Gå til innhold

Er det vanlig å sove med BH-en på?


Gjest gjest.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm.... Jeg er visst en av få som sover med bh`n på :). Føler meg faktisk litt naken uten den jeg.... :fnise:

Du dusjer vel ikke med BH også, vel? :gjeiper: Da er du jo faktisk helt naken ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt opp til hver og en om man vil sove med eller uten BH, men jeg forstår heller ikke helt utsagnene om at man føler seg naken uten. Erm, man er jo det? :klø:

Ellers sover ikke jeg med BH.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri opplevd. Det ville overrasket meg hvis noen følte for å dele den informasjonen, for ikke å snakke om hvis jeg ble spurt selv. Jeg sover forøvrig med den på. Men ville høflig avslått å svare om noen faktisk spurte meg om dette i RL :)

Det er vel ikke uvanlig at nære venninner kan diskutere slike ting? Når jeg tenker meg om så har jeg vel ikke snakket om bh i forbindelse med soving på kanskje ti år (da var jeg 15) men likevel..jeg kunne sikkert lett ha gjort det samme i dag! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma lærte meg med en gang jeg begynte med bh at jeg ikke måtte sove med den. Vet ikke helt hvorfor, men synes uansett det er ubehagelig.

Har hørt rykter om at man kan øke risikoen for kreft (men hva gjør ikke det?)

Og så har jeg også hørt at man kan få hengepupper av å ikke gjøre det (men det tror jeg ikke så mye på)

Jeg har hørt akkurat det samme (x 3!)

sikkert ikke noe i det.. kreft kan man jo få av "alt"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pusekatten_*

Hiver meg på her, jeg :sjenert:

Jeg sover som regel med bh på av to grunner:

1) jeg liker ikke å bli klam mellom puppene, og

2) noen ganger er de så ømme at det er vondt å være uten

Et lite spørsmål til dere som sier det er så ubehagelig, er det fordi den er stram dere syns det? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover uten. Kan finne på å sove med når jeg har vært på fylla, men da er det som regel andre klesplagg som også er på :fnise:

Du er vel ikke tilfeldigvis av den typen som noen ganger sover med sko også?? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her, jeg :sjenert:

Jeg sover som regel med bh på av to grunner:

1) jeg liker ikke å bli klam mellom puppene, og

2) noen ganger er de så ømme at det er vondt å være uten

Et lite spørsmål til dere som sier det er så ubehagelig, er det fordi den er stram dere syns det? *nysgjerrig*

Nå ble jeg liksom den sinnskykt irriterende skravlebøtta her, men jeg svarer likevel...

Jeg synes det er ubehagelig pga spilene og at det; ja, strammer. Den har en tendens til å "vri seg" i søvne liksom. Mulig jeg sover urolig, jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart å sove med bh på. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb er å ta den av, liker egentlig ikke å gå med bh.

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_hei_*

Vanligvis sover jeg naken, men før mensen er brystene så store og ømme at jeg rett og slett ha bh på for at det ikke skal være for vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som synes den er ubehagelig å bruke selv til dagtid, må ha ha feil type eller passform? Den skal jo gi støtte og holde ting på plass. Jeg får en helt annen bevegelsesfrihet når jeg får den på, greit å kunne hoppe og danse og løpe uten at ting hopper rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som synes den er ubehagelig å bruke selv til dagtid, må ha ha feil type eller passform? Den skal jo gi støtte og holde ting på plass. Jeg får en helt annen bevegelsesfrihet når jeg får den på, greit å kunne hoppe og danse og løpe uten at ting hopper rundt.

ting...som hopper... :fnise: Enig med deg forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Jeg for min del skjønner meg ikke på dere som sier dere kaster BH'en med en gang dere kommer hjem. Jeg for min del synes det er mye mer ubehagelig å gå uten BH enn å gå med BH. Puppene dinger fritt, og jeg føler at de blir mishandlet av tygdekraften. Det er virkelig lite behagelig for min del. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...