captiva Skrevet 14. januar 2011 #701 Del Skrevet 14. januar 2011 og jeg kjlpte den til 130 kr resultater er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. januar 2011 #702 Del Skrevet 14. januar 2011 for jenta di som har snudd seg fra mage til rygg. Jenta mi var også lettere sjokkert første gangen Nå jobber hun som en helt for å snu seg hver gang jeg legger henne på magen. Trene hver dag i 30 dager, det kan jeg bare drømme om tror jeg. Har ikke i nærheten av viljestyrke til å få til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #703 Del Skrevet 18. januar 2011 Æsj, nå er jeg blitt syk. Det ødelegger jo hele treningsopplegget mitt jo Våknet i går med vondt i skuldre, nakke, hode og hals, men trente likevel. Sikkert ikke så lurt. I natt har jeg hatt feber, og nå er jeg svimmel og slapp. Når mannen var syk for noen uker siden sa jeg til han at det er urettferdig at pappaer får lov til å ligge på sofaen uten å gjøre noe, mens mammaer de må gjøre det de pleier selv om de er syk. Jeg tror ikke han skjønte hva jeg mente.. Men her sitter jeg, alene med vesla og ikke helt i form til å underholde henne så mye som hun trenger. Synes litt synd på henne jeg. Men jeg har ingen planer om å lage middag i dag ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #704 Del Skrevet 18. januar 2011 I dag kom prøveboks med ringer i posten Siden vi har bestilt på nettet valgte vi å få en boks først med et sett av ringene som man kan se på og fingermålere så man kan måle størrelsen man trenger. Så nå er bestillingsskjema fyllt ut, og så må mannen bare få sendt pakken tilbake i morgen. Så er det ca 5 ukers leveringstid. Leeeeenge! Jeg vil ha ringen min nå! Så må vi bare klare å finne ut når vi kanskje har råd til å gifte oss da.. Gleeeeder meg til å starte bryllupsdagbok! Men det kan jo bli en stund til da, siden vi har mer enn nok å bruke penger på i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #705 Del Skrevet 20. januar 2011 Stakkar lille hoster endel om natten fortiden. Og så har hun begynt å spise mye oftere om natten, det går sjelden mer enn 3 timer mellom, som oftest ikke det engang. Det frister veldig å begynne med litt grøt, hun er jo 4 måneder i dag Men skal snakke med helsesøster på kontrollen på mandag. I går følte jeg meg i superform, så da fikk jeg både trent og gjort masse husarbeid. Men om kvelden fikk jeg kjempevondt i halsen igjen. Var bedre igjen i formiddag, men merker det blir vondere igjen nå. Mistenker egentlig halsbetennelse, men det er så stress å dra til legen, og det går jo gjerne over av seg selv. Men vondt er det! Jeg får på meg en bukse som ikke har passet siden 2009 Det er fantastisk det! Veier nå 3 kg mindre enn da jeg ble gravid, og er kjempemotivert til å kvitte meg med resten av de ekstra kiloene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. januar 2011 #706 Del Skrevet 20. januar 2011 Hvordan går det med Jillian? Jeg venter på Zumba-spillet mitt, men det er utsolgt fra leverandør, så jeg må nok vente en stund til.. Også venter jeg på Jillian da.. hun var sendt for noen dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. januar 2011 #707 Del Skrevet 20. januar 2011 for at du får på deg buksa!! Så herlig når man se resultater Samme greia her om dagen; tulla våkner plutselig oftere for mat på natta. Vi har begynt så smått med fruktmos, blir nok å starte litt med grøt om ikke altfor lenge. Men når du fullammer, anbefaler de vel å vente til 6 mnd tror jeg? Fortsatt god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #708 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg er ferdig med 10 dager på level 1 med Jillian, så i morgen tenker jeg å begynne på level 2. Jeg er bare så motivert nå som jeg ser at både kg og cm forsvinner! Jillian er flink å trene meg Zumba virker litt gøy det og, så har vurdert å kjøpe en dvd med det og. Ja Pusla, de anbefaler egentlig å vente, men jeg trenger virkelig å sove mer enn 2-3 timer i strekk altså. Så vi får se hva vi gjør. Vil jo helst vente litt til da, men hvis grøt kan gi oss bedre nattesøvn så er det jo fristende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #709 Del Skrevet 21. januar 2011 Puh! Level 2 med Jillian er hard altså!! Så jeg la meg bare fint ned på treningsmatten og satte på Rihanna når jeg var ferdig Satser på det blir bedre om noen dager når jeg blir sterkere Småen sovnet mens jeg trente hun. Selv om det bare var en time siden vi stod opp. Men jeg tror hun var våken fra 9 ihvertfall, så hun var nok ganske trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. januar 2011 #710 Del Skrevet 21. januar 2011 Kg og cm! Fortell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #711 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Jeg har gått ned: 1 kg 1 cm i midjen 1 cm ved navlen 2 cm over hoftene 3 cm lår (hmm, de er blitt litt større igjen siden snikmålingen.. Sikkert muskler ) 3 cm overarm Synes dette er veldig bra på bare 10 dager jeg Håper jeg får like bra resultater etter level 2! Telte over nå, og det er jo tilsammen 10 cm på 10 dager! Endret 21. januar 2011 av Superlilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. januar 2011 #712 Del Skrevet 21. januar 2011 Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #713 Del Skrevet 24. januar 2011 Da var det mandag igjen. Helgen har vært fin, vi var på Ikea på lørdag og kjøpte endel småting vi trengte. I går fikk jeg sove lenge mens mannen stod opp med småen, og så spilte vi supermario hele kvelden I dag skal vi til helsesøster. Spent på hvor stor hun er blitt. Tipper hun er rundt 7 kg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #714 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg er ganske god til å tippe altså! Hun er 6910 gram og 62 cm lang. Hun lå litt under på lengden, men vekt og lengde i forhold til hverandre var visst bra. Og det er ikke så rart hun er kort, for eg er 162 cm og mannen er 168cm. Så jeg regner med vi får korte barn Ellers måtte vi trene mer på å ligge på magen så hun begynner å like det. Når vi var hos hs var hun veldig trøtt da, så hun orket nesten ikke ligge på magen da.. Og vi fortsetter med bare amming en stund til Men prøve å amme litt oftere om dagen, sånn at hun ikke trenger så mye om natten. Men hun har jo aldri tid til å spise om dagen! Alt annet er mye mer spennende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. januar 2011 #715 Del Skrevet 24. januar 2011 Vi har også vært på helsestasjonen i dag. Han er ganske nøyaktig en mnd eldre enn din og 7230 gram og 67 cm Er ikke så innmari høye vi heller (men litt høyere enn dere da ) men Goffel er lengre enn gjennomsnittet allikevel, og alle sier han kommer til å bli høy :klø: Alt annet er mer spennende enn puppen her også Det er så gøy når man ammer ute og babyen snur hodet og blotter hele puppen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #716 Del Skrevet 24. januar 2011 Hehe, puppeblotting er kjekt ja (og ifølge folk her på forumet må man ikke finne på å gjøre noe så noen kan se puppen om man ammer offentlig, det er jo så ekkelt vettu.. ) Ene gangen hun spiste i dag skulle hun absolutt se ut vinduet samtidig, så til slutt lå hun på magen i fanget mitt og spiste! Det så ikke veldig behagelig ut akkurat.. Han er vel litt slankere han da, enn lille bollen min. Men fin vekt på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. januar 2011 #717 Del Skrevet 25. januar 2011 Fine mål på jenta di da Her er det en mnd til neste kontroll, men vi juksemåler og - veier litt her hjemme. Her er det også mer fokus på andre ting enn mat enn før, ja. Mest stas er det å kikke opp på meg når hun ligger ved puppen og smiiiiile bredt. blir sjarmert da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #718 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er så skjønt når de gjør det! Men så gjør hun det uten å svelge ned melken hun har i munnen, så da bare renner den ned på armen min og skulderen hennes Og når hun gjør dette flere ganger i løpet av et måltid blir det mye søl! I går prøvde jeg å amme hver andre time hele dagen for å se om hun sov bedre om natten, men det gjorde hun ikke. Og jeg synes det er så slitsomt å amme 3 ganger fra vi legger oss i tolv-tiden til 7-tiden. Og så pleier jeg "lure" henne til å sove litt lenger, så det blir 1 eller 2 amminger til før vi står opp i 9-10-tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #719 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg tror jeg snart blir sprø av disse urolige nettene! I går ble hun lagt ca 19.30, sov til 23.30 (måtte ned og putte i smokken et par ganger da). Så fikk hun mat, sovnet vel igjen ca 00. Våknet igjen ca 2.30 og fikk ny bleie og mat, sovnet ca 3.15. Så våknet hun 4.30, umulig å få henne til å sovne igjen uten mat. Holdt det gående en liten stund etter hun hadde spist før hun sovnet igjen og våknet 6.30. Da puttet jeg inn smokken mange ganger og ventet til mannen stod opp 7 før jeg tok henne opp i sengen og ammet og lot henne sove der en stund. Det er utrolig slitsomt dette her! Jeg tro vi MÅ begynne med grøt for at det kanskje skal bli bedre, men jeg har jo egentlig ikke lyst til det enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. januar 2011 #720 Del Skrevet 27. januar 2011 Høres veldig slitsom ut ja! Sånn var nettene våre for ca tre uker siden. Det som snudde alt var at jeg lot han sove mindre på dagtid. Jeg trodde han våknet fordi han var sulten eller hadde vondt i magen, men han var egentlig bare klar for å starte dagen. Med puppen klarte jeg å få han til å sove i to timer til, gang på gang. De utvikler seg stadig vekk, og trenger mindre søvn Ikke sikkert det er det med snuppa di da, men sånn var det hvertfall her. Sov 6-7 timer sammenhengende fra første natta jeg skrenket inn soving på dagtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå