Gå til innhold

Smerter ved første penetrering


Gjest Gjest_Gjesten_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjesten_*

Heisann, har et ørlite problem og lurer på om noen her har hatt lignende erfaringer :)

Jeg og kjeresten har vært sammen i over et år og er veldig glade i hverandre, men sexen skranter! Dette fordi hun alltid får vondt ved første penetrering, noe som dreper lysten. Dette gjelder bare første penetrering, og deretter gjør det ikke vondt mer. Har lest enkelte plasser det kan ha noe med jomfruhinnen å gjøre, eller at bekkenmuskulaturen strammer seg ubevisst. Så en ørliten gang blod på lakenet forrige gang, uten at jeg helt skjønner hva dette kommer av. Hun har bare hatt en partner, meg, og det har stort sett vært sjelden og langt mellom hver gang vi har hatt sex. Tilliten til hverandre er derimot på topp, noe som jo er bra!

Setter pris på alle svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noe med jomfruhinne å gjøre. Om hun noensinne har hatt en så er den definitift borte etter samleie. Tipper at hun knyter seg fordi hun forventer at det skal gjøre vondt, og så har det blitt en ubevisst vane.

Tror dere skal prøve litt med "myk" sex over en periode. Mye tid, mye kos, mye glidemiddel, massasje, stemning og slikt. Og ingen penetrering med noe større enn en finger. Etterhvert utvider dere repertoaret litt, to fingre, en liiiiten dildo og etterhvert når hun har vent seg til det, deg.

Dere kan jo også lese litt om vaginisme og se om hun kjenner seg igjen, og hva dere evnt kan gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattvette

Kanskje hun ikkje er "klar" nok når du penetrerer henne? Altså, hun kan være våt, men bruk litt tid på å vie hun ut med fingrene først (om du ikkje gjør det nå).

Og som gjest over skriver: Tipper at hun knyter seg fordi hun forventer at det skal gjøre vondt, og så har det blitt en ubevisst vane.

Det er godt mulig.

Syns hun sex er godt når dere har komt igang/får hun noe ut av det? Eller er det meir sånn at hun egentlig bare venter på at du skal bli ferdig?

Eg vil tro at om hun syntes det er godt og deilig etter den første smerten er borte, så hadde det vært verdt det og hun hadde villa hatt sex oftere. Noe som faktisk kunne ha hjulpet med smerten (gjør det for meg).

Hadde ei venninne med noenlunde samme problemet med exen sin, men når hun blei sammen med ein annen fyr så gikk det over fordi hun begynte få utbytte av sexen. :lur:

For meg er det litt vondt når sambo glir inn, spesielt om det har gått ei stund siden sist. Da føles det nesten som å være jomfu all over again, og det tar litt tid å få heile penis inn (eg tar styringen og sitter oppå for å kontrollere tempo og hvor mye manmeat som går inn). Det kan gjøre litt vondt selv om vi hadde sex dagen før også, men det varer bare ett par sekunder så er det bare deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...