Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #381 Del Skrevet 21. oktober 2005 Takk for oppmuntring i dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2005 #382 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hei Mamsèn, ha en fin lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. oktober 2005 #383 Del Skrevet 22. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 22. oktober 2005 #384 Del Skrevet 22. oktober 2005 kose deg masse i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #385 Del Skrevet 25. oktober 2005 Og så forsvant søvnen for denne natten, også. Må innrømme at jeg krabbet til køys kvart over ti, men synes likevel at å våkne klokka halv fem er i tidligste laget..... Hva i all verden er det som tar søvnen fra meg... skjønner ingen ting, jeg! Max sover og drunter og snorker i vilden sky, mens jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #386 Del Skrevet 25. oktober 2005 Eg er også våken no, men eg er på veg i seng!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #387 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kanskje det er noe i drikkevannet..? Jeg har også vært våken en stund. Og så har jeg fortalt Even om det-du-vet. Reaksjonen ble som forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 3. november 2005 #388 Del Skrevet 3. november 2005 Nå er det snart helg Maxine Håper du får sove litt lengre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2005 #389 Del Skrevet 3. november 2005 Maxine har svært liten tilgang til nett for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 5. november 2005 Forfatter #390 Del Skrevet 5. november 2005 Nå er jeg her! Halloooo Piper og Evelina og Veslo og MrsL! Jeg har besøk! min søster, to svogre og min søsters barnebarn. Gutta skal på cup-finale. Jeg og min søster skal IKKE på cup-finale. Men i dag skal vi til byen og rusle. Søssan og jeg skal gå på Nasjonalgalleriet. Vet ikke om gutta vil være med, de skal sikkert se på livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2005 #391 Del Skrevet 5. november 2005 Kos dere på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. november 2005 #392 Del Skrevet 5. november 2005 Kose dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 7. november 2005 Forfatter #393 Del Skrevet 7. november 2005 God morgen! Ny uke, nye muligheter! Nå skal de heldige cup-gjestene mine reise, om etpar timer sitter de på flyet, og moroa er over for denne gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 7. november 2005 #394 Del Skrevet 7. november 2005 Hei Maxine! Har ikke vært innom dagboken din før, men ble oppmerksom på nick-navnet ditt i dag når jeg scannet gjennom "nye innlegg" sidene. Og da jeg er en veldig ivrig "Judging Amy" fan, måtte jeg jo bare sjekke ut denne boken!! Det har vært svært hyggelig å lese litt!! Hilsen, Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2005 #395 Del Skrevet 7. november 2005 til mamma Ha en fin dag, mamma, takk for igår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 7. november 2005 #396 Del Skrevet 7. november 2005 Håper dere har kost dere mye Ha en flott uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. november 2005 #397 Del Skrevet 7. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 7. november 2005 #398 Del Skrevet 7. november 2005 til deg og tanker for morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 12. november 2005 Forfatter #399 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) I en stor dobbelseng på gjesterommet ligger en prins og sover. Han har spist pizza og drukket cola, is til dessert, og sett på Mary Poppins på Disneychannel sammen med mormor. Han er en stor og flink gutt som skal hjelpe mormor med å måke snø når han blir stor. Mens han måker skal mormor steke vafler, og når måkinga er gjort, skal vi spise vafler med syltetøy. Endret 12. november 2005 av Maxine Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2005 #400 Del Skrevet 13. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå