Gjest Piper Skrevet 13. juli 2006 #581 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei hei Maxine Det har tydeligvis ikke vært noe særlig aktivitet i denne boken din på en stund, og derfor tenkte jeg å prøve å gjøre noe med det Hvor er du forresten? Har du tatt deg en pause fra KG? Uansett så håper jeg du får en flott sommer, og nyter været (om dere har pent vær) Og Evelina må hilse mamsen sin, om hun ikke leser dette selv GOD SOMMER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 17. juli 2006 #582 Del Skrevet 17. juli 2006 *tar inn posten* *vanner planter* *klipper plenen* *lufter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juli 2006 #583 Del Skrevet 17. juli 2006 *vasker og tørker støv* *lager en god kopp te til Sunnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #584 Del Skrevet 17. juli 2006 Jøss nå ble jeg overasket! ER MAXINE mammaen til Evelina??? Da må jeg gi deg en ekstra stoor klem fordi Eve har blitt en så god KG og MSN venn! Stikk gjerne innom diktboka eller dagboka mi hadde vært koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juli 2006 #585 Del Skrevet 17. juli 2006 Jepp. Maxine er Evelinas fantastiske mamma! *Pusser vinduer og setter frem lekre fruktbiter og vanlijekesam til vaskecrewet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #586 Del Skrevet 24. juli 2006 Næmmen i alle dager så pent og blankt det var hos meg, da! Her har noen dyktige damer vært på ferde og ordnet det skikkelig koselig til jeg kom hjem fra ferie. Tusen takk jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #587 Del Skrevet 24. juli 2006 God morgen, mams, takk for en kjempefin ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. juli 2006 #588 Del Skrevet 24. juli 2006 Og Maxine er også min reservemamma Har du kost deg på ferie nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #589 Del Skrevet 24. juli 2006 Innom med en klem til Eve sin mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. juli 2006 #590 Del Skrevet 24. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #591 Del Skrevet 24. juli 2006 ← Guri som jeg har savnet deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. juli 2006 #592 Del Skrevet 24. juli 2006 Guri som jeg har savnet deg!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #593 Del Skrevet 24. juli 2006 Det var kjempefint å se DEG igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. juli 2006 #594 Del Skrevet 24. juli 2006 Godt å være tilbake Har du hatt en fin ferie? Hvor har du vært? Vi reiser til England på lørdag, og skal være borte i 14 dager. Skal bli deilig å gjøre noe annet, enn de vanlige sydenturene våre. For første gang på mange år skal vi sove i telt, og ungene har nok litt delte meninge rom akkurat det Men jeg tror det blir gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juli 2006 #595 Del Skrevet 24. juli 2006 Velkommen hjem, Maxine! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. juli 2006 #596 Del Skrevet 24. juli 2006 Du, Maxine Hvordan er Hellas i mai? Er det varmt? Er det sol? Er det mye blomster? Er det en øy som er best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #597 Del Skrevet 25. juli 2006 Er ikke Hellas bedre i september enn i mai? Fordi det ikke har rukket å varme seg opp skikkelig ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #598 Del Skrevet 25. juli 2006 Du, Maxine Hvordan er Hellas i mai? Er det varmt? Er det sol? Er det mye blomster? Er det en øy som er best? ← Dette blir helt ukvalifisert synsing: Været (bortsett fra vinden, meltemien kommer helst i august, men har vært ustabil de senere årene - ekstremværet slår til i Hellas også) er vel mest stabilt på sommeren, da er stort sett varmt nok for de fleste. Vår og høst ville jeg ha foretrukket en av de sydligere øyene. Sjøen er definitivt varmest på høsten. Noen av øyene er grønnere enn andre, men det meste er ganske svidd allerede i slutten av juni. På Karpathos bades det i sjøen helt ut i desember, og min venn Maria stønnet av varme under olivenplukkingen i nov/des. Der kan det regne litt i januar/februar, men i år var det nesten ingen nedbør. Hotellverten vår fortalte at det kom litt snø i fjellet for noen år siden, så hun tok sine sønner med i bilen og durte opp i fjella slik at de kunne kaste snøball, veldig eksotisk! På Samos, Pythagorion, kom det tre-fire cm nysnø en natt (sikkert samtidig), men det smelta bort før folk var oppe. På Korfu sier de at det er bare på det høyeste fjellet Pantokrator at det snør, men jeg vil tro at det kan forekomme likevel. Hvilken øy som er best? Tja, tror du kan finne det du ønsker deg på de fleste øyene, (bortsett fra tut og kjør og hippe utesteder), det er viktigere at du finner stedet, hotellet og plassering i forhold til tettsted, strand, severdigheter, mer enn selve øya. Hva vil du ha, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 25. juli 2006 #599 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg vil ha; - litt over 20 grader - godt vær - hotell med aircondition - gode restauranter - ldet skal ikke være en ungdomsplass - hvite strender - gjerne en by i nærheten - romantisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #600 Del Skrevet 25. juli 2006 søk på Paleokastritsa, Korfu Paleochora, Kreta SanTorini er veldig vakker Chios kan du også sjekke ut kanskje litt viktig med direktefly og ikke om Gardermoen? Da er vel Kreta mest aktuell, og der kan du få alt. Les Kretadøgn om du ikke har lest den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå