Gjest Tex Skrevet 18. august 2003 #21 Del Skrevet 18. august 2003 Hei, Tex og Camie! Hvordan går det med forberedelsene? Jo takk det går bra, og hei selv!! Vi driver nå og styrer med forhåndsvarslene, og med å få fiks-ferdig oversikt over den komplette gjestelista, som jeg synes øker fra dag til dag.... Har nemlig stoooor slekt, og håper inderlig at det blir ok for alle som skal være der... Er litt redd for at det skal bli så mange at jeg ikke får sagt hei til alle, noe jeg synes bør være et minimumskrav fra gjestene til brudeparet... Ellers driver vi og lager oversikt over pliktdansene, og finne musikk til.... Gudskjelov at mamma har både peil og oversikt..... Og dere da..? Hvor langt har dere kommet og når skal datteren din egentlig gifte seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. august 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 26. august 2003 Vet dere, i dag har jeg følelsen av at sommeren definitivt er på hell. I går satt jeg på verandaen med et glass retzina-vin og tenkte at NÅ... nå er det siste kvelden med sommer. Og i dag ser det faktisk slik ut. Det er alltid vemodig. Jobben tar mye energi nå, det skal spares her og spares der, og vi klarer rett og slett ikke å få gjort så mye vi skal, og det synes jeg er så trist, så trist. Jeg er faktisk ganske sinna. Jeg får trøste meg med tanken på historien om sjøstjernene. For den ene av millioner som får en hjelpende hånd, for den ene utgjør det alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 27. august 2003 #23 Del Skrevet 27. august 2003 Leste gjennom dagboka di. Det var hyggelig lesing en onsdagskveld. Sommeren er på hell, det er helt sikkert. Sola varmer bittelitt mindre, og så forsvinner den bittelitt tidligere fra terrrassen... Høsten har heldigvis sin sjarm den også. Lykke til med bryllupsforberedelsene - ser ut til at du har nok å henge fingrene i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 27. august 2003 #24 Del Skrevet 27. august 2003 Hei jeg ville bare inn å hilse på deg,for en flott dagbok du har laget.Den er virkelig koslig å lese.Jeg skulle ha vært her før men jeg er litt genert tror jeg selv om ikke andre på forumet har fått det inntrykket av meg. Jeg stresser litt med barnedåp og skal hjelpe min datter med det nå sen høstes. Du får ha en fin dag og stå på hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 27. august 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 27. august 2003 Takk for hilsen, Brunhilde! Åja, høsten har sin sjarm. Før likte jeg ikke høsten noe særlig, men nå synes jeg det er deilig den perioden mellom høstrydding og julestri, hvor man kroer seg i sofaen med fyr på peisen og skal ingen steder. Men jeg kan godt tenke meg en flott og varm september først! I dag morges var det kaldt! Det kan virke som det ikke blir aktuelt å bruke sommerbuksene på jobb mer, det blir nok litt for kjølig sånn tidlig på morgenkvisten. Men i ettermiddag har jeg hersa rundt noen timer ute i hagen. Gubben sa han skulle se på fotball på tv, og da sa jeg: "Da blir det ikke noe middag, jeg går ut!" Da gikk han lykkelig i gang med speil-eggene sine og koste seg i fred og ro i stua, mens jeg dro arbeidsbuksene på og gikk i gang med å fjerne noen busker som har vokst over seg. Neste år blir det roser der! Må bare blande godt med kompost i jorda. Det er greit med alt som kan gjøres nå utover høsten, for til våren blir det ikke tid. Jeg er faktisk litt sånn god og trøtt. Kanskje jeg skal krype til køys med boka mi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 28. august 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 28. august 2003 Har hatt en fin ettermiddag med hagearbeid også i dag, og sitter her og pleier mine brennesle-svisår! Groblad demper både blemmer og sviing. Nå ligger det en svær haug med greiner som skal males opp på kompostkvernen i helgen. Bare været holder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 30. august 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg er syk! Stakkars meg. Bare sitter her og henger. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. august 2003 #28 Del Skrevet 30. august 2003 Stakkars deg!!! Har du ingen snille barn som kommer og pleier deg....? Hva feiler det deg, da.... Trøsteklem fra Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 30. august 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 30. august 2003 Takk for hilsen, Atacand! Lykke til med dåpen. Jeg forstår deg slik at det er barnebarn som skal døpes? Og takk til Tex. - Jeg tror jeg bare er forferdelig sliten av en tøff uke på jobb. Ikke så mye selve jobben som det at vi har trusselen om nedskjæringer hengende over oss. Jeg blir så forferdelig sinna og lei meg over hykleriet når de som sier at de skal ruste opp skolen gjør det stikk motsatte. JA! - det koster å ta vare på de som ikke kan ta vare på seg selv. (Jobber med funksjonshemmede). Men uten disse ressursene kan vi ikke drive skole, da blir det bare oppbevaring, og det er da vel ikke det som er meningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2003 #30 Del Skrevet 31. august 2003 Gratulerer først med vel overstått bursdag.. og sender deg nå en bli-frisk-vibrasjon for å få deg frisk. Høsten er virkelig i innmars ja, men det er jo egentlig en hærlig årstid da. Soppen har kommet tidlig i år, så fryseren blir fullere og fullere. Du får fortsatt ha en fin høst Mother.... :D Masse klemmer fra Merete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 31. august 2003 Forfatter #31 Del Skrevet 31. august 2003 Kjempebra Merete! Å, jeg synes jeg kjenner noen friske vibber som røsker i kroppen alt! Jeg tror jeg bestemmer meg for å være bra i morgen. Jeg er en av de heldige som liker å gå på jobb, og det er fordi jeg har så kuuule folk jeg jobber sammen med! Jeg savner dem alt! Yesss!!! I morgen er alt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 1. september 2003 #32 Del Skrevet 1. september 2003 Hei Mother :D Måtte inn og gi deg noen bli frisk vibber så du kommer deg på beina.Håper alt er bedre med deg rart at du ikke har vært i Medisinskapet og hentet medisin. Ja det er mitt første barnebarn som skal døpes og jeg tenkte i gi barnet et rør til å ha dåpsattesten i.Men jeg fikk greie på at dette ikke var ekte sølv og et flasset av etter en stund.Dette er jo ikke godt nok for et barnebarn. :o Skolen bør rustes opp til tusen,komunne har jo fått pengene men brukt det på noe annet ennn skoler. Norge kommer lengre olengre bak i køen når det gjelder kvalitet i utdannelse og bygg. Innskrenkelses spøkelse henger vel over alle komuneansatte,hvordan tror du det blir hvis FRP kommer på taburettene. Ha en fin dag stå på Mother. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 4. september 2003 Forfatter #33 Del Skrevet 4. september 2003 I går gikk jeg fra jobben - vi hadde nettopp fått vite at det kommer til å bli mer innskrenkninger over nyttår, og jeg ser en stor plakat der det står: "SATS PÅ SKOLEN!" Unnskyld? Hva er det jeg ikke har skjønt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. september 2003 #34 Del Skrevet 28. september 2003 Hei på deg, nå er det lenge siden du har foretatt en oppdatering her.... Åssen står det til?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 29. september 2003 Forfatter #35 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg er for trist til å skrive.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 29. september 2003 #36 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg er for trist til å skrive.... En liten trøsteklem fra Camie..... :trøste: som egentlig også lurer litt på hvorfor mother er trist..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 29. september 2003 Forfatter #37 Del Skrevet 29. september 2003 Politikken, Camie, politikken........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #38 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ser jeg lyset der framme, snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #39 Del Skrevet 12. oktober 2003 Fredag hadde vi møte med rektor. Det skal reduseres med flere stillinger og spares inn på utgifter. Ikke engang en binders kan kjøpes inn uten klarering. Jeg kan ikke skjønne hvordan man kan redusere uten at det går ut over elevene. I morgen skal vi som er kommunalt ansatte uttale oss om hvordan vi mener kuttene skal gjøres. Jeg har ikke noe svar. Men sola skinner i dag - og nå går jeg ut og rydder inn for vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. oktober 2003 #40 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvordan var det på jobb idag....?? *Bekymret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå