Gå til innhold

Mens vi venter


SallyBrown

Anbefalte innlegg

Var litt usikker på om jeg skulle starte graviditetsbok, men jeg gjør et forsøk :)

Syntes det var kjekt å ha bryllupsdagbok i fjor, så kan jeg jo prøve dette også :)

Magen spratt plutselig fram. Har lett litt rundt etter bilder, og ser at det ikke er helt uvanlig at den vises godt på denne tida. Er 15+2 nå.

Er ei spennende tid i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper noen vil følge boka mi da :)

Har termin 18.mars, men den kan jo fort bli flyttet når vi skal på ul i slutten av oktober. Det gleder jeg meg veldig til!!

Ellers så hadde jeg leamus to ganger på kort tid i gårkveld. Rett over trusekanten. Kan det være liv, eller er det alt for tidlig å kjenne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Har selv termin 1.mars, men blir nok forandret på UL førstkommende onsdag...

Gratulerer masse med spiren! I god form?

Kjent bevegelse selv i 3 uker nå og ofte minner det om leamus, så det kan nok godt hende ;) Som en stor boble blandet med leamus :)

Vi har et eget terminforum hvis du vil bli med der!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Har selv termin 1.mars, men blir nok forandret på UL førstkommende onsdag...

Gratulerer masse med spiren! I god form?

Kjent bevegelse selv i 3 uker nå og ofte minner det om leamus, så det kan nok godt hende ;) Som en stor boble blandet med leamus :)

Vi har et eget terminforum hvis du vil bli med der!

:sol:

Jeg er i god form ja. Blir lett trøtt og sliten da hvis det skjer for mye, og det har det egentlig gjort de siste ukene...

Gleder meg veldig til å kjenne ordentlig liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dagbok! :hoppe:

Skal definitivt følge med her, ja.;)

Koselig å ha deg med, Knøttet :)

Gratulerer med ny dagbok! :nigo: Her skal jeg definitivt henge! :hoppe: Tenk at vi ble naboer igjen da :rødme:

Koselig å være naboer ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag.

Helgene går så fryktelig fort.

Har funnet ut at jeg ikke orker å gjemme magen under tunika, så i dag har jeg dongribukse og tynn bomullsgenser. Ser den tydelig nå, men er ikke mye baby inni den enda da ;)

I dag skal jeg jobbe litt. Frister ikke veldig, men uka blir roligere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rota bort hele dagen, ikke begynt med noe.

Er vel bare å hoppe i det. Så kan jeg sløve i kveld med god samvittighet.

Hadde veldig ømme pupper for noen uker siden, spesielt om morgenen. Men har vært bedre ei stund, helt til i helga.

vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel innse at helga er over.

Synes godt vi kunne hatt en helgedag til i uka :tunge1:

Men denne uka er det bare planer på to ettermiddager, så da blir det ei litt bedre uke :)

Ellers så må jeg nesten få trent litt igjen. Fikk beskjed om det for å holde kroppen god framover. Det har virket som et så stort tiltak, men nå har jeg avtalt tid for å få hjelp til å komme i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag.

Helgene går så fryktelig fort.

Har funnet ut at jeg ikke orker å gjemme magen under tunika, så i dag har jeg dongribukse og tynn bomullsgenser. Ser den tydelig nå, men er ikke mye baby inni den enda da ;)

I dag skal jeg jobbe litt. Frister ikke veldig, men uka blir roligere da :)

Må vel innse at helga er over.

Synes godt vi kunne hatt en helgedag til i uka :tunge1:

Men denne uka er det bare planer på to ettermiddager, så da blir det ei litt bedre uke :)

Ellers så må jeg nesten få trent litt igjen. Fikk beskjed om det for å holde kroppen god framover. Det har virket som et så stort tiltak, men nå har jeg avtalt tid for å få hjelp til å komme i gang :)

:Nikke: helgene går alt for fort! :kjefte:

Så moro at du ikke gjemmer magen lengre, det er så fint med gravidmager! :rødme:

Jeg blir med på forslaget om en helgedag til, gjerne midt i uka! ;)

Det kan være lurt å være i god form når man er gravid, kan gjøre fødselen lettere og lettere å komme seg etter fødselen. Angrer litt på at jeg ikke var i noe særlig god form da jeg gikk gravid. Neste gang, derimot, da skal jeg prøve å være i bedre form! Om det blir noen neste gang, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde jeg hadde to dager med planer på ettermiddagen, men var visst tre. Og fredagen skal tilbringes i bil, så da har jeg en dag som jeg kan bruke som jeg vil.

Energien bør øke om jeg skal fortsette i dette tempoet...

Godt å ikke gjemme magen. Selv om den kjennes ut som deigmage, så er det jo gravid-form på den. Og det er jo ikke så mange som tar på den ;) Så foreløpig trives jeg godt med mage ;)

Jeg har div plager fra før, så lurt å trene slik at kroppen fungerer :)

Dårlig start på uka i dag, men kom seg utover dagen.

Slitsomt at man ikke får gjøre det man har planlagt. Og lunta mi er ikke så lang som vanlig, så må ta meg litt sammen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser roligere ut foreløpig, men det sa jeg vel på denne tida forrige uke også :) Har fri et par dager neste uke da. Det blir godt :)

I helga skal vi kose oss med venner og familie. Det blir bra! :D

Jeg venter sånn på å kjenne liv...

Trenger litt tegn for å forstå dette jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ei koselig helg :)

Uka som kommer ser heldigvis ganske rolig ut. Det skal bli godt å få tatt seg igjen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...