Gå til innhold

styrke

Gjest smurfen

Anbefalte innlegg

Gjest smurfen

Puls stepp i dag. Hardt asså!

I kveld blir det party.

mat så langt:

06

iskaffe

08

yoghurt mm

11

5 knekkebrød

16

3 groveskiver, sjokkomelk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest smurfen

Det har vært en hard, men aktivitetsløs helg. På'an igjen i mårra. Da med nye klare mål over en bestemt periode. Kommer tilbake til det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

mista litt piffen jeg.. var på trening på mandag, men formen var ikke helt der, så det ble slappis trening. I dag lå jeg å lata meg istede for å trene. Og i mårra rekker jeg ikke å trene. Jeg for begynne på ny frisk neste uke tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei smurfen! Hva skjer a'?

Uka er jo ikke over i morgen? Fortsatt mange dager du kan trene på? Eller skal du noe spesielt?

Og selvom du hadde en dårlig trening i går, så var du iallfall på trening!!!

Kom igjen - finn deg et mål og hiv deg på treningsgleden! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

Hey:-) så koselig å høre fra deg!!

Jeg rekker ingenting om dagen, har så mye å gjøre at jeg får dårlig samvittighet av å bruke tida mi på trening.

Blitt masse spising på resturanger også, får dårlig samvittighet av det å..

Men fra neste uke er livet mitt rimelig tilbake til normalen igjen (tror jeg). Så da skal jeg veies og måles og sette opp et kortsiktig mål (4 uker) som SKAL overholdes!

Er egentlig rimelig fornøyd med resultatene jeg har hatt i det siste, men begynner å bli litt redd for å utvikle en spiseforstyrrelse eller noe.. får så sinnsykt dårlig samvittighet av å spise liksom.

Så nå skal jeg sette opp mål, ha målbare resultater og være fornøyd når jeg når de.

Hvordan er det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jo bra med meg, som du så i boka mi så har jeg jo et STORT mål å jobbe mot! Og for meg har dette vært kjempebra så langt. Det har gjort at jeg har mer fokus på trening og prestasjon enn kropp, utseende og mat. Så dersom du har lyst til å følge en slik utvikling anbefaler jeg deg absolutt å sette et mål som har med prestasjon å gjøre!

Kos deg med treningen! Det er iallfall et mål for meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest smurfen

hmm. noe å tenke på ja.. tenkte egentlig at det første målet skulle være å gå ned en kilo på en måned..

Men skal google litt å se om det er noen løp eller sykkel løp i nærheten her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest smurfen

Akk og ve.. (er det lov å si det lenger)? Nåja, det ble ei sinnsykt hard helg, som vanlig.. men denne gang varte den i mange flere dager enn de fleste helger..

Nå har jeg endelig kommet i gang igjen.. Og målet må nok bli å gå ned i vekt, jeg har en opptreden forran en del mennesker og nekter å være feit..

Har vært på pulsstep i dag, hardt som faen det ass..

Godt å være i gang igjen da :-)

skal huske å veie meg i mårra, så får jeg sette opp et skikkelig mål etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

Må ta det veldig med ro for tia, men har vært å gått/jogga i en time i dag. herlig i god været:-)

kutta ned på karbs-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

Må ta det veldig med ro for tia, men har vært å gått/jogga i en time i dag. herlig i god været:-)

kutta ned på karbs-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest smurfen

her er det veldig lite trening om dagen gitt.. men har hatt så mye å tenke på at jeg har gått ned 4 kg. Er på vei opp igjen nå og prøver desperat og bremse det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...