Maxine Grey Skrevet 7. august 2006 Forfatter #641 Del Skrevet 7. august 2006 har plaska en time i obos-poolen og blitt skikkelig opplagt. Har spist spaghetti og hørt på korsang. En skikkelig vellykket ettermiddag. Jah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #642 Del Skrevet 7. august 2006 Er du hjemme på formiddagen i morgen....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 7. august 2006 Forfatter #643 Del Skrevet 7. august 2006 jæpp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 7. august 2006 #644 Del Skrevet 7. august 2006 *vinker pent og pyntelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #645 Del Skrevet 8. august 2006 God morgen Kan prinsessen og jeg ta en ultrakjapp tur innom om ca halvannen time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 8. august 2006 #646 Del Skrevet 8. august 2006 Obos-poolen er rett og slett et plaskebasseng i plast. Vårt er stort nok til både mor og far og barn samtidig. Det er utstyrt med rensepumpe og er forholdsvis dypt. I mangel av et skikkelig basseng fungerer det utmerket. ← SMART! Hadde jeg hatt plass, hadde vi også hatt ett slikt. Inntil da tar jeg fotbad på terassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 8. august 2006 Forfatter #647 Del Skrevet 8. august 2006 En dag med total avslappelse. Har kjørt etpar maskiner med tøy, hatt besøk av datter og datterdatter, pusla litt i hagen, hatt fisk til middag (nam-nam), og NÅ ganske straks skal jeg ta et lite plask ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 10. august 2006 #648 Del Skrevet 10. august 2006 Kanskje jeg skal montere et lite basseng på verandaen? Jeg bare drar plast rundt rekkverket også har jeg et basseng på størrelse med et badekar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2006 #649 Del Skrevet 10. august 2006 God morgen mamsen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 10. august 2006 Forfatter #650 Del Skrevet 10. august 2006 Gudd mårning! Sover litt annerledes om natta nå, det vil si, jeg sover bare deler av natta. Resten av natta er jeg opp og passer huset og nabolaget. Naboene er også mer årvåkne, kan godt si vi passer på på skift ... Grunnen er at vi har hatt flere innbrudd i nærheten den siste uka, tre naboer har hatt nattebesøk mens de sov - ikke hyggelig å tenke på! Godt det ikke er jobb enda, for det hadde jeg ikke klart .. Men nå har jeg hatt tre gode timer etter klokka seks, det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. august 2006 #651 Del Skrevet 10. august 2006 Oi! Så ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 10. august 2006 Forfatter #652 Del Skrevet 10. august 2006 GJESP !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2006 #653 Del Skrevet 10. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 10. august 2006 Forfatter #654 Del Skrevet 10. august 2006 Nå har jeg fylt magen til Max med pannekaker og bacon. Jeg har kasta innpå en øl. Jeg har tenkt å legge meg på senga og late som om jeg skal lese. Jeg håper at jeg sovner. Mens det er lyst. Og ingen tyver lusker. Så kan jeg vakte hus og nabolag til natta igjen ... "Vi lister oss så stilt på tå ..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. august 2006 #655 Del Skrevet 10. august 2006 En liten lur nå er nok ikke så dumt. Trist at det har vært innbrudd og at det blir nattevåk. Men det er godt det er noen som påtar seg ansvar for å passe litt ekstra på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2006 #656 Del Skrevet 10. august 2006 Gjør bare oppmerksom på at vi ikke har hverken hustelefon eller mobilnett nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 10. august 2006 Forfatter #657 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg har sovet som en stein i tre timer. Max vekket meg klokka 22. Jeg vet ikke helt når jeg skal være våken i natt ... jeg bør vel få meg den søvnen jeg kan - . Ingen - jeg mener INGEN - skal ta seg ustraffet inn imitt hjem. Så jeg er her. Og jeg sover ikke. Som andre gjør. Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 10. august 2006 Forfatter #658 Del Skrevet 10. august 2006 passer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 10. august 2006 #659 Del Skrevet 10. august 2006 Ojsann! Det er godt det er noen som passer på hverandre, slikt varmer Qlios hjerte og holder også henne våken noen timer til. Går du rundt, eller sitter du i vinduet? Lov meg at du er forsiktig, da.... du er for god til å bli tatt av en "bad guy"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 10. august 2006 Forfatter #660 Del Skrevet 10. august 2006 Akkurat nå kom min kjære nabo ( som er purk) hjem. Triller inn i sin garasje i dette øyeblikk. Her skal for pokker ingen få ta med seg noe som ikke er sitt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå