Superlilje Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #721 Del Skrevet 27. januar 2011 Hun sover veldig lite på dagtid, så jeg tror ikke det er det som er problemet egentlig. I dag har vi hatt en kjip dag. Jeg prøvde å legge henne i vognen for å sove i 12-tiden, men hun nektet og bare skrek. Så da tok jeg henne med opp, men hun ville ikke slutte å skrike uansett hva jeg gjorde. Så prøvde jeg å gi litt pupp, men plutselig slapp hun puppen og satte i å virkelig hylskrike! Ingenting jeg gjorde hjalp, og det var umulig å få kontakt med henne. Etterhvert roet hun seg, men så kom det et kraftig hikst eller noe sånt, og hun begynte igjen. Sånn holdt det på i en halvtime før hun endelig roet seg. Jeg var jo kjemperedd, for jeg har aldri hørt henne skrike så voldsomt før. Jeg aner ikke hva som gjorde det Etterhvert gikk vi i sengen så jeg kunne amme henne i søvn, for hun var jo kjempetrøtt. Resten av dagen har hun vært veldig grinete, og hun sovnet i armene mine på ettermiddagen. Nå sover hun heldigvis godt nede i vuggen sin Jeg håper morgendagen blir bedre, for vi skal avgårde på babytreff. Og da blir det jo litt reising. Vil helst ikke ha hysterisk baby på bussen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #722 Del Skrevet 1. februar 2011 Litt oppdatering på treningen min Jeg er nå ferdig med level 2, og resultatene tilsammen etter den er: - 1,4 kg -2 cm i midjen -3 cm rundt magen ved navlen -3 cm rundt låret -3 cm rundt hoftene -3 cm rundt armen Ikke så veldig mye mer siden sist måling, men litt. Og tilsammen er det myyye på 20 dager! Eller 22 er det vel egentlig, siden jeg har hatt 2 dager pause innimellom. Så i dag begynner jeg på level 3, og den ser tung ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. februar 2011 #723 Del Skrevet 1. februar 2011 Du er kjempeflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. februar 2011 #724 Del Skrevet 1. februar 2011 Så bra Kan jeg spørre hva dette er for slags trening? Har ikke fått det med meg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #725 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er en dvd som heter 30 day shred. Med hun treneren fra The biggest loser. 20 minutter trening hver dag i 30 dager. Det er tungt, men siden det bare er 20 minutter klarer jeg å få meg selv til å gjøre det likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. februar 2011 #726 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Åjåj, hver dag i 30 dager :dåner: det hadde jeg aldri klart, tror jeg! Er det ålreit trening da? Endret 1. februar 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #727 Del Skrevet 2. februar 2011 Hehe, nå er jeg kommet inn i en fin rutine, så det er igrunnen ikke så vanskelig å få trent hver dag Føler meg mye trøttere om jeg ikke trener hver morgen/formiddag. Jeg synes det er grei trening, for man trenger ikke god koordinasjon og sånn for å få til øvelsene Det er ganske enkle, men tunge øvelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #728 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har visst vært litt fraværende her i det siste. Noen ganger har jeg bare perioder der jeg ikke orker å hverken lese eller skrive i noen sine dagbøker, ikke engang min egen. Vet ikke hvorfor.. Nå har jeg begynt å lese "veien til førerkortet" og ha avtale med to venninner om at vi skal teorien innen februar er slutt! Så da er jeg ihvertfall så smått igang Jeg må bare manne meg opp til å ringe kjøreskolen også.. Jeg har en smule telefonskrekk. På fredag begynte vi såvidt med litt smaksprøver på grøt, men tar det sakte, og tenker ikke begynne med full porsjon helt enda. Og i det siste har jeg vært så flink å pumpe meg hver kveld! så nå har jeg 10 bokser melk i frysen, men endel av det forsvinner når vi er på fest på fredag. Og så må jeg jo ha melk til jeg begynner å ta kjøretimer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. februar 2011 #729 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvordan går det mellom deg og Jillian? 14 cm tilsammen er mye! Spiser du noe spesielt eller unner du deg det du har lyst på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #730 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har bare to dager igjen med Jillian nå! Så har bestilt et par dvder til med henne Jeg har igrunnen ikke gått ned noe mer, men har spist veldig usunt i det siste. Jeg prøver jo å spise sunt i ukedagene da, men i helgen er det lov med snop. Men har blitt litt mer enn bare helgen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. februar 2011 #731 Del Skrevet 8. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. februar 2011 #732 Del Skrevet 9. februar 2011 Ønsker deg en kjempefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #733 Del Skrevet 9. februar 2011 Ønsker deg en kjempefin dag! Takk for det I dag fant jeg ut at jeg får på meg alle buksene mine!! En av de skviser opp litt for mye sideflesk til at jeg vil bruke den enda da Og forrige uke kjøpte jeg en bukse til 79kr på cubus, så gadd ikke prøve den siden den var så billig. Når jeg kom hjem fant jeg ut at jeg ikke fikk den igjen. I dag gikk den akkurat igjen!! Så det skjer ting med kroppen ja! Flere av buksene jeg har i skapet var for små allerede før jeg ble gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. februar 2011 #734 Del Skrevet 9. februar 2011 Hurra for deg som fyller ditt år :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. februar 2011 #735 Del Skrevet 9. februar 2011 :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. februar 2011 #736 Del Skrevet 9. februar 2011 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #737 Del Skrevet 10. februar 2011 Tusen takk for gratulasjoner i går I dag har vi vært på babytreff, og det var kjempekoselig! Hun vi var hos hadde til og med laget kake til meg Det er så kjekt å være med den gjengen, vi kan liksom snakke om alt! Og så fikk jeg spørsmål om jeg hadde tatt av Det var visst lett å se Nå må jeg bare være flink å fortsette å trene, selv om jeg er ferdig med den ene dvden. Venter på de to andre jeg har bestilt, så tror det får bli tredemøllen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #738 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg er ikke så mye her lenger jeg. Trenger litt pause tror jeg.. Forrige uke var vi syke alle sammen, og småen er fortsatt veldig tett og slimete, så det blir litt lite søvn for tiden. På mandag var vi på kontroll, og hun er blitt 7,3kg og 64,5 cm. Helt perfekt ifølge hs Vi utsatte vaksinen til mandag siden hun er så forkjølet. Om en uke skal jeg og to venninner prøve oss på teoriprøven! Så nå må jeg lese masse! Hadde vært greit å klare det.. Og 14. mars skal jeg på mørkekjøring. Så nå må jeg bare begynne å ta kjøretimer. Og endelig har vi fått ringene våre, så nå er vi forlovet Jeg må bare overbevise mannen om at vi har råd til å gifte oss neste vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. februar 2011 #739 Del Skrevet 23. februar 2011 Godt å høre fra deg kjedelig med sykdom. Mange som er syke nå om dagen. Gratulerer så mye med forlovelse, og ring på fingeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #740 Del Skrevet 23. februar 2011 Godt å høre fra deg kjedelig med sykdom. Mange som er syke nå om dagen. Gratulerer så mye med forlovelse, og ring på fingeren Takktakk Haha, nå har mannen fått slutt på maset om forlovelse, bare for at jeg skal begynne å mase om bryllup istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå