captiva Skrevet 6. desember 2010 #601 Del Skrevet 6. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #602 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja forlovelse er koselig Jeg håper vi kan gifte oss enten neste høst/vinter eller i begynnelsen av 2012 Men vi må spare nok penger først da, og klare å prioritere bryllup forran hus. For det er mye som skulle vært gjort her også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. desember 2010 #603 Del Skrevet 6. desember 2010 Så koselig med forlovelse da Vi var ca 26 vi også! Var styr med maten altså! Men ble bra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #604 Del Skrevet 10. desember 2010 Nå er jeg litt stresset! For vi har ikke varmtvann! Og det er jo kjempegøy nå når jeg skal vaske og styre på.. Og hvordan skal vi få dusjet så vi er rene til dåpen? Det går jo greit å få badet babyen da, for da kan vi bare koke vann å blande i så det blir passe varmt. Men vi må jo dra vekk å dusje Og nå er mannen på julebord, og jeg vet at han ikke klarer å begrense drikkingen så han kommer til å være i dårlig form i morgen. Men det er synd for han, for i morgen får han ikke fred! Han skal selge bilen i morgen også, så endelig blir vi kvitt den Men da har vi ikke bil.. Og han har lite tid til å hjelpe til med dåpen. Jeg føler at det er jeg som må gjøre alt.. Æsj, jeg er i dårlig humør i kveld jeg.. Og misunnelig fordi jeg ikke får gå på noe julebord. For den teite jobben min inviterer ikke folk som er i permisjon Men jeg har MASSE sjokolade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 10. desember 2010 #605 Del Skrevet 10. desember 2010 Oi,hva har skjedd med vannet deres? Håper det kommer tilbake før dåpen,er når man trenger minst stress sånt skjer.... skjønner du er i dårlig humør i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. desember 2010 #606 Del Skrevet 10. desember 2010 Håper det ordner seg med vannet! Vet du hva, det samme skjedde oss samme dagen som festen. Jeg rakk å dusje, men når mannen skulle gjøre det var det bare kaldt vann. Det viste seg at varmtvannsberederen var ødelagt! Pga jordfeil. Vi fikk den byttet 4 dager senere, og det kostet 12 000. Masse lykke til med dåpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #607 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg håååper det er noe som er lett å fikse og som ikke koster så mye. Kjæresten til søsteren til mannen er rørlegger, så han skal se på det i morgen. Men de kommer ikke før på kvelden i morgen. Så da må jeg sikkert dra til svigermor å dusje i morgenkveld, for vi skal være i kirken 9.30 på søndag, og jeg gidder ikke dra noe sted før det.. Nå har jeg laget eggesalat til søndag og prøvd å gjøre klar dåpskjolen. Jeg har strøket den, men jeg er ikke noe flink til sånt så det ble ikke så bra Og så har jeg tredd i bånd, men jeg klarer ikke å knytte fine sløyfer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. desember 2010 #608 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Håper dåpsdagen blir fin og at alt går som det skal Og så teit at jobben din ikke inviterer ansatte i permisjon! Det er sløvt med det her også, det blir litt sånn at ute av syne er ute av sinn, føler jeg. Jeg må liksom mase litt for å få vite om sosiale ting som skjer. Det er dårlig, ja! Endret 11. desember 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #609 Del Skrevet 11. desember 2010 Satser på at alt går bra i morgen ja Nå holder de på å skifte varmtvannsbereder her, men fordi den forrige eieren bygget bad sånn at det dekker halve døren inn til kjelleren må de ta ut vinduet for å få den inn Men siden vi har rørlegger i familien betaler vi bare ca 4000kr for å bytte den, så da har vi vel råd til å fikse vinduet også Nå er to av bordene dekket, og de ble så fine! Vi har hvite duker og hvite fat, lys og servietter i lilla og sølv med stjerner på, og hjerter med sølvglitter som ligger på bordene. Så skal jeg legger orkidéer i forskjellige rosafarger utover bordene Og det eneste jeg har igjen å lage av mat er pastasalat med kylling og pesto, og vanlig grønn salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. desember 2010 #610 Del Skrevet 11. desember 2010 Høres ut som du har full kontroll Og bra dere får ordnet berederen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 11. desember 2010 #611 Del Skrevet 11. desember 2010 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #612 Del Skrevet 11. desember 2010 Lykke til i morgen Takk Ja, jeg føler igrunnen at jeg har kontroll. Og at vi kommer til å ha masse mat til overs Og kakene jeg bestilte på Rema var kjempefine :rødme: Jeg har aldri sett en så fin kransekake før! Den har marsipanblomster på og en liten babyfigur på toppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #613 Del Skrevet 12. desember 2010 Dåp er slitsomt altså! Vi var ikke i seng før halv to, og så opp igjen halv åtte. Og så ble det så mye stress, for det var klink is i bakken opp til huset, så mannen måtte dra og kjøpe salt før vi dro til kirken. Men vi rakk det, og småen oppførte seg fint i kirken selv om hun var kjempetrøtt. Hun sovnet på slutten, og merket ikke engang at jeg la henne i bilsetet og at vi dro hjem I besøket gikk det også bra, når hun var trøtt bare la jeg henne i vognbagen og hun sovnet og sov som en stein. Hun sov i to timer i strekk med 25 andre personer i samme rom! Det var litt mye bråk. Folk var kjempeflinke og hjalp masse med maten, og de ryddet til og med etter koldtbordet Hun fikk masse fine gaver også, blant annet et armbånd med navn gravert på, tre gullhjerter (smykker), to av de med en liten diamant, Smykkeskrin med smykke og armbånd, skje og gaffel med gravert navn på og 2300 kr. Jeg tror vi kommer til å bytte det ene smykket i en sånn ramme man kan gravere navn, fødselsdato, vekt og sånt på. For de var ganske like de smykkene. Men nå er jeg heeelt utslitt! Jeg har sovet mindre enn 10 timer tilsammen de to siste døgnene. Så kanskje jeg skal prøve å hvile litt nå når det lille vakre gullet mitt sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. desember 2010 #614 Del Skrevet 13. desember 2010 Godt å lese at alt har gått så fint Og nå håper jeg du får henta deg inn, det er mye styr når man skal ha det hjemme ja Kan du kanskje legge ut bilder av bordene og pynten på FB? vi skal jo ha dåp i januar og jeg trenger noen tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #615 Del Skrevet 13. desember 2010 I dag stod vi ikke opp før klokken 13 Var våken 9.30-11 da, men jeg orket ikke å stå opp. Jeg aner ikke hva som ble tatt av bilder, for i alt styret tok jeg ingen selv. Men hvis jeg har bilder av det skal jeg legge ut ja! Og bilde av den fantastiske karusellkaken som min svigerinne hadde laget. Jeg hadde laget ostekake, og den likte nevøen min veldig godt. Så i barnehagen i dag hadde han sagt: "I går var jeg i bryllup, og der hadde de en kake med gele på og den var skikkelig god!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #616 Del Skrevet 16. desember 2010 På mandagskveld dro jeg hjem til foreldrene mine for å overnatte, sånn at det skulle bli enklere å komme seg dit jeg egentlig skulle på tirsdag. Men tirsdag morgen ble jeg jo selvfølgelig syk Det begynte med kvalme og oppkast og gikk over til feber utover dagen. Om kvelden orket jeg ikke å ta meg av babyen i det hele tatt, så da måtte mannen ha henne, bortsett fra når hun skulle spise. Han var flink da :rødme: I går merket jeg at det virkelig stemmer at man får mindre melk av å være syk! Jeg ammet 12 ganger på 18 timer, og hun virket aldri fornøyd! Men i dag er det bedre Men spiste havregrøt og drakk ammete til frokost, bare for å hjelpe kroppen litt I kveld skal jeg ut og spise med noen venninner, så da må pappaen være alene med babyen for første gang Og i helgen skal han forhåpentligvis til Oslo og hente ny bil til oss En kjempefin BMW! Vi solgte jo bilen på lørdag, og han som kjøpte den klarte å skli av veien i innkjørselen vår sånn at lakken sprakk nederst fremme, og eksosen løsnet litt. Men det var is på veien her da. I tillegg fikk han bot på veien hjem. Og det fikk mannen da han kjøpte den bilden for fire år siden også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #617 Del Skrevet 17. desember 2010 Dette har igrunnen vært en ganske kjip uke Jeg var jo syk på tirsdag så jeg ikke fikk vært med folk da, og i går fikk jeg ikke gått ut og spist.. Vi måtte i banken om kvelden for å ordne billån, og de var forsinket, så da ble det så sent. Da vi kom hjem tok jeg opp søppelspannet (er det det det heter? Her kaller vi det bare bosset :gjeiper: ) og da trakket jeg på en presenning som jeg ikke så under snøen, så høyrefoten min skled fort bakover. Jeg kjente det litt i korsryggen, men ikke så ille. Har hatt litt vondt i noen uker.. Så gikk jeg ned igjen til bilen for å hjelpe mannen med å bære ting. Jeg tok imot ting, snudde meg og begynte å gå, så plutselig skrek jeg! Ryggen låste seg fullstendig! Det var så vondt! Jeg kom meg såvidt opp til huset, og mannen måtte nesten bære meg opp trappen. Jeg hadde jo en liten jente som var sulten i tillegg, så mannen måtte hjelpe meg å sette meg skikkelig i sofaen. Han måtte stå bak sofaen og løfte og dra meg mot seg. Og stakkar jenten min, jeg klarte jo nesten ikke å holde henne, så hun fikk ikke spist seg mett Senere skulle mannen prøve å løfte beina mine opp i sofaen så jeg skulle sitte mer behagelig, men det var så vondt at jeg skrek, så det måtte vi gi opp. Legevakten sa bare at jeg skulle ta ibux og paracet og bruke is og varmeflaske. Men jeg har jo ikke is, og heller ikke varmeflaske. Det er litt bedre nå, men fremdeles veldig vondt. Og mannen sitter på flyet til Oslo, og kommer sikkert ikke hjem før i natt en gang. Men mamma kommer kanskje etter jobb for å hjelpe meg da Farmoren til mannen kunne egentlig vært her og hjulpet meg nå, men dumme meg sa nei, fordi jeg ikke føler meg komfortabel med det.. Det ble visst et langt negativt innlegg jah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. desember 2010 #618 Del Skrevet 17. desember 2010 litt av ei uke! Hvordan er det med ryggen din nå?? Hørtes jo helt grusomt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #619 Del Skrevet 17. desember 2010 Det går mye bedre, men er fremdeles veldig vondt! Men i går var det så vondt at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Men tror jeg venter til over helgen før jeg eventuelt går til legen, for jeg har sikkert bare strekt noe og det er det jo ikke så mye å gjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. desember 2010 #620 Del Skrevet 17. desember 2010 Oj! Uff da Det hørtes virkelig ille ut Ta imot den hjelpen du får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå