Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #281 Del Skrevet 26. februar 2005 *håper å få lirket ut noen hemmeligheter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #282 Del Skrevet 26. februar 2005 Vi får se på det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 26. februar 2005 #283 Del Skrevet 26. februar 2005 Ønsker deg og dine en koselig lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 26. februar 2005 #284 Del Skrevet 26. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #285 Del Skrevet 26. februar 2005 Vi får se på det.... Har prata ut med gubben. Vi sees i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. februar 2005 #286 Del Skrevet 27. februar 2005 Kos deg på din kjære datters bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. februar 2005 #287 Del Skrevet 27. februar 2005 Håper dere har hatt en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #288 Del Skrevet 5. mars 2005 -og skulle dere av en eller annen grunn ikke ha hatt en lige god dag som vi ønsker dere, >> Så lenge skuta kan gå så lenge hjertet kan slå... Sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #289 Del Skrevet 13. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 18. mars 2005 #290 Del Skrevet 18. mars 2005 Ønsker deg og dine en strålende helg :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2005 #291 Del Skrevet 19. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 4. april 2005 Forfatter #292 Del Skrevet 4. april 2005 Livet rusler i vei. Tusler og pusler med de søte småplantene som vokser seg store og sterke i kjelleren under vekstlysets varme. Titter etter løkene som er satt til driving. Spiller litt Sims. Eller bygger, helst. Har litt dilla på hus med mange trapper og nivåforskjeller, men må jukse litt for å få det til.... Gøy! Skal til tannlegen onsdag.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. april 2005 #293 Del Skrevet 5. april 2005 Ha en fin dag, vi sees neste lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. april 2005 #294 Del Skrevet 5. april 2005 Høres ut som om du har det ordentlig koselig, Maxine. Misunner deg ikke tannlegen. Skal dit igjen selv senere denne måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 22. mai 2005 #295 Del Skrevet 22. mai 2005 Takk for nydelige ord i dagboke mi! De har jeg tenkt mye på i dag...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #296 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg er så lykkelig. Solen skinner, jeg har nydt rødvin på min veranda i ettermiddagssolens glans. Jeg har tuslet rundt huset, sjekket naboens vannebehov (de er på ferie) og dusjet deres petuniaer og pelargonium i knebukset og barfotet tilstand. Når varmen og solen slår til, våkner middelhavsmennesket i meg, skuldrene senkes og hele verden blir et vakkert sted. Selv om den store sommervarmen til nå har glimret med sitt fravær er det fremdeles noen uker til solen snur og turen mot mørke og snødrev begynner. Skitt i det. Når St. Hans vel er passert, tar jeg Max under armen (eller var det omvendt?), parkerer på Gardermoem og innvier den kommende mørke årstid med 14 dagers middelhavssol på Karpathos i tosomhet. Min mann og jeg. Om 25 dager. ........ Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #297 Del Skrevet 10. juni 2005 I noen perioder er livet mer vanskelig enn ellers. Når noe blir vanskelig, blir jeg introvert og veldig opptatt med "viktige" saker. Slik lurer jeg meg selv. Og om natten kommer drømmene der jeg kaver ivei for å løse problemer, enten det nå er for å finne dekketøy eller gjenglemte rosa/turkise sko. Godt at natten er lys og sval. For å si det slik: dette er ikke tiden for å slutte å røyke. Max er på hyttetur med gutta. Men jeg er ikke alene: i en svær dobbeltseng sover mine to barnebarn i fred og ro. Vi har spist junk-food og godteri, sett på Harry Potter og studert vikinger og geografi. I natt ber jeg en bønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 10. juni 2005 #298 Del Skrevet 10. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #299 Del Skrevet 12. juni 2005 Skuta har vært ute i hardt vær. Store mers har fått en revne, men det kan ordnes. "Du greier jobben med glans, og stemner atter til lands, og tar ein kyss eller to i ein yrande dans..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juni 2005 #300 Del Skrevet 14. juni 2005 :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå