlig!

Har vært hos mam&pap i hele kveld, så nå skal jeg snart finne senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helg er fantastisk godt. Fredagskvelden er best, da kjennes det ut som man har fri i en eeeevighet framover og at man har all verdens tid til å slappe av og samle krefter.

Men så plutselig er det søndag ettermiddag og man må innse at man ikke hadde så mye tid likevel.

Skal slenge sammen noe middag snart.

Er lei av å være så sliten. Tror ikke så mange får det med seg da, for jeg er jo i full fart på jobb og fritidsaktiviteter men når jeg er hjemme kjennes jeg av og til helt tom ut. Og jeg kan sove,sove og sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen det der ja, fungerer greit på jobb, men null overskudd til ting på kveldstid... Prøver å sette av tid i kalenderen til å sitte i sofaen jeg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Bra du koser deg med helg, håper du blir uthvilt og klar til en ny arbeidsuke!

Blir spennende med ul da! Det er ikke noe å grue seg til, men skjønner jo usikkerheten, selv om det ikke er noen grunn til det. :)

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo som regel ingen grunn til usikkerheten, men jeg kjenner veldig på det nå...

Kjennes aldri ut som jeg blir uthvilt for tida. Slitsomt. Men prøver å slappe av så mye som mulig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :D

En fantastisk følelse å se den lille røre seg inni magen.

Nå skal jeg lage noe middag, også får dere rapport senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lete:

Har du ikke tid til oss? :jolie:

:fnise:

Bare vent til du får babyen, da har du iallfall ikke tid til noe som helst. ;)

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid har jeg vel, er mer energien som mangler.

Har følelsen av at når jeg ikke jobber eller er på de to ettermiddagsaktivitetene jeg har så sover jeg...Det meste er litt "ork" for tida, bl.a. det å oppdatere her.

Men ellers så er jeg i fin form. Magen vokser og jeg kjenner stadig rørelse inni der, og nå vente vi veldig på at det skal kjennes utenpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tid har jeg vel, er mer energien som mangler.

Har følelsen av at når jeg ikke jobber eller er på de to ettermiddagsaktivitetene jeg har så sover jeg...Det meste er litt "ork" for tida, bl.a. det å oppdatere her.

Men ellers så er jeg i fin form. Magen vokser og jeg kjenner stadig rørelse inni der, og nå vente vi veldig på at det skal kjennes utenpå :)

Hjelper vel ikke at vi er på vei inn i den mørkeste årstiden heller ... :( Håper energien din kommer tilbake snart, det er slitsomt å gå slik!

Herlig med voksende mage og rørelser! :biggrin:

Ha en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent bevegelse på utsida!

Så herlig! :)

Ellers så er energien heller dårlig, men så lenge jeg får gjort jobben min så er jeg fornøyd.

Også storkoser jeg meg med magen som vokser :) Har ikke merket noe til at jeg har lagt på meg ellers, og det er jo greit da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her nesten hver dag,men sjelden jeg skriver noe.

Lat dag i dag, og det er herlig.

Brukte laaang tid på badet. Jeg sover litt for lenge om morgenen for tida, så da blir det bare en snartur innom badet før jeg løper på jobb. Så godt å kunne bruke ekstra god tid i dag :)

Har pusla litt rundt i huset. Mannen har sørget for ryddig kjøkkenbenk.Godt å se den i stedet for alle koppene ;)

Nå skal vi straks til foreldrene mine. Og der blir vi vel store deler av kvelden.

Kjenner bevegelsene godt utenpå magen nå.

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...