Gå til innhold

Juletegnefilm på TV2?


lalala

Anbefalte innlegg

Jeg husker for en god del år tilbake, kanskje 7 (?) år siden eller noe sånn. Da var jeg 12. Og det gikk en tegnefilm på TV2, det husker jeg godt. Og den var tysk (men de pratet på norsk såklart). Den handlet om en bror og en søster som våknet på natten, også begynte hunden deres og snakke. De gikk ut, også mistet hun kaninbamsen sin (tror det var slik historien gikk). Også møtte de julenissen (usikker) Virker dette kjent for noen? :P:) Isåfall, vet noen hva den heter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker den når du skriver det, men ikke noe mer enn at jeg likte den veldig godt :) aner ikke hva den het. Tror det må være mer enn 7 år siden den gikk, jeg var ganske liten tror jeg. Men som sagt, jeg husker det bare vagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var julenissen og reinsdyra hans der også? Med rudolf som fremste reindyr? Hehe, hørtes kjent ut, men er ikke helt sikker. I den filmen jeg tenker på traff de nissen i en stall/fjøs/låve eller noe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det med

å gjøre??

Edit: Ser kanskje at det var snømann og ikke en nisse dette her.. :fnise: men kos deg/dere med en nydelig melodi! :rødme:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lalala_*

Den hvor de er i en låve heter: Annabelles juleønske ;) Og det er ikke den jeg er på utkikk etter, for jeg har den filmen :) Men skal se på de andre svarene jeg har fått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...