Gjest Madam Felle Skrevet 16. februar 2007 #761 Skrevet 16. februar 2007 .........\\\¦///.......... ..........\ ~ ~ /........ ........(\ @ @ /)....... --o000--(_)--000o------- Hei, det er bare jeg som har tittet i dagboken din Kos deg og ha en flott helg )
Sun Mei Skrevet 23. februar 2007 #762 Skrevet 23. februar 2007 En stor klem til mamma fra Qlio, Evelina og Sun Mei Vi koser oss
Gjest Qlio Skrevet 25. februar 2007 #763 Skrevet 25. februar 2007 Datteren din trenger litt pleie etter helgen...
Maxine Grey Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #765 Skrevet 14. mars 2007 Takk for fire fine år på KG God reise videre i livet
Maxine Grey Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #766 Skrevet 16. mars 2007 Fredag kveld. det synger i mine ører På kjøkkenbenken ligger en pen biff og mørner enda litt til. Jeg haler ut tiden. biffen skal være klar omtrent akkurat klokka 19.55 ..... Ivar - ingen over - ingen ved siden ... og etter deg kommer jon ... og fredrik ... hva trenger jeg mer? hyggelig helg, jenter!
Maxine Grey Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #768 Skrevet 17. mars 2007 uffamei og uffamei .. sovna fra peter i går jeg hei på deg sun mei over til noe annet Jeg hater sport jeg hater sport jeg hater sport jeg hater sport det er sport i hele stua det er sport i hele stua jeg hater det jeg ...... jaja overlever vel dette også men jeg smeller med dørene i dag
Saeria Skrevet 17. mars 2007 #769 Skrevet 17. mars 2007 (endret) Liker ikke sport jeg heller. Sånn går det når en får overdose som barn. Endret 17. mars 2007 av Saeria
Maxine Grey Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #770 Skrevet 24. mars 2007 det nytter jo ikke allikevel selv om min mann - min kjære Max - i dag uoppfordret sa: "JEG ER EGENTLIG HELT ENIG MED DEG, DENNA SPORTEN TAR HELT OVERHÅND..." så sitter han nå i stua og ser på en eller annen sportsgreie ... men jeg sitter på loftet i min egen lille kvinnestue og hører opera med vin og har det egentlig helt toppers ... sjenker i et nytt glass ... skål, damer!
Maxine Grey Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #772 Skrevet 24. mars 2007 skål, skål! går og legger max nå ...
Maxine Grey Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #773 Skrevet 26. mai 2007 driver med litt opprydding og ommøblering på både den ene og andre måten etter at Max ble syk i slutten av mars, men nå er Max bedre og ting begynner ting å falle på plass, om noen uker er han (håper vi) nesten som før ... så nå gleder jeg meg til sommer og ferie igjen, og ser LITT lysere på hverdagen
Gjest Qlio Skrevet 26. mai 2007 #775 Skrevet 26. mai 2007 Hei, ekstramammaen min! Den loftstua di, den er motsatsen av vår... her er det nemlig "Hulen".... ikke tillatt for pupper der inne, gitt... ha en strålende kveld!
Maxine Grey Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #776 Skrevet 29. juli 2007 Så er Max restituert og i full fart på sin kjære sykkel igjen; vi har hatt en fin uke på Karpathos og fått litt farge, vi har hatt besøk av familie fra andre kanter av landet og har for tiden boende en liten nevø/fadderbarn på 9 år som har sin aller første ferie borte fra mamma, pappa og to brødre ... spennende, spennende; dette kommer han til å huske for alltid! Ellers vokser mitt lille barnebarn i sin mammas mage, og det skal nok bli ei lita jente ser det til - så jeg har kikka litt i garnkurven og begynt å tenke litt på høstens sysler, jeg har også en babykurv med blonder og hardangersøms-dyne som jeg må vaske og stelle i stand, det mangler ikke på ting å ta seg til!
Sun Mei Skrevet 30. juli 2007 #777 Skrevet 30. juli 2007 Så bra at max er frisk igjen Og at du nå får et lite og sprelle nytt barnebarn om ikke så altfor mange månedene
Maxine Grey Skrevet 23. november 2007 Forfatter #779 Skrevet 23. november 2007 Oj så lenge siden jeg var her da! men dagene går så fort, eller kanskje det er jeg som går saktere. Max og jeg er på husjakt. Vi sitter alene igjen i et stort hus på tre etasjer og med en hage som krever sitt, og siden Max ble syk orker han ikke så mye - og da blir det for mye for meg alene i tillegg til jobben. Så nå leiter vi etter noe passende i nærheten av døtrene våre, den eldste har blitt alvorlig syk og den yngste venter barn rundt nyttår, så vi kunne nok tenke oss å bo ganske nærme dem begge to. Det er ikke noe som haster sånn veldig, men vi går på noen visninger i ny og ne og følger med i markedet. Men så er det det å gi opp hagen da .... så mange planter jeg har fått av folk jeg er glad i, og den følelsen av duggvått gress en sommermorgen vet jeg ikke helt om jeg er klar for å gi opp - uff, vanskelig dette. Men-men. Jeg tror det ordner seg jeg. Til det beste.
Sun Mei Skrevet 23. november 2007 #780 Skrevet 23. november 2007 Det er nok vanskelig å selge huset man har bodd i hele livet og hvor man har mange minner fra. Jeg har selv foreldre som har tenkt på å gjøre det, men som jeg tror ikke har veldig lyst. De bygde selv det huset de bor i og jeg skjønner at det er veldig vanskelig. Tenk hvor fint det blir å bo nært dine to døtre og et splitter nytt barnebarn Og jeg tror nok at de ville satt veldig pris på å få dere to enda nærmere seg slik at det er lettere å sees oftere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå