SallyBrown Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #41 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har ikke helt bestemt meg for om jeg vil skrive det på forumet. Men ender vel opp med at jeg ikke klarer å holde tett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 9. oktober 2009 #42 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har ikke helt bestemt meg for om jeg vil skrive det på forumet. Men ender vel opp med at jeg ikke klarer å holde tett... Og da har vi bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det har du helt rett i, faerytale Jeg er jo helt overbevist om gutt jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 9. oktober 2009 #44 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 9. oktober 2009 Fant ei liste med kjerringråd, som kan vise om vi venter gutt eller jente. Men om jeg følger den lista der, så venter jeg begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 9. oktober 2009 To nye innlegg i bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 9. oktober 2009 #47 Del Skrevet 9. oktober 2009 Men om jeg følger den lista der, så venter jeg begge deler Skal ikke se bort fra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 9. oktober 2009 Da hadde mannen fått panikk! (og kanskje jeg også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. oktober 2009 #49 Del Skrevet 9. oktober 2009 Du må ikke skrive det på forumet, men du må skrive det på bloggen iallfall! Nei da, du må ikke noe, men jeg er veldig nysgjerrig ... Fine vogner! Foretrekker jo emmaljunga jeg da, men det er jo siden vi har det selv. Men trehjuling er også veldig kjekt. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 10. oktober 2009 Du må ikke skrive det på forumet, men du må skrive det på bloggen iallfall! Nei da, du må ikke noe, men jeg er veldig nysgjerrig ... Fine vogner! Foretrekker jo emmaljunga jeg da, men det er jo siden vi har det selv. Men trehjuling er også veldig kjekt. God helg! Skriver det evt i bloggen ja Hva slags vogn har dere da? Vi likte emmaljunga veldig godt, men så ble jeg litt skeptisk når flere sier den er tung og tar stor plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #51 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg lurer veldig på om det det er liv jeg kjenner allerede, eller omd et er luft eller noe. Har aldri lagt merke til luft slik før i hvert fall. Får ikke til å forklare følelsen. Kjennes ut som puff inni magen. Men så er det bare en gang, også blir det stille. Også skjer det selvsagt aldri hvis jeg kjenner etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. oktober 2009 #52 Del Skrevet 11. oktober 2009 Skriver det evt i bloggen ja Hva slags vogn har dere da? Vi likte emmaljunga veldig godt, men så ble jeg litt skeptisk når flere sier den er tung og tar stor plass. Vi har emmaljunga Cangaroo, er veldig fornøyd med den vogna, og det å ha trehjuling. Den dere har er tung, men det er visst en veldig bra vogn. Jeg kjenner flere som har den og som er fornøyd. Men om dere liker den kommer jo an på forskjellige ting. Det spørs jo hvor dere skal bruke den (by eller mark), hvor stor bil dere har osv. Tror nok det du kjenner er liv. Det føltes likedan ut for meg, og jeg var også veldig usikker i begynnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #53 Del Skrevet 11. oktober 2009 Cangaroo så vi også på, likte den godt også. Vi bor slik at vi har oppoverbakke uansett hvor vi skal, så sånn sett er det dumt med for tung vogn. Ikke har vi spesielt stor plass i bilen heller. Godt vi har god tid til å finne ut ting:) Tror nesten det må være bevegelser jeg kjenner. Gleder meg til det blir mer, så jeg får tid til å kjenne etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. oktober 2009 #54 Del Skrevet 12. oktober 2009 Cangaroo så vi også på, likte den godt også. Vi bor slik at vi har oppoverbakke uansett hvor vi skal, så sånn sett er det dumt med for tung vogn. Ikke har vi spesielt stor plass i bilen heller. Godt vi har god tid til å finne ut ting:) Tror nesten det må være bevegelser jeg kjenner. Gleder meg til det blir mer, så jeg får tid til å kjenne etter... Det er vanskelig det med vogn, håper dere finner ut av det. Ville nok valgt en relativt liten og lett vogn, siden dere har liten bil og masse oppoverbakker. Iallfall en som er lett som bagvogn, for senere kan dere jo skaffe dere en paraplytrille å bruke på småturer. Det har vi, og det fungerer veldig bra. Det tror jeg også! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #55 Del Skrevet 12. oktober 2009 Paraplytrille skal jeg ikke ha. Har trillet nok sånne her når jeg brukte å sitte barnevakt. Fungerer ikke på grusveien her i hvert fall. Lang dag på jobb, og jeg skal snart ut igjen. i morgen er det bare ei uke til ul! (er så fryktelig spent og nervøs) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. oktober 2009 #56 Del Skrevet 13. oktober 2009 Paraplytrille skal jeg ikke ha. Har trillet nok sånne her når jeg brukte å sitte barnevakt. Fungerer ikke på grusveien her i hvert fall. Lang dag på jobb, og jeg skal snart ut igjen. i morgen er det bare ei uke til ul! (er så fryktelig spent og nervøs) Da trenger dere det sikkert ikke, iallfall ikke til vanlig. Kan være greit å ha hvis man skal reise med fly ofte. Haha, nå høres jeg ut som jeg selger paraplytriller. for ei uke til ultralyd! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ganske grei dag på jobb, men ser virkelig fram til helg. Vil helst bare sovesovesove. Trodde energien skulle komme tilbake snart...Kan ikke gå sånn i halvsøvne fram til mars? I kveld er det rydding som står på planen. Skulle i går,men da sov jeg bort hele kvelden. 5 dager til ul. Jeg gruer meg faktisk litt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #58 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har vært kvalm de siste dagene. Kjente det litt de første ukene også, men synes det kan holde seg borte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 15. oktober 2009 #59 Del Skrevet 15. oktober 2009 Helt enig med deg - bort med kvalmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 16. oktober 2009 #60 Del Skrevet 16. oktober 2009 Håper kvalmen er borte og du kan nyte helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå