Gå til innhold

Maxines mimrebok

Maxine Grey

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vasker mine hender...

Forøvrig er jeg endelig skikkelig på nett igjen og i gang på laptoppen jeg fikk til bursdagen min av snille Max. Han skal forresten bare være glad at ha er like hel etter at han og kameraten hans kræsja pc-en min. Heldigvis hadde jeg det ALLER meste på ekstern hard-disk, bilder, filmer, slektsmappa mi og dagbøkene. Det som er borte er alle linker (favoritter) posten for august og mail-adressene mine.

Det er ikke så ille med alle bryllupslinkene, det var mer av sentimentalitet at jeg sparte på dem, det verste er alle linker til slektsforskning, slike som man tilfeligvis kommer over og lagrer for å sjekke dem ut senere.

Det jeg kan gjøre nå som jeg ikke kunne med den gamle maskinen (som forøvrig min kjære bror skal få lov til å fikse slik at barnebarna kan spille Sims på den)

er å krabbe under dyna og ta KG med på fanget......

Om en uke er jeg forresten på Karpathos... omtrent akkurat på denne tida neste søndag rusler vi langs stranda til SeaSide for å hilse på Anna og Vasiliev og deres ukrainske servitører Tanya og Nadia og bestiller gresk salat med feta og retzina til meg og toast og mythos til Max...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei Maxine

Nå har vi kommet hjem fra Mallorca, og det var deilig med ferie. Kunne fint vært bedre vær, men vi koste oss med andre ting på de verste dagene. Har aldri hatt en så aktiv ferie før, for det var volleyball, tennis, biljard, bordtennis og et ballspill jeg ikke husker navnet på. så barna storkoste seg.

Ellers var det mye god mat og drikke, som det igjen skal være når man er på ferie :sjarmor: vi hadde bestilt alt inkludert denne gangen, så barna hentet sin egen drikke hele dagen, og det var mange alkoholfrie drinker de fikk servert :ler: Mye is var det også, for det var desserten deres både etter lunsj og middag hver dag. Men det er vel slik det skal være også, når man først har ferie.

Ellers er det godt å være hjemme igjen også, men kunne fint klart en uke eller to til :sjarmor:

Dere kommer sikkert til å få en strålende tur til hellas ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.

En uke fri.

Så får vi se om jeg klarer å kutte ut jobben slik at jeg kan få tatt igjen litt søvn.

Det må kunne gå bra på stranden i Pigadia..

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben legger du igjen hjemme, for nå skal du ha ferie :klem: Du må kose deg masse, og bade og sole deg litt for meg også :sjarmor:

Spørs om du klarer å komme før Tex i juleforumet, for det forundrer meg ikke at hun sitter oppe i hele natt og håper at Hege snart skal åpne det :ler: Men det hadde vært stilig om du klarte det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akk, ja, jobben summer i hodet, noen mumler om at noen kanskje får tilbud om ny type stilling, så det summer og summer og summer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sover og soler meg og har det kjempefint.

Vaeret her paa Karpathos i oktober er som en kjempegod norsk sommer.

Deilig.

Naa skal vi ut for aa finne noe god mat aa spise. I morgen skal vi ut i jeep og inspisere Olympos og litt mer.

Her er deilig aa vaere....

Lurer paa hvor lenge man kunne klare seg her hvis man bare lot vaere aa moete opp til flyavgang..............................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har det fortsatt kjempefint...men hoesten lurer rundt hjoernet her naa... lurer paa hva som hadde skjedd om vi bare rett og slett ikke reiste hjem igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det fortsatt kjempefint...men hoesten lurer rundt hjoernet her naa... lurer paa hva som hadde skjedd om vi bare rett og slett ikke reiste hjem igjen....

Da hadde unger og barnebarn savnet dere noe helt forferdelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...