Gå til innhold

Veien til målet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nok ikke helt bekvem med den nye oppdateringen her på forumet...

Ble litt frustrert over at mine innlegg ikke lenger husker hvor i en tråd jeg leste sist. Så jeg havner alltid på begynnelsen...

Men det ordner seg vel igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh, KG ble penere, men om den konsekvent ikke husker hvor jeg var i en tråd blir det kjedelig etterhvert tror jeg!

Skrevet

Husket den hvor man leste i en tråd tidligere? :sjenert: Hva trykket man på da egentlig? :klø: Bruker bare å trykke på siste innlegg jeg - skjønner at jeg har gått glipp av noe her... :sukk:

Skrevet (endret)

Hoppsann, min første dobbeltpost noensinne - liker ikke nye utgaven av KG :snurt:

Endret av Zia
Skrevet

Husket den hvor man leste i en tråd tidligere? :sjenert: Hva trykket man på da egentlig? :klø: Bruker bare å trykke på siste innlegg jeg - skjønner at jeg har gått glipp av noe her... :sukk:

Normalt bruker jeg stort sett bare "gå til siste uleste" ikonet til venstre for tråd-navnet.

Og nå har jeg jo fått det delt på styr igjen, siden jeg har lest i en del tråder.

Men jeg savner signaturen min... :(

22 uker idag da! :hoppe:

Skrevet

:strix: Hurra for 22 uker :strix:

Du er jo snart i mål med denne farten :hoppe:

Det går så utrolig fort :rødme:

Skrevet

Eg er heller ikkje kjempeimponert over "nye KG". Og bloggane er jo eit kapittel for seg. :frustrert: Og ikkje minst at "Gå til første uleste" nå har blitt til "Gå til siste uleste". Ja, det er det jo hjelp i. :roll:

Eg måtte forresten leggja inn signaturen på nytt, så nå fungerer den. Men om du ventar til dei kanskje får løyst problemet, er du jo "plutselig" mykje lenger på veg (det ville ikkje bli retta før tidligst over helga), så ein fordel er det jo. :fnise:

:skya: 22 veker! :skya:

Skrevet

Nei, bloggen ser jo ikke ut... Og jeg har selfølgelig mistet tilgangen til alle bloggene jeg følger. (Kun private) Og ville vel tro alle som leser i min blogg har mistet tilgangen dit, siden jeg ikke får den opp i blogglista selv engang...

Det var jo helt uoversiktlig sånn som innleggene sto også...

Å fikse signaturen min tenkte jeg på igår, men det orker jeg ikke engang tenke på.

Satser på at det ordner seg over helga.

Hvis ikke tar det lang tid før jeg har en skikkelig signatur igjen, tror jeg... :(

"gå til første uleste" fungerer fint hos meg nå. Hvertfall i alle tråder jeg har vært inne i etter endringen.

Håper de fleste av disse problemene fikses snart! Vil ikke miste KG vennene mine på grunn av en oppgradering heller... :(

Idag er det helg! :) Hvertfall nesten!

Jeg feirer med å ha sjokolade på jobb... :flau:

Mistet akkurat banen, og endte med en tur på butikken for å slippe å stå ute i regnet og vente.

Det regner bra idag, noe som vel tar snøen ganske bra, men gjør det samtidig veldig glatt ute...

Gleder meg til vår, og til sommer, og til baby...

Skrevet

:klø: Må si at jeg nesten aldri har kikket innom bloggene her jeg - trodde knapt det var i bruk - snakk om å være "uttafor" da :fnise:

Finner fremdeles ikke den funksjonen du snakker om for å gå til første uleste, men leter enda :fnise:

Skrevet

Jeg får heller ikke "gå til siste uleste" til å fungere, men det kommer vel. Ang bloggene så håper jeg de fikser tilgangslistene automatisk, ellers må man jo legge inn alle en gang til. Jeg spurte nettopp om det, så håper det kommer et svar. Min liste er helt blank, så ikke rart ingen kommer inn der.

Kunne ønske jeg var like langt som deg. Jeg vil også ha mage, jeg vil også kjenne liv... :sjenert:

Ha en fin helg!

Skrevet

Vi satser på at du er like langt som jeg er nå før du vet ordet av det, Prada! :)

De første 3 mnd er skikkelig kjipe! :( Men det tar seg heldigvis opp. :)

Nå synes jeg ukene går forholdsvis fort og greit. Håper bare det holder seg sånn helt til slutten. ;)

Har hatt en koselig tur med lillegutt idag. Men jeg merket at vi møtte grensen vår, både han og jeg, på hvor langt vi kan gå.

Gikk ikke så langt da... Var bare bortom noen lekeplasser i nærheten. Bare for å komme oss litt ut, og ikke bli gale på hverandre.

Mannen måtte jobbe litt idag. :(

Skrevet

Hei grattis med 22 uker :hoppe:

Når jeg er inne på mine innlegg så trykker jeg på helt til høyre side av dagboken jeg vil inn på....der står det dato av siste post og navn på den som posta sist....da kommer du til siste innlegg ;)

Skrevet

Kan forresten informere om at jeg nå er mer enn 5 mnd på vei, og at tickerbildet mitt, som ikke er her i forumet for tiden, har byttet over i 6. bildet...

Vi nærmer oss visst målet med stormskritt. :sjokk:

Skrevet

Nå går det virkelig unna, ja.... Kanskje deilig med vår og litt mindre sne ute når magen blir større :)

Skrevet

Nå går det virkelig unna, ja.... Kanskje deilig med vår og litt mindre sne ute når magen blir større :)

Vinterjakka kan snart ikke lukkes, så her gleder vi oss til varmere vær. :)

Har fortsatt en god meter snø i hagen da, så jeg tror ikke våren er her med det første...

Skrevet

Lillegutten er søt om dagen da...

På lørdag spurte han om hva babyen i magen het... :hjerte:

Ikke at jeg kan gi han noe svar.

Det ble litt snakk om dette med navn og kjønn. At gutter ikke kan ha jentenavn, og jenter ikke kan ha guttenavn. Og at vi ikke vet om babyen i magen er gutt eller jente.

Ellers har jeg begynt å smøre magen med litt krem. ;) Føler meg ekstremt tørr i huden for tiden, så nå brukes snart Aderma Exomega kremen på hele kroppen...

Den er super i ansiktet da... Tørr hud blir nesten vekk av bare en smøring... :)

Skrevet

Så søt gutten din er da :rødme: Barn er så skjønne når man snakker om slike ting :hjerte:

Høres ut som en god krem - skal prøve å huske den til ekstrem-tørre perioder :jepp:

Skrevet

Lillegutten er søt om dagen da...

På lørdag spurte han om hva babyen i magen het... :hjerte:

Ikke at jeg kan gi han noe svar.

Det ble litt snakk om dette med navn og kjønn. At gutter ikke kan ha jentenavn, og jenter ikke kan ha guttenavn. Og at vi ikke vet om babyen i magen er gutt eller jente.

Ellers har jeg begynt å smøre magen med litt krem. ;) Føler meg ekstremt tørr i huden for tiden, så nå brukes snart Aderma Exomega kremen på hele kroppen...

Den er super i ansiktet da... Tørr hud blir nesten vekk av bare en smøring... :)

Så koselig at han er interessert i babyen, det er sikkert kjempespennende. Min gutt kommer stadig hjem fra barnehagen og forteller at han har baby i magen, he he...

Aderma Exomega er superbra. Det er min one and only krem, jeg har så tørr hud nå på vinteren.

Skrevet

Var veldig glad for at mannen kom tidlig hjem igår. :)

Jeg laget middag, mens gutta lekte, og så satt lillegutt på fanget mitt og så barneTV mens jeg sov... :flau:

Orket ikke være med på leggingen, bare sov gjennom den også.

Hadde veldig hodepine og var sliten igår... :(

Det kom seg litt etter sovingen da, men det ble verre igjen utpå kvelden.

Kjenner det murrer i hodet idag og...

Hvor lenge skal jeg egentlig gå og ha litt småvondt i hodet før jeg bekymrer meg for ting som svangerskapsforgiftning?

Er i utgangspunktet ikke hoven i hender eller føtter, og tviler vel på at blodtrykket har steget eksremt den siste uka.

Heller vel mest mot å holde ut denne uka og neste... For så å ta ferie, og bli sjekket grundig av jordmor når jeg har time der etter påske.

Skrevet

Hadde veldig hodepine og var sliten igår... :(

Det kom seg litt etter sovingen da, men det ble verre igjen utpå kvelden.

Kjenner det murrer i hodet idag og...

Hvor lenge skal jeg egentlig gå og ha litt småvondt i hodet før jeg bekymrer meg for ting som svangerskapsforgiftning?

Er i utgangspunktet ikke hoven i hender eller føtter, og tviler vel på at blodtrykket har steget eksremt den siste uka.

Huff, høres ut som du er litt sliten, ja. Tungt å være mamma og gravid. Det var enklere med nummer en, når man bare kunne ligge på sofaen etter jobb og sove lenge i helgene uten problemer. Jeg hadde mye hodepine i dette svangerskapet og var også litt bekymret for svangerskapsforgiftning, siden jeg fikk det forrige gang. Var aldri i nærheten av å få høyt blodtrykk, heldigvis, selv om jeg trodde det selv mange ganger. Fikk aldri noen ødemer denne gangen, det hadde jeg til gangs da forgiftningen satt inn for fullt...

Du kan jo alltids ta en telefon til legen hvis du er bekymret. Blodtrykket tar de i en fei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...