Superlilje Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #741 Del Skrevet 24. februar 2011 Æææææ, jeg har søkt jobb! Skummelt! Håper nesten jeg ikke får komme på intervju, for jeg gruer meg sånn.. Og er ikke helt klar for å tenke på det enda, og føler jeg burde lese litt pedagogikk først. Men jeg er stolt av meg selv som sendte søknaden For når det er noe jeg gruer meg til er jeg veldig flink til å utsette det eller "glemme" det Jaja, jeg får lese litt mer i "Veien til førekortet" nå. Bra bok, anbefales :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. februar 2011 #742 Del Skrevet 25. februar 2011 Flink jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 25. februar 2011 #743 Del Skrevet 25. februar 2011 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. februar 2011 #744 Del Skrevet 25. februar 2011 Spennende med jobbsøknad! Bare å hive seg uti det, ja Så den boka er bra altså? Jeg tenkte å lese den snart nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #745 Del Skrevet 1. mars 2011 I går fikk småen vaksine, og det gikk kjempefint! Hun gråt bare bittelitt på den andre sprøyten og var så blid etterpå! Og ingen reaksjon heller Nå gruer jeg meg til i morgen, for da skal jeg ta teorien.. Føler ikke jeg har lest nok, men jeg skal prøve likevel. Det verste som kan skje er jo at jeg stryker Og etterpå blir det trilling og kafé i byen Vi har oppdaget fukt på gjesterommet.. Så nå skal mannen rive opp hele gulvet for å prøve å finne ut hvor det kommer fra. Og så må vi bygge opp hele gulvet på nytt helt fra grunnen. Jeg håper vi ikke må ta veggene også Men vi skal prøve å få litt penger igjen via boligkjøperforsikringen. Jeh håper vi får det, ellers ryker alle sparepengene mine som liksom skal gå til bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. mars 2011 #746 Del Skrevet 1. mars 2011 Lykke til med teorien! Det går sikkert bra Virker som du har lest endel. Jeg klarte teoieprøven på første forsøk, men strøyk på oppkjøringen Og det er liksom litt verre. Hvor stor er jenta di blitt nå da? Uff, så kjedelig med fukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #747 Del Skrevet 1. mars 2011 For en uke siden var hun 7,3kg og 64,5cm. Akkurat passe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #748 Del Skrevet 2. mars 2011 Da har jeg bestått teorien Fikk 4 feil, så det var jo ganske bra. Fikk heldigvis ganske enkle spørsmål. Så da MÅ jeg begynne å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. mars 2011 #749 Del Skrevet 2. mars 2011 for bestått teori! Så flott, da er du i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. mars 2011 #750 Del Skrevet 2. mars 2011 Hurra! Så flink du var!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. mars 2011 #751 Del Skrevet 2. mars 2011 Fuktskader er alltid irriterende råttne skader... Gratulerer med bestått teori, så flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #752 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg må bare skryte av meg selv som endelig turte å ringe kjøreskolen (telefonskrekk er SÅ irriterende!), så nå skal jeg ha min første kjøretime allerede på mandag Jeg gruer meg noe sinnsykt, men det skal bli godt å komme i gang! Og skadene på gjesterommet var ikke så ille som vi hadde fryktet, men vi skal pusse opp hele rommet likevel. Æsj, der ryker bryllupspengene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #753 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg gruer meg sånn til klokken 16!! Men det går jo sikkert greit. Kjørte på vei første gang på lørdag. Det var skummelt, men det gikk jo overraskende bra til å være første gangen Så nå er planen at jeg skal kjøre når vi skal noe, og så håper jeg å ihvertfall få tatt to doble kjøretimer i uken. Stakkar lille jenten min er blitt forkjølet igjen.. Hun er kjempetett i nesen, så det ble ikke mye søvn på oss i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #754 Del Skrevet 8. mars 2011 Kjøretimen i går gikk veldig bra Og så fikk jeg snakket litt med naboen i går, for første gang Vi har jo bare bodd her et halvt år.. Men det viser seg at de fikk en jente bare fem dager før oss! Så det blir kjekt når de blir større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. mars 2011 #755 Del Skrevet 9. mars 2011 Så flink du er som er i gang med kjøretimer Nå må jeg bare bli inspirert Veldig kjekt med naboer som har barn på samme alder Her kommer det babyer på alle kanter, så det tror jeg blir bra om noen år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #756 Del Skrevet 10. mars 2011 Det er bare å sette i gang! Det er faktisk ikke så skummelt som jeg trodde det kom til å bli. Kjørelæreren har jo ekstra pedaler, så når jeg ble skikkelig stresset i et kryss der mange biler ventet på meg sånn at jeg kvelte motoren gang på gang, så tok han over pedalene så jeg kom meg ut Har øvelseskjørt litt i dag også, og i helgen skal vi ut igjen Æsj, jeg sa jo at fuktproblemene ikke var så ille som vi hadde trodd. Glem det! Det er mye værre!! Nå har mannen begynt å rive opp gulvet på gjesterommet, og under to lag med tregulv og et lag skingel var det vått på betongen.. Så da måtte han sjekke rommet ved siden av også, og der var det nesten enda værre! Og vi frykter det er vått under steinhellene i gangen også. Det kommer nok fra kjelleren (som ligger på samme plan), for der har vi vannpumpe som lekker litt Det er ikke så gøy å måtte rive opp alt gulvet i den gamle delen av 1. etasje. Jeg håper vi får dekket noe gjennom boligkjøperforsikringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. mars 2011 #757 Del Skrevet 11. mars 2011 Å nei! Får virkelig håpe forsikringen dekker det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 21. mars 2011 #758 Del Skrevet 21. mars 2011 alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #759 Del Skrevet 29. mars 2011 alt bra? Alt er bra ja, jeg er bare sjelden innpå her for tiden. Og har ikke vært på "mine innlegg" på evigheter. Plutselig orket jeg bare ikke å tenke på å skrive her lenger, aner ikke hvorfor. Jeg har mye å tenke på for tiden med kjøretimer, oppussing og alt. Og nå har vi vært bortreist hele helgen også Men alt er bra med både meg, mannen og småen som vokser og begynner å bli ganske aktiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. april 2011 #760 Del Skrevet 4. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå