Superlilje Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #621 Del Skrevet 19. desember 2010 Nå er ryggen min så utrolig mye bedre! Men det gjør jo fremdeles vondt, og jeg har noen andre problemer med setemuskulaturen og sånn som jeg aldri har gjort noe med, så jeg burde sikkert begynne å gå til fysioterapeut.. Nå har vi fått oss ny bil! Og den er fin Men sentrallåsen sluttet plutselig å virke i dag, så vi kan bare åpne en dør.. Men det får vi nok fikset på mandag, Og endelig har vi kjøpt oss en babycall som virker Så i dag la vi lillesnupp i ni-tiden. Det er utrolig deilig å ha "fri"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #622 Del Skrevet 20. desember 2010 I dag har vi vært på helsestasjonen. Og jenta vår begynner å bli stor Fødsel: 3110gram, 49cm lang, 33 hodeomkrets 6 uker: 5120gram, 55,5cm lang, 37,7 hodeomkrets 3 måneder: 6200gram, 59,5 cm lang, 39,5 hodeomkrets Så hun har akkurat doblet fødselsvekten sin. Sprøytene syntes hun ikke noe om, hun skrek en god del da. Men nå virker hun ikke plaget. Helsesøster sa at vi sikkert kunne vente til hun var 5 måneder med å begynne med fast føde, siden jeg har så mye melk. Men det kan hende vi sniker oss til å begynne såvidt før det Men jeg tenkte å ihvertfall vente til februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. desember 2010 #623 Del Skrevet 21. desember 2010 Flotte mål på jenta da Og deilig å slippe plager fra sprøyta, det har heldigvis gått fint her og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #624 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg syntes hun kjentes litt varm ut i natt, men når jeg målte i dag morges var temperaturen bare 37,3. Så da tok jeg henne med på julegaveshopping. Hun var litt urolig og grinete, og når jeg prøvde å amme på høyre pupp bare hylte hun. Så jeg tror kanskje hun har litt vondt i venstre lår. Men ellers er hun i fin form Har kjøpt gave til mannen i dag. Det ble en klokke til 1000kr mer enn jeg hadde tenkt å bruke Men det var den fineste av de, og jeg hadde jo råd, så hvorfor ikke I dag kom den ene naboen over med "velkommen til nabolaget"-gave. Krumkaker og is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. desember 2010 #625 Del Skrevet 22. desember 2010 For en fin vekt på snuppa Ubehag etter sprøytene går nok fort over. var litt ubehag her også. Så koselig med nabo som kommer å ønsker deg velkommen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. desember 2010 #626 Del Skrevet 22. desember 2010 Det var en snill nabo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #627 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg er sliten jeg nå. Det har vært mye styr de siste dagene med å få kjøpt de siste julegavene og få levert gaver til folk. I tillegg har det blitt mer amming om natten i det siste. Før la vi henne samtidig med oss, og hun sov da 00-6. Men nå legger vi henne 21, og da sover hun til 3 og så til 6. Og en natt nå våknet hun 1 i tillegg. Og mannen hoster sånn i tillegg, så da ligger jeg våken. Og jeg har ikke samvittighet til å si at han må sove på den forferdelig vonde sofaen på gjesterommet I går og i dag har jeg pakket inn en hel haug med julegaver, og i dag har jeg bakt litt julekaker i tillegg. Og nå trengs det veldig å ryddes og vaskes, men mannen hjelper faren sin med å hente noe på Ikea istedenfor å hjelpe meg. Det er alltid sånn.. Han har tid til å hjelpe alle andre, men ikke til å hjelpe til noe særlig her hjemme. Han trenger å lære seg å si nei! Han er altfor snill igrunn, og da ender det med at han bare orker å ligge på sofaen når han er hjemme. Nei, dette er virkelig ikke noe bra lillejulaften-humør! Jeg får ta meg noen julekaker og prøve å være litt positiv til julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. desember 2010 #628 Del Skrevet 23. desember 2010 Ha ei riktig god jul, stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. desember 2010 #629 Del Skrevet 23. desember 2010 Håper noen julekaker hjalp på humøret God jul til deg og dine, håper dere får rolige og fine dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #630 Del Skrevet 23. desember 2010 Takk for juleklemmer Noen julekaker hjalp på humøret en liten stund, men nå har mannen vært vekke i fem timer for å hjelpe faren, så nå har jeg faktisk lov å være irritert! Akkurat som vi ikke har nok å gjøre selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 23. desember 2010 #631 Del Skrevet 23. desember 2010 på mqnnen din altså! Akkurat sånn som min,altfor snill og klarer ikke si nei til noen. JA,du har lov å være irritert! GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. desember 2010 #632 Del Skrevet 23. desember 2010 Ønsker deg en riktig God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #633 Del Skrevet 26. desember 2010 Uff, julen i år har vært stressende og slitsomt. På julaften våknet vi til en halvmeter snø, og mannen var ute og måkte i to timer før en nabo med traktor kom og hjalp han. Pga dette kom vi en time for sent hjem til foreldrene mine der vi skulle spise grøt, og det ble bare stress for vi måtte dra igjen så fort. Så måtte vi innom mormoren til mannen, så moren til mannen, og så kunne vi dra dit vi skulle være om kvelden. Vi hadde en overtrøtt og grinete baby den kvelden ja Dagen etter spiste vi middag hos foreldrene mine, og lillejenta var blid en liten stund, før det bare var hyling. Hun ville ikke sove, og det var vanskelig å få henne til å spise. Så slapp hun noen kjempepromper, og ting ble bedre en stund. Men hun hadde veldig vondt i magen i perioder hele dagen, så det var mye grining. I dag morges begynte jeg å gråte fordi hun ikke ville sove mer, for jeg har vært så utrolig trøtt de siste dagene. Heldigvis tok mannen henne med seg opp så jeg fikk sove litt :rødme: Hun er plaget med magen i dag også, men siden vi er hjemme får hun i de minste sove Og nå står kalkunen i ovnen, jeg håper det blir vellykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. desember 2010 #634 Del Skrevet 26. desember 2010 Hørtes stressende ut ja Kanskje hun reagerer på pepperkaker? Hvis du har spist det da Venninnen min sin baby reagerte på det. klementiner er det også lurt å holde seg unna Håper kalkunen blir vellykket! Så på et matlagingsprogram nylig, med Gordon Ramsey (eller hva han heter...) og han tok en neve med kryddersmør og la under huden på kalkunen. Og så lot han den hvile like lenge som den hadde stekt. Det var visst kjempeviktig! Han la også baconskiver over den, for å hindre fordamping eller noe sånt, og så brukte han baconet i sausen etterpå. Jeg har så lyst på kalkun :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. desember 2010 #635 Del Skrevet 26. desember 2010 Pssst Nye Android kom 21. desember til telefonene våre... Kan lastes ned via Sony Ericsson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #636 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg har ikke spist hverken pepperkaker eller klementiner, men det kan ha vært kålrot hun reagerte på. Jeg håper kalkunen blir bra, men har ikke gjort noen av de tingene der. Og tror ikke jeg traff med steketermometeret, for det viste at den var ferdig etter 2 timer, og det er en 6 kilos kalkun.. Icing: Broren min oppdaterte den i går Så nå skjønner jeg ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. desember 2010 #637 Del Skrevet 26. desember 2010 Kalkun er godt, håper dere koste dere! Ja, julefeiring med baby kan være slitsomt, jeg tror jeg forstår deg Og kålrot er en av tingene babyer kan reagere på, så det kan være det. Godt at dere er hjemme og kan slappe av nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #638 Del Skrevet 26. desember 2010 Det var godt med kalkun ja Men det ble ikke så koselig, for nevøen vår på 14 måneder var ikke helt i form, så han gren masse, og da ble vår søte lille så redd at hun hylskrek. Og søsteren til mannen var så dårlig også, så de måtte gå rett etter maten. Det var bare svigermor som ble til dessert Men sånn kan det gå.. Og nå har vi masse kalkun igjen, siden det egentlig var nok til 12 og vi bare var 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #639 Del Skrevet 26. desember 2010 I dag er det forresten 1 år siden vi lagde baby :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 27. desember 2010 #640 Del Skrevet 27. desember 2010 er det ikke rart,tenk så forandra livet er nå Ikke bra at jula har vært stressenede og slitsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå