Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #701 Del Skrevet 11. oktober 2006 *oppretter nytt abonnement* Snakka med gamlefar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #702 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg nyter stillheten i natten. Max snorker. Her sitter jeg, gamle meg. Spiller Sims, chatter litt her og litt der, hører på litt musikk, tar en sherry (som gamle damer gjør...) En uke har gått. Enda en. Enda en uke som aldri kommer tilbake ... Enda en uke jeg aldri får igjen ... Akkurat nå føler jeg så sterkt på dette - - at livet på en måte heller nedover istedet for oppover. Og det er helt greit. Greit at det er bevegelse. Greit at livet endres. Greit at alt ikke varer og varer og varer ... Høsten er egentlig en veldig fin tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. oktober 2006 #703 Del Skrevet 21. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 21. oktober 2006 #704 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg deler gjerne en sherry med deg, om ikke annet her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 15. november 2006 Forfatter #705 Del Skrevet 15. november 2006 hey alle sammen. trøtte forhold her. formen er dårlig og det skjer lite. ikke en eneste julepresang er klar ... shame on me ... men: det blir jul allikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 15. november 2006 #706 Del Skrevet 15. november 2006 Og du er mor til Evelina, JuleDronningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2006 #707 Del Skrevet 15. november 2006 hi hi hun bare lyver Hun og fatters har delt julegavejobben mellom seg, og jeg har personlig sørget for at alle fatterns er i boks. Så strengt tatt har hun både rett og feil, halve jobben er gjort, bare synd det ikke er hennes halvdel *fnis* Men hun har da sannelig god nok unnskyldning med elendig helse og stadig barnevaktjobbing...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 15. november 2006 #708 Del Skrevet 15. november 2006 Hjelpe henne da, Eve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2006 #709 Del Skrevet 15. november 2006 Nope, thank you, jeg vil helst ikke kjøpe mine egne julegaver, ei heller min søsters eller mine barns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 15. november 2006 #710 Del Skrevet 15. november 2006 Yeye.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2006 #711 Del Skrevet 15. november 2006 satser på at du skjønner det vel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 15. november 2006 #712 Del Skrevet 15. november 2006 Jadda, masa! Men du har selvsagt laget en stor liste med gode alternativer til henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2006 #713 Del Skrevet 15. november 2006 ja så klart, hva tar du meg egentlig for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 15. november 2006 #714 Del Skrevet 15. november 2006 Ikke spør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. november 2006 #715 Del Skrevet 15. november 2006 hey alle sammen. trøtte forhold her. formen er dårlig og det skjer lite. ikke en eneste julepresang er klar ... shame on me ... men: det blir jul allikevel! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2006 #716 Del Skrevet 16. november 2006 God morgen mamma, håper formen din er bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 17. november 2006 Forfatter #717 Del Skrevet 17. november 2006 oi! så mange som var innom her!!! Hey alle sammen. formen er ikke på topp sitter og venter på at det skal bli leggetid ... kos dere med fredag alle dere unge og spreke - og alle dere ikke fullt så unge og spreke ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2006 #718 Del Skrevet 20. november 2006 Og du er fremdeles ikke frisk....... Stakkars mamsen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 7. desember 2006 #719 Del Skrevet 7. desember 2006 Og jeg glemte å takke deg her for den fine DVD'en! Jeg har den på jobben, starter hver dag med å kikke på den og kjenner omtanken fylle sinnet før jeg starter jobbingen. Balsam, ren skjær balsam! Tusen takk, her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. desember 2006 #720 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei Maxine Mine foreldre er også grekofile og reiser hvert år til Kreta. Nå har de falt pladask for gresk youghurt og gresk honning. Vet du om man kan få tak i det i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå