Gjest Tex Skrevet 19. september 2004 #241 Del Skrevet 19. september 2004 understandable........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 19. september 2004 Forfatter #242 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg har spist fårikål i dag. Skulle ha trilla sand, men har vært på kaffebesøk og spist eplekake i stedet for. I morgen skal det regne. Tirsdag er det møte hele dagen. Onsdag? ....ca. 10-12 lass igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #243 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei på deg Her var det da fryktelig lenge siden du har vært innom! Høstklemmer fra krydderiet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. oktober 2004 #244 Del Skrevet 7. oktober 2004 Takk for all støtte de siste dagene. Ja for ikke å snakke om de siste xx årene. Min mann hentet Disneybilletter igår, første rad, perfekte plasser. Vi sees snart, ha en fantastisk dag. Elsker deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #245 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg er i live. Holder bare på med et nytt prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. oktober 2004 #246 Del Skrevet 31. oktober 2004 -men som alltid ellers, man må ta seg pauser fra prosjekter også. Ellers sier det pang, vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 6. november 2004 Forfatter #247 Del Skrevet 6. november 2004 Maxines ønskeliste til jul: isolert kompostbinge stikkspade av beste kvalitet nytt drivhus..... åttekantet lysthus.... rødvinskartongstativ og rødvin Denby Greenwich middagstallerken 2 stk ditto eggeglass 4 stk Hardanger bestikk Kristin is-skjeer 12 stk masse konfekt ny veske? nye støvletter? hansker? strøm på loftsgangen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 8. november 2004 Forfatter #248 Del Skrevet 8. november 2004 I dag sørger jeg. Sto opp før klokka ringte for å gå på jobb. Spiste frokost og drakk kaffe. Klarte ikke å gå ut døra for å "face" andre mennesker. Mitt store lille alvebarn reiste fra meg denne dagen for to år siden. Vi var på gravlunden i går, pyntet med granbar og tente lys, men hjertet mitt var helt stille og tomt. Jeg står tilbake med tomme armer. Det er som et sug i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. november 2004 #249 Del Skrevet 8. november 2004 En kjempe klem til deg på denne dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 8. november 2004 #250 Del Skrevet 8. november 2004 Tenker masse på deg i dag :cry: Mange gode til en person som har et stooort hjerte og alltid tenker på andre (får alltid så fine hilsener i dagboken min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 8. november 2004 #251 Del Skrevet 8. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 8. november 2004 Forfatter #252 Del Skrevet 8. november 2004 Takk for trøsten, jenter. Det varmer. En klok mann sa en gang: "Sorgens tårer er som vårens bekk over frossen sten". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 8. november 2004 Forfatter #253 Del Skrevet 8. november 2004 Et hvitt lys er brent nesten ned, snart er denne vonde dagen over.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. november 2004 #254 Del Skrevet 8. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. november 2004 #255 Del Skrevet 10. november 2004 God morgen min elskede mamma, har du lyst på besøk av en stor dame og en liten gutt sånn rundt elleve halv tolv idag....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 10. november 2004 Forfatter #256 Del Skrevet 10. november 2004 Har hatt hyggelig besøk i dag, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. november 2004 #257 Del Skrevet 10. november 2004 Kalispera? Kala? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. november 2004 #258 Del Skrevet 10. november 2004 Kalispera? Kala? Ikke spørsmålstegn etter kalispera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. november 2004 #259 Del Skrevet 13. november 2004 Salut, comment ca va? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #260 Del Skrevet 30. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå