Gå til innhold

Mens vi venter


SallyBrown

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjennes ut som en eeeevighet :tunge1:

Men du har vel egentlig rett. Er bare så veldig spent på om alt er bra.

Lurer på om jeg har begynt å kjenne liv sånn nå og da, eller om det er bare luft eller noe sånt...Er i hvert fall flere ganger jeg har kjent at det er noe, men det skjer selvsagt alltid når jeg ikke har tid til å kjenne ordentlig etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fikse ticker nå :)

Kunne tenkt at den lille kunne røre på seg på kvelden, når jeg er mer i ro. Ikke midt i et middagsselskap eller når jeg underviser :tunge1: Da kan jeg jo ikke sette meg ned og kjenne ekstra godt etter ;)

Sliten nå. Har vært full fart i ettermiddag.

Men nå skal jeg slappe av resten av uka.

Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Fiiiine tickeren! :rødme: Din bebis er så stooor :)

Skal dere forresten vite kjønn på UL? Jeg tipper nemlig at det er en liten :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper gutt selv også :)

(men vi har jentenavn klart da, så vært enklere med jente :tunge1:)

Vi kommer nok til å si at vi vil vite kjønn, men vi holder det nok for oss selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest faerytale
Vi kommer nok til å si at vi vil vite kjønn, men vi holder det nok for oss selv :)

Det visste jeg jo :klaske: Men jeg holder jo på å miste hjernen min så jeg er vel unnskyldt? :tunge1::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernen min fungerer ikke helt bestandig den heller.

Går noen ekstra runder på jobb for å få med alt jeg trenger ja :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lett litt rundt på nettet om hva som menes med jentemage og guttemage, og både magefølelse og mageform sier gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt fantastisk med en kveld til å skravle med venninne :)

Lenge siden sist :)

Jeg har vondt i dag. Blir bare verre og verre dette bekkenet. Kan ikke gå for mye, for da blir det vondt. Kan ikke sitte i ro for mye for da er det også vondt når jeg begynner å bevege meg igjen.

her kan dere se et bilde, og jeg har mest vondt der det står 2-tall. De første ukene var det i symfysen det var verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og mamma er ikke enig om magen min er stor eller ikke :ler:

Selv synes jeg at den har blitt diger.Sånn plutselig egentlig. Syntes ikke det var noe mage, før jeg plutselig oppdaget _den_ magen. Så da kom vi på at vi kanskje skulle starte med magebilder, så bilde i bloggen er tatt rundt da.

Mamma synes ikke jeg har stor mage. Men så vises det ikke så godt når jeg har dongribukse og overdel som er litt vid da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kveld i sofaen. Helt alene.

Faktisk godt.

Har fri i morgen. Skal til fysio, men ellers så skal jeg og mannen prøve å få litt orden på leiligheta. Skulle flyttet noen møbler og sånt, men jeg får jo ikke løfte noe, så jeg blir vel bare stående og peke :tunge1:

Så på vogn i dag.

Koselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det så utrolig bra for tida.

Det er fryktelig travelt ja, men jeg storkoser meg med å være gravid.

Fokuset mitt har tidvis vært mot det å trene mye,komme i form, gå ned litt osv. Men nå bare koser jeg meg. Jeg synes det er stor stas at magen vises godt nå :)Jeg bare svever rundt og gliser :)

Også blir alle som får vite det så utrolig glade på våre vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så koselig å kikke på vogn! Har dere noen favoritter enda?

Vi endte opp med en helt annen type vogn enn jeg trodde jeg ville ha ... ;)

Fine magebilder, jeg er enig med deg- du har mage! :Nikke:

Kommer du til å fortelle oss her på forumet om det blir jente eller gutt da? Jeg vil veldig gjerne vite det ... :Nikke::jepp::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...