Lythande Skrevet 13. august 2004 #221 Del Skrevet 13. august 2004 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 16. august 2004 #222 Del Skrevet 16. august 2004 Har vært på ferie, men slenger meg på en gratulasjon alikevel. Håper dagen ble fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 20. august 2004 #223 Del Skrevet 20. august 2004 Nå har Frøken KalloRilla bestemt seg for å legge igjen en helgehilsen i dagbøkene til fjærn og nær. Ha en fortreffelig helg og bruk den som best du kan Det skal i hvertfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 22. august 2004 Forfatter #224 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg fryser.... har satt på ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 22. august 2004 #225 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg og! Brr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 22. august 2004 #226 Del Skrevet 22. august 2004 Hei på deg Var du på slektstreff på øya her for et par uker siden? En kollega av meg kom nemlig og fortalte at han hadde vært der... og det vra SÅ fantastisk. Og da han sa hvilke familier det gjaldt så skjønte jeg at det var din slekt. Ellers: gratulerer med overstått!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. august 2004 Forfatter #227 Del Skrevet 26. august 2004 Maxine b'ynner å komme seg etter et heavy virus-angrep.... alltid et godt tegn når man klarer å skrive innlegg på KG! Til alle som har vært innom: Takk og hei! Anna: har sendt deg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 27. august 2004 Forfatter #228 Del Skrevet 27. august 2004 Fremdeles ganske utslått - har klart å skifte på sengene, og det var det. Jaja. Det kommer vel en dag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. august 2004 #229 Del Skrevet 27. august 2004 Huff a meg. Ikke noe særlig å være syk. bra det går rett veien da. Håper du har det bra ellers, og at du snart er frisk igjen. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 28. august 2004 #230 Del Skrevet 28. august 2004 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. september 2004 #231 Del Skrevet 4. september 2004 Min elskede mamma, håper du ligger trygt og godt i den store gode varme sengen din. Jeg sitter oppe og venter på min mann, har skjønt det slik at din er horisontal allerede...... Nå er det snart på tide å racle litt, lenge siden sist. Kanskje vi får det til før dere reiser....? Stoor nattaklem til deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 4. september 2004 Forfatter #232 Del Skrevet 4. september 2004 Sove, jeg? Neida, jeg sitter og leser på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. september 2004 #233 Del Skrevet 5. september 2004 Åssen går det med mailen? Min elskede sønn har funnet et sverd i kjelleren og står fornøyd på verandaen og leker trollmann.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. september 2004 #234 Del Skrevet 14. september 2004 Ikke få hetta når du leser dagboken min i dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 19. september 2004 Forfatter #235 Del Skrevet 19. september 2004 Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe vettugt her i dagboka mi. Det er nok fordi jeg ikke har noe vettugt å skrive. Det er mye fram og tilbake i hodet mitt for tida. Jeg sover som en stein og drømmer masse og våkner med en god følelse, og jeg sover lite og drømmer masse og våkner med en vond følelse. :cry: Jeg vet liksom ikke helt hvor jeg er! Og da er det ikke greit å mene noe hverken om det ene eller andre. (Åsså var det en pm jeg skal svare på.. :oops: ....) Akk, ja. Det var et hjertesukk. Dessuten liker jeg ikke høsten. :veldigsur: tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. september 2004 #236 Del Skrevet 19. september 2004 Dessuten liker jeg ikke høsten. :veldigsur: tror jeg. Joda, det gjør du og det har du gjort i hele ditt liv. Eplekaka står i ovnen, ungene spiser frokost og gleder seg masse til mormor og morfar kommer på besøk. Jeg har overhodet ikke tenkt å rydde før dere kommer, men jeg håper jeg rekker en runde med støvsugeren..... Vi sees snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 19. september 2004 Forfatter #237 Del Skrevet 19. september 2004 Gi søren i støvsugeren. Og jeg liker IKKE høsten. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 19. september 2004 Forfatter #238 Del Skrevet 19. september 2004 Og dessuten er jeg deppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. september 2004 #239 Del Skrevet 19. september 2004 Har støvsugd. Skal ta ut kaka nå. Hvorfor er du så deppa da....? :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 19. september 2004 Forfatter #240 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg er møkk lei senile folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå