Maxine Grey Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #301 Del Skrevet 19. juni 2005 I dag er livet delig. Puslet i hagen, luket, vannet under takskjegget. Grillet, tatt en lur under epletreet. Barna mine har det bra. Livet er godt. Og snart, snart er det Karpathos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #302 Del Skrevet 20. juni 2005 Atter en travel dag er til ende. Jobb, denne dagen sammen med en elev som virket veldig sliten etter helgen. Raskt hive inn grillpølser i lompe. Så rett over til skoleteaterforestilling (barnebarn), deretter fly i lav høyde for å rekke en Mudo-gradering (barnebarn). så tvers gjennom hele byen og vel så det med kollektiv-transport - og det tar sin tid - men er en god anledning til å meditere - sitter i skrivende stund og venter på melding om graderingen var bestått. Krysser fingre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. juni 2005 #303 Del Skrevet 21. juni 2005 God midtsommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. juni 2005 Forfatter #304 Del Skrevet 25. juni 2005 Ny badedrakt og to nye overdeler er innkjøpt. Kofferten er pakket, filmcamera er ladet og nye opptakskassetter innkjøpt. Tre bøker ligger i bagasjen. Komposten er spadd om. Naboen har fått postkassetømmingoppdrag. Skrivesaker er lagt ned. Saks, nesespray, fotkrem, solfaktor 25 - tror det meste er i boks. Klokka skal ringe 03.00. Lunsj med gresk salat og retzina på Karpathos i morgen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 25. juni 2005 #305 Del Skrevet 25. juni 2005 Juhu her er jeg Kjekt at det ikke bare er meg, som er lite flink med dagboken sin Ønsker deg en strålende sommer, og håper virkelig været er bedre hos deg enn her hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 25. juni 2005 #306 Del Skrevet 25. juni 2005 Kose masse i Hellas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. juli 2005 #307 Del Skrevet 4. juli 2005 Tusen takk for solen og varmen, for den kom akkurat i tide Vi hadde en fantastisk dag, og den kunne nesten ikke blitt bedre Nå er jeg blitt fru, og det er utrolig merkelig Men men, blir nok vant med det også Kose dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #308 Del Skrevet 12. juli 2005 Tro om jeg kommer til å skjønne alt dette nye. Liker ikke den lyse skriften, øya mine er gamle de! Hei til allesom stikker innom forresten. Kanskje jeg blir blidere om en stund når jeg skjønner litt mer. HMFF!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. juli 2005 #309 Del Skrevet 22. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #310 Del Skrevet 24. juli 2005 Hei på deg Mrs. L. Jeg er fremdeles gretten. Jeg skjønner ikke bæra av alt sammen, jeg bruker en halv time på å orientere meg hver gang jeg sniker meg inn på KG, når jeg vil gjøre noe finner jeg ikke fram, jeg kommer tilbake eller opp eller ned eller mister helt tråden. Jeg får liksom ikke med meg hva som skjer, lenger. Nå er jeg bare lei og går ut igjen. Dere som synes dette er så flott får bare holde på. Jeg har bare et gammelt hode som vil ha alt som det var før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #311 Del Skrevet 24. juli 2005 Og dessuten er det bare fem måneder til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. juli 2005 #312 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg synes også det er slitsomt om det er en trøst.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #313 Del Skrevet 29. juli 2005 Puh! Organiserer feriebildene på pc-en, og det er ikke lett når man skal blande bilder fra forskjellige fotografer i en meningsfull smørje, særlig når klokke/dato ikke stemmer overens med hverandre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2005 #314 Del Skrevet 31. juli 2005 ...Men du har jo fått deg ny svigersønn, så noen lyspunkter er det vel i hverdagen........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #315 Del Skrevet 31. juli 2005 Liker ikke nye sånne Bertramer - æ'kke før kjent med dem før de forsvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2005 #316 Del Skrevet 31. juli 2005 Finnes det virkelig ikkeno som er positivt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. juli 2005 #317 Del Skrevet 31. juli 2005 Har du fått deg en ny "Bertram?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2005 #318 Del Skrevet 31. juli 2005 Har du fått deg en ny "Bertram?" ← Sistern har........ Fikk på fredag og vi har ikke møtt han ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. juli 2005 #319 Del Skrevet 31. juli 2005 Nei, men det er jo ikk så lenge siden fredag. Hun vil vel ha ham for seg selv en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 12. august 2005 #320 Del Skrevet 12. august 2005 Vil bare ønske deg og dine en kjempe flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå