Superlilje Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #241 Del Skrevet 6. mai 2010 Det kommer nok ja. Det kommer jo litt an på hvordan den lille ligger og hvor morkaken er. Min er på baksiden, derfor kjente jeg det tidlig. Det er godt at du ikke dømmer meg for valget jeg har tatt Jeg kunne sagt masse om hvorfor jeg ikke orker å besøke henne, men det blir så langt, så det orker jeg ikke. Det viktigste er at jeg vet at hun har det veldig bra der hun er nå Hmm.. lurer på hva som har skjedd med mannen i det siste. Tror han er litt våryr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #242 Del Skrevet 6. mai 2010 Ferdig med hjemmeeksamen! 200-300 ord for mye, og kanskje ikke verdens beste oppgave, men satser på å ikke stryke ihvertfall. Så er det bare å få levert den, og fortsette med neste eksamen.. Gleder meg til klokken 14 den 25. mai. Da er jeg ferdig utdannet førskolelærer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. mai 2010 #243 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) snart ferdig utdannet! jeg var der i fjor,og det er ubeskrivelig godt!!!!! Endret 6. mai 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #244 Del Skrevet 10. mai 2010 Drittlei av eksamen!! Skal levere mappeeksamen i forming på onsdag. Og etter det har jeg to skriftlige igjen. Tror jeg holder på å bli gal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. mai 2010 #245 Del Skrevet 14. mai 2010 Dette får du til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. mai 2010 #246 Del Skrevet 14. mai 2010 Hei Ny leser av boka di her Har skummet litt igjennom. Så deilig å være ferdig utdannet om bare noen dager Husker mannen min fikk kjenne babyen sparke for første gang også. Vi prøvde sååå mange ganger før han endelig kjente det Lillegutt sluttet å sparke hver eneste gang han skulle kjenne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #247 Del Skrevet 14. mai 2010 Velkommen skal du være Ja, det skal bli godt å bli ferdig! Bare 11 dager igjen. Men det er 11 dager med intens lesing.. Her var det egentlig ikke så vanskelig for mannen å få kjent. Tror det var en av de første gangene vi prøvde faktisk. Og nå ligger han ofte og kjenner på spark om kvelden når vi skal sove :rødme: Denne uken har jammen gått fort! Jeg er jo 22 uker i morgen allerede Og på torsdag skal vi på ultrayd igjen. Håper legen vil ta en titt mellom beina på babyen, for jeg klarer nesten ikke tro på at det faktisk er en liten jente. Selv om det er det jeg har trodd det var selv hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. mai 2010 #248 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Den magefølelsen stemmer ofte! Jeg var helt sikker på at jeg ventet gutt helt fra uke 7 eller noe sånt. Skal dere på 3D ultralyd eller? Endret 14. mai 2010 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #249 Del Skrevet 14. mai 2010 Hvis vi får se kjønnet tydelig på torsdag tror jeg ikke det blir 3D. Det er jo ganske dyrt, og har jo da allerede vært på 2 ultralyder. Har vært sikker på jente siden uke 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #250 Del Skrevet 20. mai 2010 da var det blitt torsdga allerede, og tid for ultralyd. Og i dag får vi karakter på praktisk eksamen i foming. Jeg er så nervøs! Blir litt lite skriving her for tiden. Har mye å lese til eksamen, men har heldigvis bare en igjen nå. Hadde samfunnsfag i går. Fikk en oppgave om innvandring fra 1960 til i dag og hvilke konsekvenser det har hatt for barnehagen. Skrev 10 sider, men håper jeg klarte å svare godt nok på oppgaven Har kommet til ny blomst på tickeren i dag Og i dag er det bare fire måneder til termin :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. mai 2010 #251 Del Skrevet 20. mai 2010 Nå har jeg lest store deler av boken din, og ser vi har termin ganske likt, studerer nesten det samme og vi venter begge ei lita jente Håper det gikk greit på UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #252 Del Skrevet 20. mai 2010 Så koselig med så mange likheter da Alt gikk fint på ultralyd. Hjertet så fint ut, men hun ville ikke gi noen garanti for at det var helt i orden, for det er vanskelig å se med ultralyd. Men det er så små sjangser for at det er noe galt, at jeg regner egentlig med at alt er i orden. Og det var en omtrent gjennomsnittlig stor jente inni magen min Etter ultralyden dro vi opp på skolen, der vi måtte vente i tre kvarter før karakterene var klar. Men, jeg gjorde noe nyttig mens jeg ventet, nemlig å spise en :is: Og jeg fikk en C, som faktisk var bedre enn forventet. Så nå har jeg tatt med meg alt vi har laget på skolen dette året hjem, og jeg aner ikke hvor jeg skal lagre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #253 Del Skrevet 20. mai 2010 Haha, babyen sparket nettopp så hardt at hele datamaskinen flyttet på seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. mai 2010 #254 Del Skrevet 20. mai 2010 grattis med C! Herlig med spark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. mai 2010 #255 Del Skrevet 20. mai 2010 Så koselig med en UL til, så du fikk sett jenta en gang til Og grattis med C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #256 Del Skrevet 23. mai 2010 Merker at jeg sliter med denne vektoppgangen nå altså Etter at jeg sluttet å jobbe har det ikke blitt mye aktivitet, har stort sett sittet på rompa og lest til eksamen. Og da har jeg gått opp nesten to kg til. Ikke at jeg egentlig har lagt på meg mye, bare ca 4kg hittil, men jeg veier mye mer enn jeg trives med fra før. Så etter eksamen er overstått skal jeg prøve å få gått tur hver dag Nå er det nesten sånn at jeg ikke får sove fordi jeg ligger og tenker på vekten.. På den positive siden har jeg fått invilget svangerskapspenger, så da slipper jeg å bekymre meg over det. Helt imponert over NAV! Fikk penger på konto bare 10 dager etter jeg leverte inntektsopplysninger. Og det kunne tatt opptil to måneder. Og pappa har sagt at de skal betale lappen for meg snille pappaen min Og på tirsdag er jeg ferdig utdannet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #257 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg er ferdig utdannet (bare jeg ikke har strøket på noen eksamener da, vet jo ikke det før om tre uker.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. mai 2010 #258 Del Skrevet 25. mai 2010 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #259 Del Skrevet 25. mai 2010 Gratulerer Takk Så nå har jeg fri helt til babyen kommer! Har ikke hatt fri mer enn maks tre uker i året siden jeg var 15! Litt av en overgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. mai 2010 #260 Del Skrevet 25. mai 2010 Kos deg masse, det er velfortjent - å nå trenger du alt av krefter til fødsel og lillejenta :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå