Gjest Piper Skrevet 24. november 2005 #441 Del Skrevet 24. november 2005 Og nå ble jeg ikke nysgjerrig nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2005 #442 Del Skrevet 24. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. november 2005 #443 Del Skrevet 24. november 2005 :klø: Heia Maxine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. november 2005 #444 Del Skrevet 24. november 2005 Slutter meg til de nyfikne. Nå er jeg spent altså.... Er det heia Maxine??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2005 #445 Del Skrevet 25. november 2005 Jepp det er heia Maxine, og ned med dusten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. november 2005 #446 Del Skrevet 26. november 2005 Heia, Maxine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. november 2005 Forfatter #447 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) OK! Jeg er litt opptatt med barnebarn denne helgen...!!! Dreier seg om jobb. En viss avdeling trenger til litt justering og spesiell tilpasning for å få ting til å gli smertefritt. Man gir litt, og får noe igjen som er litt bedre enn tariffavtalen skulle tilsi... SÅ FÅR man dårlig råd, og må spare inn. Muntlige avtaler brytes. Ledelsen ønsker at de ansatte skal yte i forhold til avtalen, MEN innskrenker fordelen den andre veien. Get it? Man blir presentert tre forskjelllige alternativer til løsning. De to første er så definitivt brudd på alle forskrifter, men til ledelsens fordel. Den tredje er et juksetilbud til ingens fordel for å få oss til å velge et av de to andre. Og hva tror dere vi gjør...??? Og mandag skal jeg avspasere...... Endret 26. november 2005 av Maxine Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. november 2005 #448 Del Skrevet 26. november 2005 Hurra for Maxine og de andre som er med Maxine! Avspaser deg grønn på mandag, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2005 #449 Del Skrevet 27. november 2005 Mor jeg jeg skal ut på shopping på mandag Jeg husker da vi hadde shoppedag i fjor, da var vi og besøkte :-)anna på sykehuset med den nyfødte lilleprinsessen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. november 2005 #450 Del Skrevet 27. november 2005 Du er tøff, Maxine. Jeg liker sånne som klarer å holde hodet kaldt i slike situasjoner og tenke på både seg selv og andre + bedriften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. november 2005 #451 Del Skrevet 27. november 2005 Maxine er kjempetøff, og dattera har et godt forbilde i mora. til verdens tøffeste og mest omtenksomme Maxine, som vet å stå på krava. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2005 #452 Del Skrevet 27. november 2005 Takk for hyggelig selskap i dag Og tusen takk for min nye kirke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 4. desember 2005 #453 Del Skrevet 4. desember 2005 Heia Maxine! Adventsklemmer til deg fra meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 18. desember 2005 #454 Del Skrevet 18. desember 2005 Kan jo ikke være verre enn deg We wish you a Merry Christmas; We wish you a Merry Christmas; We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #455 Del Skrevet 20. desember 2005 Ja nu stunder det til jul! I morgen avsluttes høstsemesteret med en aldri så liten julelunsj. I dag har Max og meg fått handlet det siste av julegaver. Mens vi satt stille og rolig og bespiste oss kom innrømmelsen: på tross av hva vi har avtalt har han nok kjøpt en aldri så liten julegave til sin kone.... hvilket medfører at jeg er NØDT til å ta en liten handletur alene... Ellers har jeg i dag sett på bilder fra dette året, og sterkt inspireret av Max's kraftfulle uttrykk idet vi drar ut på handletur (JEG HATER VINTEREN!!! JEG VIL FLYTTE TIL KARPATHOS!!!) har jeg drømt meg bort i bildene fra de to turene vi har tatt i år.. Max fikk følgende svar fra sin frue: "Men vil du reise fra barn og barnebarn...?" og svarte: "(Sukk! - pause - nei. - vi kan vel ikke det...") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. desember 2005 #456 Del Skrevet 21. desember 2005 *dårlig samvittighet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. desember 2005 #457 Del Skrevet 21. desember 2005 Vanskelig det der, når man drømmer seg bort til sitt "paradis" men vet at paradis på jord er barn og barnebarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. desember 2005 #458 Del Skrevet 21. desember 2005 En riktig god jul til deg og alle dine, Maxine! (det rimte jo nesten ogsaa det! ) Haaper julefreden snart kan senke seg i det Maxinske hjem. -klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 22. desember 2005 #459 Del Skrevet 22. desember 2005 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 22. desember 2005 #460 Del Skrevet 22. desember 2005 Ønsker deg og dine en riktig god jul, og håper du får alt du ønsker for det fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå