Saeria Skrevet 23. november 2007 #781 Del Skrevet 23. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 27. november 2007 Forfatter #782 Del Skrevet 27. november 2007 ååå - jeg er så trøtt har lyst til å gå i hi og sove til våren. jeg har vært på mammografi i dag og det er ikke greit. selv om det er greie damer som jobber og flinke og effektive er det ikke hyggelig å få klemt puppa sønder og sammen i fire omganger .. men nå har jeg bare lyst til å sove i sånn cirka fire måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. november 2007 #783 Del Skrevet 27. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 27. november 2007 Forfatter #784 Del Skrevet 27. november 2007 klemmer tilbake - og i morra skal jeg til tannlegen - (ååå - så synd på meg) håper jeg vinner i ekstra i kveld er det ikke min tur snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. november 2007 #785 Del Skrevet 27. november 2007 Du skulle fått vunnet alle penger i verden for min del (bare du delte litt med meg så jeg kunne tatt med dattra di på cruise) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 27. november 2007 Forfatter #786 Del Skrevet 27. november 2007 ble ikke cruise, Sun-mei, men du kan komme hit på lissom-cruise anytime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 28. november 2007 #787 Del Skrevet 28. november 2007 Anytime? Blir det paraply i drinken da da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #788 Del Skrevet 28. desember 2007 her skjer det ting i livet: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=308910&hl= og alt er som det skal være - i dag er mine prinsesser hjemme hos seg selv, sammen med prinsen - noe bra må jeg ha gjort som har fått døtrene mine til å finne seg slike prinser det er en lykke å vite at mine døtres menn tar vare på sine damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. desember 2007 #789 Del Skrevet 28. desember 2007 Gratulerer så mye med et nytt barnebarn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 29. desember 2007 #790 Del Skrevet 29. desember 2007 Det er så godt å høre at de har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #791 Del Skrevet 31. desember 2007 godt nytt år til alle go-jentene mine nå står max og skreller pottittene barnebarna er straks klare i dusjen, jeg har nedsenket legemet i velduftende oljer og snart kommer eldste med mann og vi skal kroe oss i gostoler den nye lille familien er hjemme hos seg selv helt alene de tre og det tror jeg er lurt - ha en fin aften jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. desember 2007 #792 Del Skrevet 31. desember 2007 Takk, det samme, Maxine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 4. august 2008 Forfatter #793 Del Skrevet 4. august 2008 gosh så lang tid som har gått ... og ute er det nesten som høsten står og banker på - prøvde meg på en verandapils men det ble pokker meg kaldt der ute, jeg må innrømme jeg er litt sur fordi det er siste uka før høstsemester er i gang og jeg kunne faktisk tenke meg noen fine varme augustkvelder før september kommer og tar oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. august 2008 #794 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Ja, det hadde vært fint med noen varme augustkvelder på verandaen før pledd og kakao hentes frem igjen. Håper alt står bra til hos dere og med barn og barnebarn. Endret 4. august 2008 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 4. august 2008 Forfatter #795 Del Skrevet 4. august 2008 heia bergen! trofaste vestlending alltid med en hyggelig kommentar! klem til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 4. august 2008 Forfatter #796 Del Skrevet 4. august 2008 og nå regner det pinadø her åsså ikkeno å hente lissomm ---- tar med meg karin fossum på lydbok og køyer jeg - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. august 2008 #797 Del Skrevet 4. august 2008 Du får kose deg med lydbok da. Ingenting er som å forsvinne inn i en god fortelling og la den bli levende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 5. august 2008 #798 Del Skrevet 5. august 2008 Hei Maxine Koselig å se deg igjen Håper det står bra til med deg og Max.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 10. august 2008 Forfatter #799 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg tenker på barnet mitt som reiste fra oss - for tredve år siden i natt ble hun født, og ble hos oss i 24 år. jeg er sikker på at hun danser i grønne enger, det er vi som sitter igjen med savnet, men kanskje akkurat i natt - på sin tredveårs-dag, snur hun seg et øyeblikk og ser seg tilbake... "hvorfor blir det så lenge til dere kommer?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. august 2008 #800 Del Skrevet 10. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå