Maxine Grey Skrevet 17. juli 2004 Forfatter #181 Del Skrevet 17. juli 2004 Cilla: Hellerudtoppen, stemmer det ja. Fin utsikt der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 17. juli 2004 #182 Del Skrevet 17. juli 2004 Bare innom med ønsker om at du må få en flott søndag! Klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 24. juli 2004 Forfatter #183 Del Skrevet 24. juli 2004 Rydder i CD-ene mine, jeg! Ante ikke at jeg hadde så mye rar musikk. Akkurat nå spiller jeg King's College Choir: "Favourite Hymns". Etterpå blir det Santana eller Clapton, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #184 Del Skrevet 25. juli 2004 I dag spiller jeg ballett-musikk Tchaikovsky. Sleeping Beauty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. juli 2004 #185 Del Skrevet 25. juli 2004 Kommer du på middag i dag eller...? Lover en liten hyggelig overraskelse........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #186 Del Skrevet 25. juli 2004 liker ikke overraskelser... ....men det er vel noe hyggelig, siden du sier det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. juli 2004 #187 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg vil også bli invitert på middag........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. juli 2004 #188 Del Skrevet 25. juli 2004 Var det en hyggelig overraskelse? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 25. juli 2004 #189 Del Skrevet 25. juli 2004 Håper dere har finere vær enn det vi har, for her ser det ikke ut som sommeren kommer. :-? Heldigvis skal vi to uker til Tyrkia, for ellers hadde jeg blitt gal av dritt været. Kos deg masse, og husk å slappe av også. mange klemmer fra Madammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #190 Del Skrevet 25. juli 2004 Var det en hyggelig overraskelse? :D ÅJA!!! Max og jeg fikk et innrammet vakkert brudebilde, Max fikk tre liter Ouzo på flaske på stativ med skrukork (HJELP!!!), jeg fikk retzinavin og gull til både ører og hals, og ikke minst pene ord fra datter og svigersønn. Og før det fikk vi både middag og toppen av bryllupskaka! Sukk! Gledes-sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. juli 2004 #191 Del Skrevet 25. juli 2004 ÅJA!!! Max og jeg fikk et innrammet vakkert brudebilde, Max fikk tre liter Ouzo på flaske på stativ med skrukork (HJELP!!!), jeg fikk retzinavin og gull til både ører og hals, og ikke minst pene ord fra datter og svigersønn. Og før det fikk vi både middag og toppen av bryllupskaka! Sukk! Gledes-sukk! For en omtenksom datter du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 25. juli 2004 #192 Del Skrevet 25. juli 2004 Kommer du på middag i dag eller...? Lover en liten hyggelig overraskelse........ Leste litt fort og leste " en lite hyggelig overraskelse" og tenkte huff..... Men ser nå jeg misforsto. En hyggelig overraskelse til en hyggelig mamma (og pappa)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #193 Del Skrevet 26. juli 2004 Nå skal jeg ut i hagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. juli 2004 #194 Del Skrevet 26. juli 2004 For noen flotte gaver! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #195 Del Skrevet 27. juli 2004 Takk for at dere titter innom! Jeg har det SÅÅÅ travelt om dagen. Jeg graver i hagen så svetten siler. Velsignet med godt vær er det bare å stå på. Ni meter med støttemur er nesten ferdig lagt opp, og tilstøtende kvadratmeter renset for bringebærkratt, røtter av gamle busker og ugress i uskjønn forening. I morgen står ni nye kvadratmeter for tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. juli 2004 #196 Del Skrevet 27. juli 2004 Jammen er dere heldige dere som har sol. Her i Hardanger har det ikke vært mye sommer. Er lei alt regnet. Ikke rart jeg vil til østlandet igjen. Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. juli 2004 #197 Del Skrevet 28. juli 2004 Som du jobber, Maxine :-) Det blir nok helt sikkert stilig når dere er ferdige. Skulle ønske vi også kunne se et snev av sommer, men det har meldt bra fra torsdag ot utover......og jeg begynner selvfølgelig å jobbe på mandag :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. juli 2004 #198 Del Skrevet 28. juli 2004 God sommer-klem til deg mammaen min! Tar med meg prinsessen og stikker innom deg i morgen kveld med brillene dine..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #199 Del Skrevet 28. juli 2004 Vil dere ha mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. juli 2004 #200 Del Skrevet 29. juli 2004 Ja, det hørtes godt ut.....! Vi er hos deg omtrent klokka seks tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå