Gjest Trulselinemor Skrevet 16. mai 2004 #101 Del Skrevet 16. mai 2004 JEG VIL ØNSKE DEG EN KJEMPE FIN 17 MAI. KOS DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #102 Del Skrevet 24. mai 2004 Takker og bukker for alle hilsener! Nå går det unna, her! Min søster og svoger, brudens faddere, er kommet for å bistå den siste uka. Vi skal lage seks kaker is, fromager ovnsbake ørret pelle fem kilo reker lage kabaret handle re fire senger til i tillegg til de ti som er klare male flaggstanga skive fem kilo røkelaks osv osv osv håpe på at transport-streiken snart er over. . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 24. mai 2004 #103 Del Skrevet 24. mai 2004 Lykke til med den store dagen på lørdag! Jeg er faktisk i Oslo den dagen, og skulle gjerne vært i kirka, men tror ikke jeg rekker det pga skal rekke et fly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #104 Del Skrevet 25. mai 2004 I dag er det en god dag! Transportstreiken er over, værmeldingene er kjempegode, seks enheter til kakebordet kom på plass i går. Nå skal det handles til resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #105 Del Skrevet 25. mai 2004 Oslo Torsdag og fredag bris for det meste omkring nord. Opphold og til dels pent vær. Litt stigende temperatur. Prognosene for perioden lørdag til og med tirsdag er usikre. Sannsynligvis blir det bris for det meste fra østlig kant. Til dels pent vær og forholdsvis høye dagtemperaturer, men av og til litt nedbør med temperaturfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #106 Del Skrevet 26. mai 2004 6 kilo løk er brunet 5 kilo reker er pillet flaggstanga har fått det andre strøket jeg har hatt besøk av min egen private "stylist" som har prøvd ut frisyren, og hun er booket inn til kl. 10 på lørdag førmiddag funnet ørepynt og lagt smykkene klare prøvd ut neglelakk som passer til antrekket jeg har montert et bilde (gave) observert en flott "oppvisning" av et F16 like over hustaket (jeg digger fly!) (og gamle seilskuter) i morgen blir det: lage kabaret skive røkelaks skjære hvitløksmarinert oksestek den første overnattingsgjesten kommer i morgen klokken halv ett fylle to kaker og lage karamell-lokk til den den ene ovnsbake 4 store ørret sende mann og svoger på fotballkamp vaske min manns nye bryllups-skjorte svinge moppen og støvsugeren over vaskerom og veranda lage en enkel "tre-retters" middag til søster og niese ta en telefon med min kommende svigersønn om dressing-detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #107 Del Skrevet 27. mai 2004 i morgen blir det: lage kabaret skjære hvitløksmarinert oksestek vaske min manns nye bryllups-skjorte = ferdig svinge moppen og støvsugeren over vaskerom og veranda = i farta skive røkelaks den første overnattingsgjesten kommer i morgen klokken halv ett fylle to kaker og lage karamell-lokk til den den ene ovnsbake 4 store ørret sende mann og svoger på fotballkamp lage en enkel "tre-retters" middag til søster og niese ta en telefon med min kommende svigersønn om dressing-detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. mai 2004 #108 Del Skrevet 27. mai 2004 Snikleser titter innom. Skal si jeg er imponert over alt du ordner til bryllupet! Håper det blir en fantastisk flott og minnerik dag for deg Mother. Det kommer vel til å bli rørende å høre din datter og hennes kjære si ja til hverandre. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 27. mai 2004 #109 Del Skrevet 27. mai 2004 Så flinke dere er!!! Bøyer meg i støvet for damer med tak i. Sånn skal det gjøres!! (Og gleder meg til å hilse på deg også på lørdag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #110 Del Skrevet 27. mai 2004 De ska bli kjæmpekjækt! Ej me gle mej! Nå er det kvelden og natta. Alt er i rute og nå skal det hviles. Har hatt den siste kveldspraten med det vordende brudepar og er klar for bord-dekking i morgen. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. mai 2004 #111 Del Skrevet 27. mai 2004 Sov godt da, denne natten før dagen før dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #112 Del Skrevet 27. mai 2004 Du er jammen ei snill mamma, du Mother! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. mai 2004 #113 Del Skrevet 27. mai 2004 Du er jammen ei snill mamma' date=' du Mother![/quote'] Det er jeg helt enig med deg i. Mother fortjener Kongens fortjenestemedalje i gull, sånn som hun står på for Tex og Texas. Så det så! Alt jeg kan komme dragende med er :dagensrose: og ! En også da, om Mother godtar det fra en snikleser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 29. mai 2004 Forfatter #114 Del Skrevet 29. mai 2004 Barnet mitt skal gifte seg i dag! Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. mai 2004 #115 Del Skrevet 29. mai 2004 Gratulerer. Kos dere i dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 30. mai 2004 #116 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg har også ofte tenkt at en snillere mamma enn deg kan man ikke ha :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 30. mai 2004 Forfatter #117 Del Skrevet 30. mai 2004 Kjære alle "jentene" mine! Tusen takk for gode ord, dette skrytet går helt til hodet på meg og jeg blir ør og gal og innbilsk! Denne helgen har jeg vært så heldig å få treffe noen av dere, både på kirkebakken og i festlokalet. Flotte og flinke jenter er dere! Det er nesten helt rått å treffes slik og føle at man kjenner mennesker man aldri før har sett. Jeg har fått være med på en vidunderlig lørdag. Min lille jente har giftet seg og fått verdens (nest-)kjekkeste mann, og jeg har fått en sønn. Jeg er fornøyd. Og trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogeki Skrevet 2. juni 2004 #118 Del Skrevet 2. juni 2004 Gratulerer med Texejenta di, Mother! Det var flott å overvære vielsen på lørdag der nede ved bakerste rad sammen med de andre KG-jentene. Veldig koselig å hilse på deg utenfor kirken etterpå. Du var flott i antrekket ditt! -skogeki- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 2. juni 2004 #119 Del Skrevet 2. juni 2004 Tusen takk for en hyggelig fest, det var utrolig koselig å endelig få møte deg. Du var akkuratt så pen jeg hadde trodd, jeg bare visste at du var deg da vi møttes første gang. Ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2004 #120 Del Skrevet 2. juni 2004 Gratulerer med vel overstått bryllup, og ny sønn! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå