Gå til innhold

Livet i dalen med mann, barn og pus

Superlilje

Anbefalte innlegg

De tenker ihvertfall ikke særlig langt. Og jeg sa at jeg ikke ville at noen andre skulle vite det. Men folk maser ikke, og jeg er jo ikke verdens midtpunkt, så regner med de glemmer det etterhvert :)

Da vet du iallefall hvem som ikke har oppført seg fint og som ikke får julegaver i år! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, sant!

Og nå er snart alle julegavene pakket inn, fryser og kjøleskap er fullt og det eneste vi mangler er juletreet. Og gaven til mannen som jeg venter på at skal komme i posten. Men vet ikke om jeg får hentet den, kommer an på om posten er åpen på julaften. For jobber de andre dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var julen overstått, og jeg skal på jobb igjen :kjefte:

Har ikke mye lyst! Jobber seks dager denne uken, for vi skal ha varetelling på søndag. Men da burde ihvertfall denne uken gå fort, så er det bare en uke til IKM. Men egentlig er det like greit om jeg ikke blir gravid denne gangen, for jeg skal i praksis fra uke to til uke syv. og da passer det dårlig hvis jeg blir kvalm og trøtt.

Den beste julegaven vi fikk i år var Super mario bros wii, det er det gøyeste spillet jeg noengang har spilt på nintendo wii :jepp:

Ellers er det snø her, og litt regn innimellom, så regner med det er glatt ute.. Liker ikke vinter. :rope: Sommeren må komme fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå lurer jeg veldig på hva kroppen min driver med. I går når jeg var på do på jobb kom det litt blodblandet slim på papiret. Det var det i noen timer, så kom det bittelitt brunt. Og så har det ikke kommet noe mer etter det. Var først sikker på at det var mensen, men så var det jo tydeligvis ikke det. Og skal egentlig ikke ha den før mandag heller. Var 9 dpo i går. Tanken slår meg jo at det kan ha vært en festeblødning, men vil ikke håpe det, for da blir jeg så skuffet hvis det ikke går denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg veldig på hva kroppen min driver med. I går når jeg var på do på jobb kom det litt blodblandet slim på papiret. Det var det i noen timer, så kom det bittelitt brunt. Og så har det ikke kommet noe mer etter det. Var først sikker på at det var mensen, men så var det jo tydeligvis ikke det. Og skal egentlig ikke ha den før mandag heller. Var 9 dpo i går. Tanken slår meg jo at det kan ha vært en festeblødning, men vil ikke håpe det, for da blir jeg så skuffet hvis det ikke går denne gangen heller.

Det er lov å tenke det, og gjøre seg opp noen konklusjoner.. Men skuffelsen kommer hvis man har giret seg opp skikkelig! :kose: Så bare tenk litt med god samvittighet!

Følger spent med.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid! Tror jeg ihvertfall! Er 11dpo og tok nettopp en billigtest som ble positiv med en gang! Ikke helt sterk strek, men man ser den lett. Sitter her med hjertebank og sjelver og kan ikke si det til mannen fordi vi har besøk.. Det føles litt uvirkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gravid! Tror jeg ihvertfall! Er 11dpo og tok nettopp en billigtest som ble positiv med en gang! Ikke helt sterk strek, men man ser den lett. Sitter her med hjertebank og sjelver og kan ikke si det til mannen fordi vi har besøk.. Det føles litt uvirkelig!

:hakeslepp: Kødder du?? Åh, så var jeg den første her til å få vite!!! GRATTIS!!! :strix: :strix: :strix: Du er nok på tjukka da ja.. :strix:

Ikke sant det føles rart med positiv test i hånda?? Jeg skalv i flere timer.. :fnise:

GRATTIS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Gjesten gikk heldigvis ut for å røyke, så da fikk jeg fortalt det. Tar en ny test i morgen tidlig tror jeg. Hehe, mannen spurte "hvor mange har du tatt da?" og da jeg sa det bare var en var han litt skeptisk :ler:

Har en CB digital liggende, kanskje jeg tar den i morgen. Da bør han vel bli overbevist :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Gjesten gikk heldigvis ut for å røyke, så da fikk jeg fortalt det. Tar en ny test i morgen tidlig tror jeg. Hehe, mannen spurte "hvor mange har du tatt da?" og da jeg sa det bare var en var han litt skeptisk :ler:

Har en CB digital liggende, kanskje jeg tar den i morgen. Da bør han vel bli overbevist :jepp:

TA DEN NÅ!! Den slår nok ut!! :jepp: Hvis ikke så må du gi meg adressen din så skal jeg sende deg ny! :fnise:

En graviditetstest kan gi negativt svar ved graviditet, men det skal sykdommer og tilstander til for å gi positivt svar om du ikke er gravid! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, venter til i morgen tror jeg, men takk for tilbudet :ler:

Men er ganske overbevist selv da. Har hatt "menssmerter" i noen dager, og får innimellom skikkelige stikk nedi der. Også er jeg SULTEN! :spise:

Blir et septemberbarn dette, akkurat som mannen :rødme: hvis alt går bra da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, venter til i morgen tror jeg, men takk for tilbudet :ler:

Men er ganske overbevist selv da. Har hatt "menssmerter" i noen dager, og får innimellom skikkelige stikk nedi der. Også er jeg SULTEN! :spise:

Blir et septemberbarn dette, akkurat som mannen :rødme: hvis alt går bra da..

Du høres temmelig gravid ut altså! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den digitale lyste gravid mot meg klokken fem i dag morges den :nigo:

Men da er problemet hva jeg skal si i kveld når jeg skal ut med noen venner. Hvis jeg ikke drikker kommer de til å lure, for jeg drikker jo alltid når vi er ute. Og vil ikke at alle skal vite det..

Men jeg er :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den digitale lyste gravid mot meg klokken fem i dag morges den :nigo:

Men da er problemet hva jeg skal si i kveld når jeg skal ut med noen venner. Hvis jeg ikke drikker kommer de til å lure, for jeg drikker jo alltid når vi er ute. Og vil ikke at alle skal vite det..

Men jeg er :gravid:

:blomst::strix: :strix: :strix::blomst:

Er det ikke gøy?? Gratulerer igjen!

Hvordan tok mannen det nå da?

Dette gikk jo egentlig ganske så greit, med noen få prøveperioder?? :jepp: Jeg gleder meg til å følge deg videre, for en høstbaby skal det bli!! :hoppe:

Når det gjelder drikkingen så bare bestill alkofrie drinker uten at noen ser det, og si du må ta det rolig pga et elelr annet imorgen. :fnise:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, mannen spurte bare "har du tatt en til?"

Så da sa jeg bare at det var for å overbevise han :fnise: Men han er veldig glad.

Jeg sa det til de to jeg var med, men sa at de ikke måtte si det til noen, i tilfelle det ikke gikk bra. Vil på en måte at noen skal vite det, sånn at jeg har noen som kan støtte meg hvis det ikke går bra. Og de er de to beste venninnene mine. Men yil alle andre sa jeg bare at jeg måtte tidlig opp i morgen, og da var det greit.

Akkurat nå føles det veldig rart og litt skummelt. For jeg føler meg jo helt som vanlig. Synes det er skummelt at det er flere måneder til jeg kan begynne å se at det vokser noe inni der!

Det ble bare tre prøveperioder :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok sjansen på å lage meg en ticker jeg. Håper jeg får beholde den helt til september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mannen spurte bare "har du tatt en til?"

Så da sa jeg bare at det var for å overbevise han :fnise: Men han er veldig glad.

Jeg sa det til de to jeg var med, men sa at de ikke måtte si det til noen, i tilfelle det ikke gikk bra. Vil på en måte at noen skal vite det, sånn at jeg har noen som kan støtte meg hvis det ikke går bra. Og de er de to beste venninnene mine. Men yil alle andre sa jeg bare at jeg måtte tidlig opp i morgen, og da var det greit.

Akkurat nå føles det veldig rart og litt skummelt. For jeg føler meg jo helt som vanlig. Synes det er skummelt at det er flere måneder til jeg kan begynne å se at det vokser noe inni der!

Det ble bare tre prøveperioder :jepp:

Synes ikke særlig godt på meg heller nå, men så fikk jeg litt overskuddshud fra sist. :roll: Men jeg kjener kulen veldig godt når jeg ligger på mage eller rygg. Ganske sprøtt. :)

Tok sjansen på å lage meg en ticker jeg. Håper jeg får beholde den helt til september!

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det blir noen slitsomme uker framover. Begynte i praksis i dag, og er så utrolig sliten! Skjønner ikke helt hvordan jeg skal overleve i fem uker når jeg skal på jobb etter praksisen TRE dager i uken.. Og så har jeg ikke mulighet til å spise akkurat når jeg er sulten andre ganger enn når jeg er hjemme, så da går jeg rundt med skikkelig mageknip.

Hehe, ble visst litt mye syting nå, men for all del, jeg er kjempeglad for at jeg er gravid, selv om det kanskje gjør praksisukene enda litt verre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det blir noen slitsomme uker framover. Begynte i praksis i dag, og er så utrolig sliten! Skjønner ikke helt hvordan jeg skal overleve i fem uker når jeg skal på jobb etter praksisen TRE dager i uken.. Og så har jeg ikke mulighet til å spise akkurat når jeg er sulten andre ganger enn når jeg er hjemme, så da går jeg rundt med skikkelig mageknip.

Hehe, ble visst litt mye syting nå, men for all del, jeg er kjempeglad for at jeg er gravid, selv om det kanskje gjør praksisukene enda litt verre :)

Og du kan dessverre risikere at det blir MYE verre! Det er jaggu tungt i første trimester. Nesten like hardt som det er de siste ukene før termin....

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...