Maxine Grey Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 13. oktober 2003 Nytt møte i dag: Kuttene er ulovlige (avtaler brytes) og det blir ingen flere drøftinger i denne omgang. Så det, så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. oktober 2003 #42 Del Skrevet 13. oktober 2003 Fy fillern, folk prøver seg..... Så fint at alt endte godt da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. oktober 2003 #43 Del Skrevet 21. oktober 2003 Nåååå....?? Ser du sitter oppe til langt på natt på KG istedet for å få deg sårt tiltrengt søvn.... Hvordan er formen idag?? *bekymret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. desember 2003 #44 Del Skrevet 11. desember 2003 Her skjer det ikke mye, mamma... Åssen går det med nedvaskingen til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #45 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg er så opptatt med: endelig gjesteliste utkast til bordplassering og bordkart overnattingsplan transportplan antrekket (mitt eget) slør og stola til bruden invitasjoner maten hvem som skal hjelpe til taler og sanger kirkeprogram festprogram kjøreplan for bryllupsdagen og festen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. desember 2003 #46 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg er så opptatt .... :oops: Godt du ikke skal være hjemme julaften da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. desember 2003 #47 Del Skrevet 12. desember 2003 Hei mormor. Jeg låner navnet til mamma litt. Jeg er kjempeglad i deg! Savner deg. Hilse til morfar. Håper du har det fint. Gleder meg til vi kan møtes. Ha det fint hilsen Gullan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 23. desember 2003 #48 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei på deg! Ønsker deg og dine en riktig god jul og et fantastisk nytt år. Lykke til med neste års store begivenhet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. desember 2003 #49 Del Skrevet 23. desember 2003 En riktig God Jul til deg og dine! Juleklem fra en annen tidligere øyboer :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 23. desember 2003 Forfatter #50 Del Skrevet 23. desember 2003 Så koselig, Alfa! En riktig god jul til dere der borte fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 25. desember 2003 #51 Del Skrevet 25. desember 2003 Bedre sent enn aldri, men her kommer en liten julehilsen fra korlederen, med ønske om en riktig god jul og et godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 30. desember 2003 #52 Del Skrevet 30. desember 2003 Ønsker deg god bedring, MotB! Du er savnet på snikk-snakk :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 31. desember 2003 #53 Del Skrevet 31. desember 2003 Godt nyttår Mother of the Bride og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. desember 2003 #54 Del Skrevet 31. desember 2003 Hei på deg, nå setter vi oss snart i bilen og kjører til deg! Gleder meg til å komme til ferdig middag, og husk å sette opp ett ekstra sauseglass til meg :blunke: Elsker deg mammaen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 1. januar 2004 #55 Del Skrevet 1. januar 2004 Her har jeg aldri vært å skrevet før, så hei her er jeg. Tenkte jeg skulle legge igjen en liten hilsen! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 1. januar 2004 #56 Del Skrevet 1. januar 2004 GODT NYTT ÅR MOTHER. Håper du har kost deg masse i julen og selvfølgelig på nyttårsaften. God fortsetning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #57 Del Skrevet 2. januar 2004 Host! Host! Jeg blir visst ikke frisk, jeg! Takk for hilsener, Felle og Lilletrollet og Tex og Bippen og Soul og Alfa og Cilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. januar 2004 #58 Del Skrevet 2. januar 2004 :o *titter på avataren* Dæven det ligner !!! *vart skræmt no!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #59 Del Skrevet 2. januar 2004 Hvem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. januar 2004 #60 Del Skrevet 3. januar 2004 Du ligner ikke noe særlig på Tine-Dali på det bildet der..... :o Det er det verste jeg har sett...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå